Forfatter Emne: En super god video om race og iq  (Læst 600 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
En super god video om race og iq
« Dato: Juli 05, 2017, 07:46:29 pm »
Videoen kan varmt ambefales til Ankagleren som mener at all racer har samme iq og som snakker om folk der tror at forskellige racer har forskellig iq har et ''nazistisk'' (Ankagleren elsker det ord) racesyn. Nej jeg og andre der siger det samme har et sandt faktabaseret syn på racer

https://www.youtube.com/watch?v=6SJNVb0GnPI
Jared Taylor, editor of American Renaissance, discusses the evidence.

References:
John Baker, Race (London: Oxford University Press, 1974), pp. 360-400.

"The Persisting Racial Chasm in Scores on the SAT College Entrance Examination," Journal of Blacks in Higher Education, Autumn, 2009, p. 85.

Microcephalin, a Gene Regulating Brain Size, Continues to Evolve Adaptively in Humans, Science, September 9, 2005: Vol. 309 no. 5741 pp. 1717-1720, Patrick D. Evans, Bruce T. Lahn, et. al.

Antonio Regalado, Head Examined: Scientist's Study of Brain Genes Sparks a Backlash, Wall Street Journal, June 16, 2006.

Rushton, J. P. & Ankney, C. D. (1996). Brain Size and Cognitive Ability: Correlations with Age, Sex, Social Class, and Race. Psychonomic Bulletin & Review, 3, 21-26.

Gottfredson, L. S. (2006). Social consequences of group differences in cognitive ability (Consequencias sociais das diferencas de grupo em habilidade cognitiva). In C. E. Flores-Mendoza & R. Colom (Eds.), Introducau a psicologia das diferencas individuais (pp. 433-456). Porto Allegre, Brazil: ArtMed Publishers.

Wolff, Henry. "Eye Size, Brain Size, and Intelligence." American Renaissance 22.9 (2011): n. pag. Web.https://www.amren.com/ar/2011/09/index.html#article3

Cochran, Gregory, and Henry Harpending. The 10,000 Year Explosion: How Civilization Accelerated Human Evolution. New York: Basic, 2009. Print.
« Senest Redigeret: Juli 06, 2017, 02:38:08 pm af Dansknationalist »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: En super god video om race og iq
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2017, 09:33:46 pm »
Er der nogensinde nogen der har påstået at alle racer har samme IQ?
Det jeg har hørt påstået er at IQ er miljø-betinget, og de bruger flynn-effekten til at kvalificere denne påstand.

Og en helt anden pointe: lad os sige at et enormt studie var i stand til på tilfredsstillende vis at tage højde for flynn-effekten (hvilket ikke er opnået endnu), og nåede frem til at en "race" i snit havde, lad os sige, 4 højere IQ end en anden. Ville du kunne bruge dette faktum på nogen som helst måde når du stod overfor et individ? Min påstand er at folk der svarer ja til det spørgsmål har en under middel IQ.

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2017, 10:01:43 pm »
Det jeg har hørt påstået er at IQ er miljø-betinget, og de bruger flynn-effekten til at kvalificere denne påstand.

Og en helt anden pointe: lad os sige at et enormt studie var i stand til på tilfredsstillende vis at tage højde for flynn-effekten (hvilket ikke er opnået endnu), og nåede frem til at en "race" i snit havde, lad os sige, 4 højere IQ end en anden. Ville du kunne bruge dette faktum på nogen som helst måde når du stod overfor et individ? Min påstand er at folk der svarer ja til det spørgsmål har en under middel IQ.

