Forfatter Emne: Så kom Netflix  (Læst 2823 gange)

Campanule

• Gæst
Så kom Netflix
« Dato: Oktober 16, 2012, 09:29:50 am »
Vi overvejer det - det er så irriterende man skal købe hele pakker ellers herhjemme. Så et abonnement med kun film og serier lyder ret godt i mine ører

Og fint med en gratis prøvemåned

https://signup.netflix.com/

Kenneth

• Gæst
Sv: Så kom Netflix
« Svar #1 Dato: November 17, 2012, 07:20:39 pm »
Jeg har det.

Bruger bare ikke den danske version.

Snyder med DNS, sådan så det ser ud til jeg sidder i USA.

Campanule

• Gæst
« Svar #2 Dato: November 18, 2012, 08:00:15 am »
Jeg har læst meget kritik af den danske version - at den slet ikke kan hamle op med den amerikanske. Så vi har droppet ideen i øjeblikket

Offline Lene

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 22, 2013, 08:32:54 pm »
prøvede gratis versionen i 30 dage - det levede ikke op til forventningerne. Der er mange klassiske film - hvilket er godt, men vil man se +2010 film så er der ikke så meget at hente :(

Campanule

• Gæst
« Svar #4 Dato: Marts 24, 2013, 08:50:00 pm »
Okay Lene, så er det nok godt nok, vi har droppet det. Vi har så kigget lidt på Boxers abonnementer. Hvis jeg har forstået det rigtigt, kan man købe en basispakke og så købe nogle kanaler enkeltvis. Det er jo meget fint. Måske bliver det engang sådan man helt selv kan bestemme hvordan man vil sammensætte en pakke

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 25, 2013, 12:36:49 pm »
Okay Lene, så er det nok godt nok, vi har droppet det. Vi har så kigget lidt på Boxers abonnementer. Hvis jeg har forstået det rigtigt, kan man købe en basispakke og så købe nogle kanaler enkeltvis. Det er jo meget fint. Måske bliver det engang sådan man helt selv kan bestemme hvordan man vil sammensætte en pakke
jeg har boxer,man kan købe alle de kanaler man vil.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline frk. M

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 25, 2013, 12:58:04 pm »
Vi har netflix, jeg synes det var fantastisk da jeg fornylig lå syg, at jeg kunne drøne flere sæsoner af samme serie igennem, vi har fået et godt tilbud, så vi har købt og betalt for et helt år

Offline MacAlli

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 25, 2013, 08:36:01 pm »
Vi har elendigt internet lige p.t. så jeg tror det vil være spild af penge at få Netflix for os. Jeg ved godt, der er en gratis måned, men den er bedre at gemme til senere, hvor vi forhåbentlig har bedre net! Det er SÅ ustabilt ligenu og de er ved at finde ud af, hvad der er galt, og hvis ikke det bliver bedre, skifter vi nok leverandør.

Jeg har abonnement på Lovefilm, og får 2 film hver måned, det er rigtig dejligt, selvom man ikke helt kan bestemme, hvilken film, man får. Jeg har en ønskeliste, men hvilken en fra listen, der kommer, kan jeg jo ikke vælge. De har også nogle film, man kan streame gratis, og har tænkt på, jeg lige vil prøve, bare for at se om vores net kan klare det - men tvivler!

Campanule

• Gæst
« Svar #8 Dato: Marts 26, 2013, 07:44:21 am »
Vi har jo et meget gammelt tv, hvor der skal boks til. Så vi er ikke engang sikker på, vi kan streame film. Der skal vel noget computer til

Det lyder rart, frk. M - det er guld værd at kunne se tv, når man har det skidt

Hm! Tja inden vi får besluttet os for boxer eller andet, så er der nok noget helt fjerde på markedet...

Måske skulle jeg lige kigge lidt på det lovefilm

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 10, 2018, 12:41:21 am »
Jeg har det ikke selv. Men i julen var jeg hjemme hos de gamle og der så jeg lidt Netflix, for DE har det. Jeg syntes der var en del gode film at vælge imellem.

Men det er dog ikke noget jeg gider betale for. På Youtube ligger der jo også mange GRATIS film, som er udmærkede.

Jeg så dog serien The Matrix, som udmærket viser verden som den er. Nemlig at vores såkaldte virkelighed faktisk er en computersimulation.

Derudover så jeg den australske serie GLITCH. Den er ret spændende. Den handler om, at 6-7 personer pludselig står op af graven efter at have været døde i årevis. Det viser sig så, at det skyldes, at en forsker i byen er i gang med et skummelt eksperiment med at genoplive de døde, vist nok efter at have nedfrosset noget dna fra dem. Jeg kender dog ikke alle detaljer endnu, da jeg ikke har set serien færdig endnu. Men det er en spændende serie.

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: dk
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 10, 2018, 12:29:15 pm »
Det var da els en gl tråd du har hentet frem der,  :girl_smile:
Men stadig aktuel,

Jeg har chromecast så jeg ser også mange film fra tuben, :girl_smile:
« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 01:33:28 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 10, 2018, 01:35:30 pm »
Det var da els en gl tråd du har hentet frem der,  :girl_smile:
Men stadig aktuel,

Jeg har chromecast så jeg ser også mange film fra tuben, :girl_smile:

For mig er kriteriet for at genåbne gamle tråde alene: Er emnet stadig aktuelt, ja eller nej? Hvis ja, så er jeg ligeglad med om tråden er fra 1996. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 11, 2018, 01:09:54 am af politisk ukorrekt »