Forfatter Emne: Et læserbrev  (Læst 291 gange)

Nordboen

• Gæst
Et læserbrev
« Dato: Juli 05, 2017, 06:11:13 pm »
Et indlæg i Jydske Vestkysten har vakt en del røre. Jeg har i dag haft lejlighed til at læse indlægget i sin helhed. Det er tankevækkende, særligt fordi det skribenten giver udtryk for, er hvad de allerfleste mennesker jeg har kendt i mit liv også mener og tænker. Jeg selv er enig i hvert eneste ord.

Så jeg føler trang til at bringe det i sin fulde ordlyd. 
- - - - -
Læserbrev. Skrevet af medlem af Vejen Byråd (DF), Anni Grimm.

" Det er frustrerende at opleve, hvordan Danmark og danskerne langsomt men sikkert bevæger sig i retning af at blive et land for afvigere og et land, hvor laveste fællesnævner bliver fremhævet, belønnet og hævet op til at være den kategori, der fremover skal tegne det danske samfund.
Afvigerne - det være sig homoseksuelle, lesbiske eller andre minoritetsgrupper - kæmper bravt for deres "rettigheder". Så bravt, at jeg og andre bliver ugleset i den politiske korrektheds navn, for vores naturlige holdninger. Det gider jeg faktisk ikke at finde mig i.

Jeg og mange andre har den absolut frisindede holdning, at folk da faktisk må gøre som de har lyst til inden for egne (og lovens) rammer og på egen matrikel. Det blander jeg mig ikke i. Problemet opstår jo netop kun, fordi disse afvigere vil påtvinge os andre dels at overvære deres mere eller mindre provokerende seksuelle udfoldelser på åben gade eller på landsdækkende tv, dels stiller krav om, at jeg skal synes at deres afvigertrang er "normal".

Det er ikke normalt og bliver det heller aldrig, men det vil ikke undre mig, hvis det næste bliver, at homoseksuelle stiller krav om retten til at kunne føde børn (lidt ligeberettigelse har man vel lov til at kræve!) Det bliver vel også noget samfundet føler sig forpligtet til at forske i for dine og mine skattekroner, og i givet fald bliver det da en spændende fødsel "ad bagvejen", formentlig efter en "kanalrundfart" af de mere interessante! Stakkels børn, der allerede nu må kompensere for de voksnes egoistiske afvigertrang.

Nej, lad ikke Danmark forgå i politisk overkorrekthed på afvigernes og minoriteternes præmisser. Hav mod til at sige fra, og blæs på om du bliver kaldt både det ene og det andet, fordi du nægter at blive spændt for afvigernes vogn. Jeg kommer f.eks. heller aldrig til at synes, det er i orden, at mindreårige piger bliver gift med gamle mænd (tak DF og Inger Støjberg), ligesom pædofile heller aldrig kan accepteres, men det leder da tanken hen på, hvad det næste bliver, der "normaliseres" i dette mere og mere vildledte land, hvor selv Folkekirken hopper på vognen og vender det døve øre til den lille dreng, der stilfærdigt siger "han har jo ingen tøj på..."
"Kejserens nye klæder" og andre gode eventyr er ikke skrevet forgæves. De kan anbefales. "
- - - -

Anni Grimm er 75 år, og jeg må sige at hun imponerer mig ved ikke blot at stille op og blive valgt til et byråd men også eller især ved at have mod til at skrive sit læserbrev. For det viser, hvor meget der er sket med Danmark de seneste årtier. Herregud - det hun skriver, er jo fuldstændig almindeligt og normalt. Hun skriver det jo netop fordi Danmark er blevet vildledt og hjernevasket med overkorrekthed.
At hendes læserbrev medførte en påfaldende ensartet række nedgørende bemærkninger om hende i det engang så konservative blads kommentarboks, skal hun ikke tage sig af. Det er jo blot den fimsede overkorrektheds måde at hyle på - dén vi kender så godt, når nogen er kommet til at sige neger om en neger.   :big_grin:
« Senest Redigeret: Juli 05, 2017, 06:36:40 pm af Nordboen »

Upsala

• Gæst
Sv: Et læserbrev
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2017, 06:17:34 pm »
Et indlæg i Jydske Vestkysten vakt en del røre. Jeg har i dag haft lejlighed til at læse indlægget i sin helhed. Det er tankevækkende, særligt fordi det skribenten giver udtryk for, er hvad de allerfleste mennesker jeg har kendt i mit liv også mener og tænker. Jeg selv er enig i hvert eneste ord.

Så jeg føler trang til at bringe det i sin fulde ordlyd. 
- - - - -
Læserbrev. Skrevet af medlem af Vejen Byråd (DF), Anni Grimm.

" Det er frustrerende at opleve, hvordan Danmark og danskerne langsomt men sikkert bevæger sig i retning af at blive et land for afvigere og et land, hvor laveste fællesnævner bliver fremhævet, belønnet og hævet op til at være den kategori, der fremover skal tegne det danske samfund.
Afvigerne - det være sig homoseksuelle, lesbiske eller andre minoritetsgrupper - kæmper bravt for deres "rettigheder". Så bravt, at jeg og andre bliver ugleset i den politiske korrektheds navn, for vores naturlige holdninger. Det gider jeg faktisk ikke at finde mig i.

Jeg og mange andre har den absolut frisindede holdning, at folk da faktisk må gøre som de har lyst til inden for egne (og lovens) rammer og på egen matrikel. Det blander jeg mig ikke i. Problemet opstår jo netop kun, fordi disse afvigere vil påtvinge og andre dels at overvære deres mere eller mindre provokerende seksuelle udfoldelser på åben gade eller på landsdækkende tv, dels stiller krav om, at jeg skal synes at deres afvigertrang er "normal".

Det er ikke normalt og bliver det heller aldrig, men det vil ikke undre mig, hvis det næste bliver, at homoseksuelle stiller krav om retten til at kunne føde børn (lidt ligeberettigelse har man vel lov til at kræve!) Det bliver vel også noget samfundet føler sig forpligtet til at forske i for dine og mine skattekroner, og i givet fald bliver det da en spændende fødsel "ad bagvejen", formentlig efter en "kanalrundfart" af de mere interessante! Stakkels børn, der allerede nu må kompensere for de voksnes egoistiske afvigertrang.

Nej, lad ikke Danmark forgå i politisk overkorrekthed på afvigernes og minoriteternes præmisser. Hav mod til at sige fra, og blæs på om du bliver kaldt både det ene og det andet, fordi du nægter at blive spændt for afvigernes vogn. Jeg kommer f.eks. heller aldrig til at synes, det er i orden, at mindreårige piger bliver gift med gamle mænd (tak DF og Inger Støjberg), ligesom pædofile heller aldrig kan accepteres, men det leder da tanken hen på, hvad det næste bliver, der "normaliseres" i dette mere og mere vildledte land, hvor selv Folkekirken hopper på vognen og vender det døve øre til den lille dreng, der stilfærdigt siger "han har jo ingen tøj på..."
"Kejserens nye klæder" og andre gode eventyr er ikke skrevet forgæves. De kan anbefales. "

Anni Grimm er 75 år, og jeg må sige at hun imponerer mig ved ikke blot at stille op og blive valgt til et byråd men også eller især ved at have mod til at skrive sit læserbrev. For det viser, hvor meget der er sket med Danmark de seneste årtier. herregud - det hun skriver er jo fuldstændig almindeligt og normalt. Hun skriver det jo netop fordi Danmark er blevet vildledt og hjernevasket med overkorrekthed.
At hendes læserbrev medførte en påfaldende ensartet række nedgørende bemærkninger om hende i det engang så konservative blads kommentarboks, skal hun ikke tage sig af. Det er jo blot den fimsede overkorrektheds måde at hyle på - dén vi kender så godt, når nogen er kommet til at sige neger om en neger.   :big_grin:

Du skriver Læserbrev
jeg tænker Politisk spin
Denmark er ikke hjernevasket, og selvom du er enig, er det forkert at antage at DF kan bestemme hvad de andre 88% tror på
Ommer :crigon_01:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2017, 06:45:05 pm »
Er 78 din iq eller din BMI?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2017, 07:07:51 pm »
Jeg er enig i at politisk korrekthed kan gå for langt, men mener det læserbrev er debilt.
Citér

Dine holdninger er ikke mere naturlige end andres holdninger. Og selv hvis de var ville det være en "appeal to nature fallacy". Fordi noget er naturligt er det ikke nødvendigvis godt eller moralsk. Og andre mennesker har ret til at "uglese" dine holdninger. Du kan ikke fortælle andre hvad de må, og ikke må, mene om dine holdninger.

Citér
Jeg og mange andre har den absolut frisindede holdning, at folk da faktisk må gøre som de har lyst til inden for egne (og lovens) rammer og på egen matrikel. Det blander jeg mig ikke i. Problemet opstår jo netop kun, fordi disse afvigere vil påtvinge og andre dels at overvære deres mere eller mindre provokerende seksuelle udfoldelser på åben gade eller på landsdækkende tv, dels stiller krav om, at jeg skal synes at deres afvigertrang er "normal".

Hvis du ser to homoseksuelle der kysser som "provokerende" siger det mere om dig end om dem. Og er der nogen der argumentere for at homoseksuelle skulle have ret til at gøre mere på åben gade end heteroseksuelle? Har jeg ikke hørt i hvert fald. Den åbne gade tilhører sådanset dem lige så meget som den tilhører dig.
Mht. hvad der er normalt kan der være en pointe. Det virker som om at "normalt" og "unormalt" er blevet værdiladede ord, hvilket jeg sådanset ikke mener de er. Unormalt er i min bog bare noget der afviger signifikant fra normen. Efter den definition kan man måske godt kalde homoseksualitet for unormalt, selvom jeg nu nok mere at det er udbredt nok til at være relativt normalt. Transseksualitet er dog unormalt (efter den definition jeg bruger her).

Citér
:dash2:
Homoseksuelle har allerede retten til at føde børn og har altid haft den. Hentyder hun til at homoseksuelle mænd skulle føde børn ud af anus eller hvad? Er hun på stoffer?
Og mht. egoistisk afvigertrang: Hvordan har du valgt at være heteroseksuel? Aldrig? Godt for dig, men så er det rent lotteri at du har tilhørt majoriteten i samfundet der aldrig har skulle træffe et valg. Og så mister du retten til at kalde andre for egoister, når du mener at bestemte mennesker ikke skal have samme ret til at vise affektion i det offentlige rum, for at skåne dine ømme følelser og victorianske puritanisme.

Citér
Nej, lad ikke Danmark forgå i politisk overkorrekthed på afvigernes og minoriteternes præmisser.
Ironien her er enorm. Du går netop ind for politisk korrekthed, det eneste du er utilfreds med er at det ikke er DINE politiske værdier der bliver håndhævet! At undertrykke andres udfoldelser med et sæt at restriktive politiske værdier er jo netop hvad du argumenterer for at gøre. Omformuleret siger du: "Det er irriterende at den politiske korrekthed er at vise hensyn til minoriteterne, jeg ville ønske den viste hensyn til mig for jeg er en del af majoriteten!". så du har absolut ingen moralsk høj hest at sidde på her.

Citér
Jeg kommer f.eks. heller aldrig til at synes, det er i orden, at mindreårige piger bliver gift med gamle mænd (tak DF og Inger Støjberg), ligesom pædofile heller aldrig kan accepteres, men det leder da tanken hen på, hvad det næste bliver, der "normaliseres" i dette mere og mere vildledte land (...)
Ej hvor er det dumt...
Forskellen er NATURLIGVIS, at der er et offer involveret når det gælder pædofili og mindreårige! Der findes et godt moralsk argument for hvorfor de ting skulle være forkerte. Hvad er det moralske argument imod homoseksualitet mellem voksne mennesker? Ikke eksisterende!

Citér
(..) hvor selv Folkekirken hopper på vognen og vender det døve øre til den lille dreng, der stilfærdigt siger "han har jo ingen tøj på..."
Den analogi giver jo slet ikke mening i dit argument! Kejserens nye klæder handler om at bygge en masse op omkring ingenting, og/eller hvis ingen tør sige sandheden. Men det du står i en værdipolitisk diskussion og ikke i en diskussion omkring hvad fakta er. så for at bruge en analogi korrekt vil sig sige om dig: Man kan lede en hest til vand men ikke tvinge den til at drikke, og hvis nogen skulle være i tvivl mener jeg at man kan få dig til at læse de gamle eventyr, men åbenbart ikke tvinge dig til at forstå dem.

Citér
At hendes læserbrev medførte en påfaldende ensartet række nedgørende bemærkninger om hende i det engang så konservative blads kommentarboks, skal hun ikke tage sig af. Det er jo blot den fimsede overkorrektheds måde at hyle på - dén vi kender så godt, når nogen er kommet til at sige neger om en neger. 
Modigt er ikke lig med hverken klogt, vigtigt, eller relevant. Og at ikke al kritik er retfærdiggjort betyder ikke at al kritik ikke er retfærdiggjort. Anni har sagt en række idiotiske ting , og som voksent menneske må hun også stå til mål for den kritik det må afføde. Blankt at afvise al kritik på den måde som du gør her, er den bedste måde at sikre på at man aldrig nogensinde kan blive klogere.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2017, 07:22:14 pm »
Et indlæg i Jydske Vestkysten har vakt en del røre. Jeg har i dag haft lejlighed til at læse indlægget i sin helhed. Det er tankevækkende, særligt fordi det skribenten giver udtryk for, er hvad de allerfleste mennesker jeg har kendt i mit liv også mener og tænker. Jeg selv er enig i hvert eneste ord.