Racebenægtelse er pænt udbrædt i USA og er en vigtig del af kulturmaxismen derover. Den findes dog ikke så meget i Danmark. En lille liste af nogen af de mere kendte kan findes her http://en.rightpedia.info/w/List_of_race_deniers
Jeg kan sikkert finde en hel del flere hvis du ikke mener dette er nok

Nej det har jeg aldrig sagt. Det har Ankagleren derimod ment at jeg har sagt. Han mener at folk der tror at nogen racer har en hører iq end andre har et ''nazistisk racesyn'' (Ankaglerens egne ord) Fakta bliver aldrig nazistisk. Det er først nazistisk hvis man begynder at snakke om at dræbe alle dem med lav iq (Aktion T4)

Og det er ikke bare 4 iqs forskel der er på racerne. Somaliere som der er mange problemer med i Danmark har en gemmensnits iq på 68. Ser man på kriminelle mennesker så er det dem med lav iq der lavere mest kriminelle ting (og dem med høj iq som er kriminelle laver IT kriminalitet som kræver en ret høj iq at udføre) Sydkoranere som har en gemmensnits iq på 106 lavere MINDRE kriminalitet end danskere i Danmark i gemmensnit. Det samme kan man sige om folk der er fra lande der har en iq på 95-108 på denne liste der har https://iq-research.info/en/page/average-iq-by-country
« Senest Redigeret: Juli 05, 2017, 10:13:56 pm af Dansknationalist »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2017, 10:21:38 pm »
Jeg tror godt du kan føje mig til den liste, men jeg vil godt forklare hvorfor.

For naturligvis er der biologisk forskel på mennesker der bor i Afrika, Asien og Europa. Det benægter jeg ikke, og det benægter ingen mig bekendt, da det er åbenbart på hudfarve alene. Der hvor racebegrebet for mig falder sammen er vores definitioner af racerne, der er lavet udelukkende ud fra de træk der er nemme at se udefra. Det er derfor at hudfarve er blevet synonymt med race.
Hvis du kigger på genetisk variation er billedet dog et helt andet. For det første er der ikke så meget bestemte kategorier af menneskeracer som der er flydende forskelle geografisk. For det andet er der langt langt større genetisk variation blandt sorte i Afrika end blandt nogen af de andre traditionelle "racer". Det er ikke så underligt, det er fordi mennesket stammer fra Afrika og alle andre "racer" er grundlagt at mindre grupper af mennesker. Den mindre genetiske variation udenfor Afrika hedder "the founder effect" hvis du vil læse op på den.

At kategorisere "Sorte" som en race er derfor ikke noget der som sådan er biologisk belæg for. Det er på grund af udseende og historie alene at sorte bliver betragtet som en race. På den måde er race komplet menneskeskabt. Hvis vi vælger at basere vores racer på genetisk variation er der enten én menneskerace eller over 250, hvoraf de fleste er i Afrika.

Så at have en diskussion om race eksisterer eller ej er svær, fordi det er noget vi mennesker har valgt at definere på baggrund af udseende, og det er brugbart nok. F.eks. findes der medicin der virker lidt anderledes på hvide end på sorte pga. små forskelle der nok har med melaninproduktion at gøre (Er dog ikke læge). Andre gange bliver racebegrebet trukket ud hvor det bestemt ikke hører hjemme, som hvis du tror at du kan sige noget om folk i Somalia baseret på en test foretaget i Ghana.

Ved ikke om det her kvalificerer mig til at være en "race-denier" men jeg overlever nok hvis det gør. Uanset hvad synes jeg altid at folk skal dømmes på individniveau. Spredningen indenfor selv den mest snævert definerede race gør at du ikke kan konkluderer noget om en person på race alene.

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2017, 10:28:42 pm »
At mennesket stammer fra Afrika er der rigtig meget modstand til den påstand. Jeg har dog ikke læst noget af det indnu men jeg håber ikke du er 100% sikker på den påstand
https://www.google.dk/search?q=human+origin+africa+myth&oq=human+origin+africa+myth&aqs=chrome..69i57.8943j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2017, 10:37:31 pm »
At mennesket stammer fra Afrika er der rigtig meget modstand til den påstand. Jeg har dog ikke læst noget af det indnu men jeg håber ikke du er 100% sikker på den påstand
https://www.google.dk/search?q=human+origin+africa+myth&oq=human+origin+africa+myth&aqs=chrome..69i57.8943j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Jeg ved godt at der for nyligt blev fundet lidt fossiler andre steder, men det ændrer ikke på at vores forfædre, der var homo sapiens sapiens, forlod Afrika for ca. 70.000 år siden (nu antager jeg at du ikke er sort forøvrigt, men jeg tror det er en fair antagelse). Det var ikke første gang mennesker af forskellig art havde været udenfor Afrika, og måske ikke engang første gang at Homo Sapiens Sapiens havde forladt kontinentet, men de forgængere var enten uddøde eller taget hjem igen. For genetisk set kan vi spores til denne udvandring.

Det er også EKSTREMT svært at forklare hvorfor Afrika skulle have den største genetiske variation, hvis det ikke var der arten kom fra.

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
    • Vis profil

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 05, 2017, 10:59:32 pm »
Jo mere jeg googler jo mere finder jeg. Denne artikel er ret ny http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3389011/Bacteria-tzi-iceman-turn-Africa-theory-head-5-300-year-old-germs-suggest-one-mass-migration-Europe.html

Spændende nok i sig selv, men laver ikke om på Afrika som stedet udvandringerne kom fra og der hvor Homo Sapiens Sapiens udviklede sig.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du lyver igen
« Svar #8 Dato: Juli 05, 2017, 11:31:14 pm »
Videoen kan varmt ambefales til Ankagleren som mener at all racer har samme iq

Jeg har aldrig nogen sinde i hele mit liv påstået, at alle racer har samme IQ.

Jeg siger, at der ikke er videnskabelig belæg for at tro, der findes racer med forskellig intelligens.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 06, 2017, 12:52:42 am »
Jeg kan ikke se noget odiøst i at sige, at nogle racer har højere iq end andre. Det er vel ikke anderledes end at nogle racer er højere end andre - ligesom mænd fra Afrika også er mere veludrustede end mænd fra Asien. Noget alle ved, er sandt. Så hvorfor gøre det så kontroversielt at påpege raceforskelle?

Noget er selvfølgelig betinget af kulturforskelle, men jeg mener ikke, at alt kan forklares dermed. Selv når man placerer en masse sorte i USA, altså i vestlig kultur, opfører mange af dem sig stadig temmelig dumt. Det er som om, at de ikke kan lade være. Så måske ER det genetisk/arveligt bestemt?

I dag så jeg tre negere i en bil. De virkede meget tumpede alle tre. Et tilfælde? Jeg er ikke sikker....de spillede højt musik, så bøvede og dumme ud. De der tumpede rap-typer med hængerøvsbukser og rastahår. Iq sikkert under 70 (de fleste, der er til rap, har lav iq, da man skal være ret dum for at kunne lide sådan noget bras. Rap er for mig at se for mennesker uden tone i livet og uden musiksmag! :blum:). Jeg overvejede at sige noget til dem, men besluttede hurtigt, at det nok var håbløst. Jeg er sikker på, at jeg ville have fået mere intellektuel feedback fra et gennemsnitligt 8 årigt hvidt barn. :yes:
« Senest Redigeret: Juli 06, 2017, 12:56:40 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
    • Vis profil
Når "videnskab" bliver farlig
« Svar #10 Dato: Juli 06, 2017, 02:26:10 am »
Jeg kan ikke se noget odiøst i at sige, at nogle racer har højere iq end andre. Det er vel ikke anderledes end at nogle racer er højere end andre - ligesom mænd fra Afrika også er mere veludrustede end mænd fra Asien. Noget alle ved, er sandt. Så hvorfor gøre det så kontroversielt at påpege raceforskelle?

Det er ligesom nazisterne, som fandt en pseudovidenskabelig forklaring på, at arierne tilhørte en højerestående race.

Vi kan vel godt blive enige om, at en teori som går ud på, at europæerne tilhører en lav-IQ-race - ikke ville have så meget som en snebolds chance for at overleve i helvede.

Det startede med at "videnskaben" lavede en teori om, at man ud fra kranie målinger med en krumpasser kunne slutte sig til, at den "europæiske race" var overlegen (langskaller og kortskaller)  - over Hitler til den aktuelle (u)videnskabelige teori.

Alle har de det samme mål til fælles.

Man kan læse om kortskallerne og langskallerne her:

https://www.kristeligt-dagblad.dk/liv-sj%C3%A6l/2007-05-18/n%C3%A5r-videnskab-bliver-farlig

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
Sv: Du lyver igen
« Svar #11 Dato: Juli 06, 2017, 07:59:37 am »
Videoen kan varmt ambefales til Ankagleren som mener at all racer har samme iq

Jeg har aldrig nogen sinde i hele mit liv påstået, at alle racer har samme IQ.

Jeg siger, at der ikke er videnskabelig belæg for at tro, der findes racer med forskellig intelligens.

Hvis du ser videoen, som der er linket til i starten, så er der netop videnskabelig belæg for at forskellige racer har forskellig intelligens.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
    • Vis profil
Medier er taknemmelige
« Svar #12 Dato: Juli 06, 2017, 09:49:32 am »

Hvis du ser videoen, som der er linket til i starten, så er der netop videnskabelig belæg for at forskellige racer har forskellig intelligens.

Den dag, hvor jeg danner mig mine meninger ud fra en tilfældig video på YouTube er fjern.

I dette tilfælde slår jeg Jared Taylor op i Wikipedia, hvor jeg læser, at han er født 15. september 1951 og en amerikansk hvid nationalist og hvid racist.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jared_Taylor

Det ville undre mig mere, hvis han lavede en video om race med et andet indhold. Det er klart, at hvis man som Dansknationalist læser mange racistiske sites og ser mange racistiske videoer, så kan man let føle sig bekræftet i, at der er videnskabeligt belæg for den tese.

« Senest Redigeret: Juli 06, 2017, 09:52:24 am af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 06, 2017, 09:50:20 am »
Forklaringen er enkel ... Se hvordan deres samfund er skruet sammen og hvordan de mennesker bor så har du svaret ... :ahappy:

Nu vil Anklageren nok komme med en forklaring om hvor uheldige og hvor få muligheder de har haft OG hvordan det onde Kapitalistiske Vesten har Udnyttet disse "stakkels" mennesker ...  :blum:

Det har jo sikkert også påvirket deres IQ ...  :this:

Helt sikkert ...  :w00t:
« Senest Redigeret: Juli 06, 2017, 09:53:24 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
    • Vis profil
Du tager fuldstændig fejl
« Svar #14 Dato: Juli 06, 2017, 10:06:12 am »
Jeg læser hvad Richard Lynn (professor i psykologi) og  Tatu Vanhanen (professor i videnskabelig videnskab) - som er de videnskabelig faddere til teorien har skrevet - og så læser jeg, hvad andre videnskabelige kritikere har skrevet om det (det store flertal af videnskabsmænd).

Udrustet med den viden tager jeg kampen op med sådan nogen som Dansknationalist som æder populistiske videoer råt - som han danner sig sine meninger ud fra.

Sådan har jeg opdaget, at Lynn og  Vanhanens teori ikke er peer reviewed med succes (efterprøvet af uvildige videnskabsmænd med succes og almindelig anerkendt).

Det er en stor verden, og man kan finde næsten hvad som helst.

Forklaringen er enkel ... Se hvordan deres samfund er skruet sammen og hvordan de mennesker bor så har du svaret ... :ahappy

Nu vil Anklageren nok komme med en forklaring om hvor uheldige og hvor få muligheder de har haft OG hvordan det onde Kapitalistiske Vesten har Udnyttet disse "stakkels" mennesker ...  :blum:

Det har jo sikkert også påvirket deres IQ ...  :this:

Helt sikkert ...  :w00t:
« Senest Redigeret: Juli 06, 2017, 10:08:46 am af Anklageren »