Forfatter Emne: Har I set.  (Læst 1192 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Har I set.
« Dato: Juli 08, 2017, 06:13:08 pm »
tryg-fontens "reklame" i TV, "Det sker ikke for mig", også kommer der en bølge og fjerner "ikke for mig", også står der kun i sandet "Det sker", også er spørgsmålet bare om de så vil betale erstatning til dig når først skaden er sket ?.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article5264340.ece

Og det vil de så nok ikke :( .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Har I set.
« Svar #1 Dato: Juli 08, 2017, 06:20:36 pm »
Ja, den har jeg godt set.
Den kampagne burde kunne få de fleste til at tænke sig om.

Hun endte jo også med at få den erstatning hun har krav på , det bringer du bare ikke.
http://www.bt.dk/kendte/bodil-joergensen-om-undskyldning-fra-tryg-boss-jeg-tager-imod-den-med-kyshaand

Det har sikkert hjulpet hende hun er kendt, forsikringer er ikke gaveboder.
Tryg er også dem der taber flest sager, så det kan man jo bare have i mente når man tegner forsikringer.
« Senest Redigeret: Juli 09, 2017, 07:32:09 am af Massey »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juli 08, 2017, 06:22:11 pm »
Nu turde de jo nok heller ikke gøre andet end at tilkende Bodil Jørgensen en erstatning med tanker på den store mediedækning hendes ulykke havde. Har var Pollemanden jo ikke så heldig at have mediedækning fra hele Danmark, derfor har det været nemmere for Tryg at slippe udenom erstatningen.

Offline Massey

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 08, 2017, 06:23:55 pm »
Nu turde de jo nok heller ikke gøre andet end at tilkende Bodil Jørgensen en erstatning med tanker på den store mediedækning hendes ulykke havde. Har var Pollemanden jo ikke så heldig at have mediedækning fra hele Danmark, derfor har det været nemmere for Tryg at slippe udenom erstatningen.

Alle kan gå til Ekstrabladet og få dem til at bringe sin historie, hvis de mener der i er noget i den.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juli 08, 2017, 06:27:05 pm »

Alle kan gå til Ekstrabladet og få dem til at bringe sin historie, hvis de mener der i er noget i den.

Det er selvfølgelig rigtig nok. Jeg husker dog ikke, om hr. Pollemand har haft sin historie i medierne.

Man kan selvfølgelig sige at den har fyldt godt inde på SOL´en. Mon ikke 100.000 danskere har læst om Pollemandens sag derinde?

Polle er jo berømt efterhånden. Jeg fornemmer, at nok ca. 1-2% af danskerne kender til Polle Jürgensen. :yes:

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 08, 2017, 06:28:53 pm »
Politisk Ukorrekt.

Det er lige det, jeg ved jeg har ret, jeg ved og kan bevise at tryg har begået dokumentfalsk overfor Højesteret, men!, var pressen gået ind i sagen, så havde tryg betalt, og det er det der er forkert, jeg har dokumentation fra tryg om at de skal/vil betale, altså lige indtil de opdagede hvor meget de skulle betale, så var det pludseligt billigere at begå dokumentfalsk med chancen for at blive opdaget, der ville de jo kun få en bøde, som de kunne trække fra i regnskabet, og tryg ved udmærket godt at min sag ikke er/var forældet, de makulerede selv beviserne på det.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 08, 2017, 06:35:30 pm »
Politisk Ukorrekt.

Over 1-milion "klik" fik mine indlæg på SOLen, i over 3-måneder lå mit indlæg "tryg min bare røv (indlæg 3501)" foran trygs reklamer på GOOGLE, inden tryg ændrede det så de hver eneste dag lavede X-antal søgninger på deres egen side så de kom foran mit indlæg, så jo det gjorde ondt på tryg det jeg skrev, men de sagde intet til mig, jeg blev på min Mail: adresse på SOLen kontaktet fra mange folk fra andre lande, også advokater som godt ville føre min sag og eller købe min sag, jeg blev tilbudt 1-milion$ fra en amerikansk advokat, kun ud fra det jeg skrev på SOLen.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 08, 2017, 06:43:25 pm »
.... jeg blev tilbudt 1-milion$ fra en amerikansk advokat.....

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 09, 2017, 10:17:15 pm »
Hvad med at du forsvinder LoRT :MG_216:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!