Forfatter Emne: Personlig udviklig til arbejdspladsen  (Læst 552 gange)

Offline NotYou (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Personlig udviklig til arbejdspladsen
« Dato: Juli 07, 2017, 09:15:09 am »
Jeg er relativ ny i min første lederstilling. Jeg har 12 personer under mig, og oplever, at jeg en gang i mellem har med en mindre børnehave at gøre.
Det må man ikke sige, men jeg har kan forstå, at jeg ikke er den eneste der været i samme situation. Men det gælder jo først og fremmest om at kigge indad. Hvad er det jeg gør, som jeg ikke ved og ikke gør. Jeg stillede mig selv en masse spørgsmål, men kunne ikke svare på nogen af dem, udover at det måske var en erhvervspsykolog jeg skulle tage en snak.

Er der nogen herinde, der har erfaring med dette, og kan anbefale nogen i Københavnsområdet?

Jeg ville gerne være specifik hvad det er jeg har brug for, men det er der udfordringen er. Det kan jeg ikke svare på.

På forhånd tak.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Personlig udviklig til arbejdspladsen
« Svar #1 Dato: Juli 07, 2017, 09:31:03 am »
En "Børnehave" , det kan skyldes flere ting, nu skriver du ikke hvad I laver, men mange kopler fra ved at lave grin med det hele, det bruger det som en sikkerhedsventil, jeg arbejdede engang på 7-gøgns skift, altså 4 "ens" hold 8-timer ad gangen 7-dage om ugen, det hold jeg var på lavede sjov med det hele, mester og formanden var ved at få grå-hår i hovedet af vores hold, indtil de opdagede at vores hold lavede Ca. 20% mere end de andre 3 hold, så "sjov" på arbejdspladsen er ikke altid negativt.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen