Forfatter Emne: Hvilke kendisser har du mødt?  (Læst 513 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Hvilke kendisser har du mødt?
« Svar #15 Dato: Juli 09, 2017, 11:55:59 pm »
Polle er nu meget underholdende, men nogle af hans historier virker en smule for fantasifulde til at man kan tro på dem. Selv en reptiltosse tror trods alt ikke på alt....

Jeg har i øvrigt en onkel, der har lidt samme fortællergen som Pollemanden. Min onkel forsøgte også, at jeg var dreng, at bilde mig og min bror en masse røverhistorier på ærmet. Bl.a. at han ejede en hel hestefarm. At han havde sejlet verdenshavene tykt og tyndt og jeg ska gi dig ska jeg. Alt sammen det pure opspind.

Engang kom han lidt galt afsted i sin ungdom, har jeg ladet mig fortælle. Der var spektakel på et værtshus og så tog han en falsk uniform på og trådte ind og bildte alle ind, at han var betjent. De forsøgte dog at få ham gjort mildere stemt og tilbød ham en bajer. Den ene bajer tog den anden og snart havde han drukket 3-4 bajere. Og folk begyndte at fatte mistanke. Og det endte med at det rigtige politi blev tilkaldt og min onkel fik en bøde for at udgive sig for betjent. Det var også på forsiden af lokalavisen. Det morer vi os over den dag i dag.

Som dreng var han sådan en lille-Per-type. Fyldt med narrestreger. Bl.a. slæbte han engang en GED op i klasseværelset! Så fik han selvfølgelig en eftersidning. Dem fik han vist mange af dengang...

Så jeg har også en Polle-type i familien. Men tro mig, han er faktisk flink nok, selvom han har en livlig fantasi. Og i øvrigt keder man sig da aldrig i hans selskab. Han er altid god for en røverhistorie.
« Senest Redigeret: Juli 10, 2017, 12:00:58 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 10, 2017, 12:23:19 am »
Han er altid god for en røverhistorie.

Ja, mon ikke vi alle har stødt på sådan en skipperløgner... - som da 'tydeligt husker' dengang han begik mordet på Det Døde Hav... :hyper:

- eller at det faktisk var ham der fik Stillehavet til at holde kæft..!  :ROFL:

'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 10, 2017, 02:52:13 am »

Og i 1972 skrev Mogens Glistrup min selvangivelse og der tjente/sparede jeg så lige Ca. 2.600-Kr i skat, så ham kendte jeg også, det var nede i vores gildesal nede i kælderen på Snekkevej 69 i Jyllinge.

Og I tror ikke en skid på det, men Jer om det.

Poul Jørgensen

Tja, et par kroner fra eller til... :big_grin: - et 'andet sted' var det nu kun Kr. 1800,- den rare mand skaffede dig..

Citat, Prins Polle:

"min far havde Mogens på besøg?, jeg kunne ikke dy mig!, jeg beklagede mig min nød til Mogens?, han tog et stykke papir op af sin mappe, og skrev en masse på det, det endte med at jeg skulle havde 1.800-Kr. tilbage i skat, jeg skal love for at der blev balade, på komunekontoret i Jyllinge, en "skide" lærling, med Danmarks dyreste/dygtigeste advokat?, men et geni det var/er han."

Citat slut.

'Det er godt løgnen findes - for tænk hvis alt man hørte var sandt'

Citat, Albert Engström

:blum:
« Senest Redigeret: Juli 10, 2017, 05:23:03 am af Tørresnoren »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 10, 2017, 07:43:19 am »
Tørresnoren.

2.600-Kr, fordi som du selvfølgeligt godt kan huske jeg skrev, så ville skat havde 835-Kr af mig, og i stedet for fik jeg 1.835-Kr til bage, så i virkeligheden tjente jeg 2.670-Kr på det, men du plukker alt i stykker for at få mig til at fremstå som dum, men det er dig der er dum.

Og fordi du ikke ved at Gardafi har været i Danmark, så behøves det jo ikke være lyv, det beviser kun din uvidenhed om hans besøg med Anker.

Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 10, 2017, 08:04:32 am »

Og fordi du ikke ved at Gardafi har været i Danmark, så behøves det jo ikke være lyv, det beviser kun din uvidenhed om hans besøg med Anker.

Altså har 'Gardafi' været i Danmark incognito - men dog alligevel spadseret frit rundt sammen med en af rigets mest kendte politikere...?

- stop nu, mens du bare er almindelig komisk.... :ROFL:

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 10, 2017, 03:37:58 pm »
Jeg går ud fra det ikke er nok bare at se kendisser til koncerter. Hvis det er har jeg set en hel del, også store stjerner. Derudover går man ind imellem forbi kendisser på gaden i København.

For nogle dage siden mødte jeg Louise P (Louise Pedersen) som har en ret stor modelkarriere. Jeg gik også i gymnasiet med hende.

Trine Dyrholm har jeg mødt en gang, men hende fik vi gjort sur da vi spildte aske på hende to gange (første gang tog hun det pænt).

Jeg har været med som publikum i David Lettermans show, hvor Michael Douglas var inde. Ret speciel oplevelse.

Mette Horn har jeg ligget i lejr med på festival et år.

