Forfatter Emne: Snarlig demonstration mod ROSKILDE MOSKÈ med minaret  (Læst 319 gange)

Nordboen

• Gæst
Snarlig demonstration mod ROSKILDE MOSKÈ med minaret
« Dato: Juli 06, 2017, 01:28:22 pm »
                                                        DEMONSTRATION mod ROSKILDE MOSKÉ

- Lørdag den 15. juli klokken 13-15 ved moskéen på Allehelgensgade 11 B, Roskilde.

https://siaddk.wordpress.com/2017/06/29/del-info-om-demonstrationen-mod-roskilde-moske-med-minaret

Muslimerne spreder deres kaserner flere og flere steder i Danmark, og større og større. Her har de endda fået tilladelse til at få påmonteret de særlige tågehorn-sirener, kaldet minereter.

Der skal ikke indkaldes til bøn i islams navn og på denne uhyggelige måde i Danmark. Derfor er der god grund til at demonstrere mod den udanske blodideologis bygning i Roskilde.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Snarlig demonstration mod ROSKILDE MOSKÈ med minaret
« Svar #1 Dato: Juli 06, 2017, 04:02:33 pm »
Bor den ""beredt for Danmark" Nordbo i Roskilde?
Eller er det bare en spredning af endnu mere had?
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 06, 2017, 04:05:31 pm »
                                                        DEMONSTRATION mod ROSKILDE MOSKÉ

- Lørdag den 15. juli klokken 13-15 ved moskéen på Allehelgensgade 11 B, Roskilde.

Kommer du selv til den demonstration, og hvorfor ikke?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 06, 2017, 04:16:56 pm »

Anders Gravers bor i al fald ikke i Roskilde, så meget er sikkert.
I'm a Troll

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 06, 2017, 06:53:47 pm »

Det kan være meget godt men hvad er din mening om denne moske? er du for eller imod minareter med højtalere?
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 06, 2017, 07:43:13 pm »

Det kan være meget godt men hvad er din mening om denne moske? er du for eller imod minareter med højtalere?
Jeg har ikke noget imod minareter, så længe de ikke kalder til bøn fem gange om dagen i en højtaler. Hvis folk ikke kan finde ud af, hvad klokken er, må de anskaffe sig et ur.

Jeg ved ikke, hvad byrådet i Roskilde har givet tilladelse til, men moskeerne i København har ikke tilladelse til at bræge i højtalere.
I'm a Troll

Nordboen

• Gæst
« Svar #6 Dato: Juli 06, 2017, 07:44:38 pm »
LOL wut, du skal have øje for andet end det rent arkitektoniske. De bygger ikke minareter for at det skal se nydeligt ud, men fordi der skal placeres en gjaldende Allaaaaaaah-råber inden i. Altså endnu et ubehageligt symbol - her endda meget højlydt - på islams gradvise overtagelse af danskernes land.

Da jeg skrev min påmindelse om, at demonstrationen finder sted, tænkte jeg såmænd ikke over, hvordan typer som Landboen, Lunavecchia og Den klamme Carlo opfatter sådan noget. Jeg glemte, hvordan de tænker:

"Her, lige her omkring min næse og ikke længere!"
At islam er alle vegne i vores land og at modstanden følgelig også må være det, fatter de ikke. Hvis man ikke bor klods op ad det beskrevne, så raaaager det ikke os..!  :no: (For Carlos vedkommende er interesse-området størst, da han lyver kolossalt og som følge deraf må have et længere snydeskaft.)

Men mit "opråb" var ærligt talt heller ikke tiltænkt lige de personager. Jeg tænker, at der er nogle læsere derude som synes demonstrationen er en god idé. Jeg kunne ligesom Desdicardo have spurgt til, hvad de mener om minareter, men det tror jeg godt man kan spare sig i tilfælde som de tre personager.