Forfatter Emne: Stalin kåret som mest populære russer nogensinde  (Læst 244 gange)

Nordboen

• Gæst
Stalin kåret som mest populære russer nogensinde
« Dato: Juli 08, 2017, 02:40:49 pm »
Iosif Stalin (Iosif Dzjugasjvili) (1879-1953) var en af de mest ondsindede ideologer og menneskeslagtere, der har levet. Måske den værste.

Hvor mange millioner drab han stod bag, ved man vist ikke præcist. Men det er ufatteligt mange.
Fra midt i 20'erne til først i 50'erne havde han den totale kontrol over Sovjetunionens partiapparat og var fører i et uhyggeligt samfund, hvor det "kommunistiske paradis" betød ufattelige lidelser for millioner af de arbejdere og bønder, regimet påstod at være til for.

Måske med undtagelse af Mao Tse Tung den værste forbryder i historien.

Og nu er han så blevet kåret som Ruslands mest exceptionelle person nogensinde !!!

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE9685426/han-var-ansvarlig-for-flere-millioner-menneskers-doed-nu-er-han-blevet-valgt-som-ruslands-mest-populaere-figur-nogensinde/

Med jævne mellemrum synes jeg, det virker som om verden intet vil lære.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Stalin kåret som mest populære russer nogensinde
« Svar #1 Dato: Juli 08, 2017, 02:59:06 pm »
Med jævne mellemrum synes jeg, det virker som om verden intet vil lære.

Du vil da heller ikke selv lære. Men nu tager jeg byrden på mig, med at lære dig noget. Det første du skal lære er:

At mennesker med ringe og faldende levestandard og ringe fremtidsudsigeter, som russerne har, altid kalder på stærke mænd.

Det andet du skal lære er:

Døde russere er ikke noget der bliver regnet for noget på de kanter. Det er ren statistik.

Det sidste du skal lære, er at millioner af døde kinesere ikke regnes for noget. Det er ikke engang statistik.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."