Jeg har "næsten" været backstage med Roxette. Jeg kender Marie Fredrikssons søster og nevø fra gymnasietiden og de lovede billetter næste gang Roxette spillede i Danmark. Desværre blev de opløst inden det blev aktuelt.

Jeg kender desuden et par skuespillere og en sangerinde som dog ikke rigtig er kendte endnu.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 10, 2017, 04:33:09 pm »
Et rigtigt Se og Hør-emne. Hvilke kendisser har du mødt? Har du kendt nogle kendisser i virkeligheden, sådan privat? Eller bare mødt dem flygtigt eller snakket kort med dem? Og hvilket indtryk gav de dig i virkeligheden? Er de anderledes end på skærmen eller i bladene?

Kendisser jeg har mødt og snakket med/udvekslet korte bemærkninger med...

Reimer Bo - har ekspederet ham i butik to gange. Virkede lidt arrogant.
Jytte Abildstrøm - har ekspederet hende i butik én gang. Hun er meget nem at genkende jo.
Hanne Villumsen - har ekspederet hende i butik et par gange. Hun er meget lille i virkeligheden, men venlig.
Axel Strøbye - har ekspederet to gange i butik. Vittig type, der også stod og lavede sjov med mig ved kassen. Det var et par år før han døde, så han var sjov lige til det sidste.
Safri Duo - har ekspederet dem uden at vide det. Da de forlod butikken, kom en flaskedreng på 16 hen til mig og var helt misundelig over at jeg havde ekspederet hans idoler. Jeg anede ikke, det var Safri Duo. :hyper: :hyper:
Basim - har jeg snakket med 5-6 gange. Lige så venlig i virkeligheden som på tv. Arbejdede på et tidspunkt tæt på, hvor han færdedes. Det var da han var 17-18 år.
Michael Elo - har jeg ekspederet flere gange. Det er ham fra Melodi Grand Prix.
Jørn og Erna Hjorting - har jeg ekspederet et par gange. De var meget venlige.
Peter Foldgast (tidligere Brøndby-spiller) - flinker fyr. Han havde endda overskud til at tilbyde mig et stykke chokolade, han lige selv havde betalt for. Jeg takkede dog nej, da jeg ikke syntes, at jeg som ekspedient skulle spise kundens slik.
Gianluigi Buffon - ok, har ikke snakket med ham. Men har vinket til ham og han vinkede smilende tilbage, mens han sad oppe i Juventus´spillerbus.
David Nielsen (ham fodboldspilleren der skrev bogen Det Sorte Svin) - meget flink, men også lidt skør. Præcist som han giver indtryk af på tv.
Hans Engel - har ekspederet ham én gang. Der virkede han meget vittig og jovial.
Steen Ankerdal - nu afdød journalist. Er engang blevet interviewet af ham, da jeg spillede fodbold. Det kom dog ikke på tv, da de jo redigerer og den slags. Så lige dét interview kom ikke med. Men det ændrer jo ikke ved, at jeg blev interviewet af ham.
Per Clausen, politiker fra Enhedslisten - i en af mine Youtube-videoer drillede jeg ham engang lidt og stillede ham et par flabede spørgsmål.

Set på tæt hold, uden at snakke med dem:

Dario Campeotto - har været til show med ham og har siddet lige ved siden af ham. Eller 2-3 meter fra ham.
Kronprins Frederik - har engang set ham spille tennis, da han var 17 år. Han bannede og svovlede i arrigskab, når han kiksede en bold. :hyper:
Hanne Boel - min chef har ekspederet hende i butikken og jeg stod næsten ved siden af.
Alfredo Tesio - tidligere korrespondent for DR i Rom. Han kom af og til i butikken for at reklamere for sine bøger.
Pavel Nedved - jeg har gået lige forbi Pavel Nedved på et fortorv engang.
Jørgen de Mylius - kom også af og til i butikken, hvor jeg arbejdede. Har dog ikke selv ekspederet ham.
Luciano Moggi (tidligere Juventus-direktør) - da jeg var i Torino engang, mødte jeg ham midt på gaden, hvor han kom gående med stor cigar i munden og solbriller. En rigtig mafioso-type. :hyper:
Peter Schmeichel - jeg har set ham spille flere gange på stadion. Men derudover så jeg engang, at han kom gående ved Kongens Nytorv iført regntøj og gummistøvler (der styrtregnede den dag).

Som ekspedienter og håndværkere er I er godt nok i den forkerte branche hvis I virkelig så gerne vil møde kendte og berømte kan jeg se, - her er et par tips.

"Antisan"

46 m.

9 mands besætning.

Plads til 12 gæster i 5 kabiner.

Pris 49.000 til 56.000 Euro om ugen, alt efter årstid og service. Har stort set været lejet ud uafbrudt de sidste 7 år.

Vi har flere andre i kataloget hvis i så gerne vil møde de rige og berømte, at I selv vil leje en og mænge jer lidt i miljøet.

https://www.boatbookings.com/

https://www.bluewateryachting.com/yachts

Ellers er der altid muligheden for at få job ombord på sådan en yacht, de søger stort set altid folk, her er et par links:

https://www.yacrew.com/

https://www.luxyachts.com/crew

Samtidig slår både stuepigen og dørmanden på de store hoteller din rekord.

« Senest Redigeret: Juli 10, 2017, 04:58:53 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.