Ja, det tror jeg gerne.
Her er i øvrigt endnu en meningsfælle, der også mener, det har taget overhånd, når det handler om homoseksualitet:
http://www.fyens.dk/Danmark-Debat/Jeg-vil-ikke-tvinges-til-at-synes-at-det-er-normalt/artikel/3164142

I modsætning til her i dette forum er der ikke særlig højt til loftet hos Dansk Folkeparti, så Anni Grimm har fået en skriftlig advarsel fra partiet, grundet læserbrevet.
http://www.jv.dk/regionalt/DF-banker-homofobisk-gruppeformand-paa-plads/artikel/2520253

I øvrigt er jeg mere enig i dette læserbrev, som vel er en slags svar på Anne Grimms kvababbelser:

http://www.jv.dk/debatvejen/Laeserbrev-Kaere-Anni-Grimm/artikel/2520463

Jeg vil undlade at gengive det i sin helhed, men denne passus kan jeg ikke stå for:

"Men du forvirrer mig. Er det kun muslimske piger, der skal smide tøjet (tørklædet) for dig i frisindet og de danske værdiers navn? For hvis de homoseksuelle, de Smæk-elskende eller pat-fagre skøger ikke må smide tøjet - endda under ret kontrollerede forhold, en enkelt gang om året, så er vi muligvis ude i en omgang dobbeltmoral, tænker jeg. Du -kan- jo gå i haven, hvis det er på tv. Det skulle være så gavnligt for humøret, siger de kloge."
I'm a Troll

Nordboen

• Gæst
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2017, 07:43:09 pm »
Vist bliver vi da hjernevasket alle vegne med det utroligt "rigtige" i at være homoseksuel/lesbisk (h/l). Alle steder bombarderes vi med det. Jeg kan ikke bevise, at de store tv-kanaler har en ansættelses- eller udvælgelsespolitik, som tilgodeser homoseksuelle, men der er godt nok mange. Tænk på "Vild med dans", hvor der helst skal være et vist antal h/l i deltagergruppen, og for at det ikke skal være løgn, har man sammensat en dommer-komité som er 50/50 - det er Jens Werner og Anne Laxholm, der er heteroseksuelle.

Jeg sidder ikke og "leder efter homo'er", når jeg ser fjernsyn, men ryster sommetider på hovedet af korrektheden. Der er minsandten ingen, der skal bilde mig ind, at antallet i procent af h/l i danske underholdningsudsendelser svarer til procenten i samfundet som helhed!

Jeg har indenfor det sidste års tid fulgt med i to politiserier - en amerikansk og en engelsk. I den amerikanske, "Chicago PD", lader man den ellers drøn-skrappe leder af teamet sige til en homoseksuel fange (neger), at "han da gerne må have kærlighed med en mand" - ææædr, bossen som pludseligt pædagogagtigt talende bløddyr!
Og i den engelske, "Politiskilt 56" (WPC56), som har været vist på DR1 for nylig, er en af lederne i politiet skabs-homo, og selve hans kvaler (den foregår i 1950'erne) fylder næsten mere end selve opklaringsdelen.

Og sådan er h/l også gjort til genstand for danske seriers medfølelse for ikke at sige føleri. Lige fra "Matador" (Daniel Skjern) til "Radio Mercur" (Jan). For oh, hvor samfundet dog behandlede dem skrækkeligt. Nu skal der så "tages hævn" over alle os andre ved at tonse alle disse synd-for-homoerne-holdninger ud i vores stuer.  :dash1:

Jeg synes, at samfundet, det hele, var klart mere naturligt tidligere.

Nordboen

• Gæst
« Svar #6 Dato: Juli 05, 2017, 07:47:53 pm »
GuBBi, jeg har selvfølgelig med interesse læst dine synspunkter, men det forvirrer mig lidt, at du skriver som om Anni Grimm var herinde som bruger.
Det ville blive for akavet for mig, hvis jeg skulle svare for hende - det kan jeg jo heller ikke.

Men jeg er som sædvanlig stort set uenig med dig.   :smile1:

Upsala

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juli 05, 2017, 08:16:39 pm »

Jeg synes, at samfundet, det hele, var klart mere naturligt tidligere.

Klart
Indvandring eksisterede ikke, den naturlige reaktion var udvandring
Homofili eksisterede stort set ikke, man kunne i hvert fald dårligt snakke om emnet
Samt om pædofili, misbrug af egne børn, stof eller alkoholmisbrug, vorherre det eksisterede jo slet ikke officielt

Alt var nok fredeligt og naturligt i din tid
Men i dag har vi FB, DD, aviser, talkshows, ytringsfrihed og åbenhed i ægteskabet
Samfundet er komplicerede, fordi det er sådan et samfund fungerer

Naturligt fredeligt, det som du elsker,  stoppede da elektricitet blev opfundet og vibratoren blev tilkoblet 

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 05, 2017, 09:21:35 pm »
GuBBi, jeg har selvfølgelig med interesse læst dine synspunkter, men det forvirrer mig lidt, at du skriver som om Anni Grimm var herinde som bruger.
Det ville blive for akavet for mig, hvis jeg skulle svare for hende - det kan jeg jo heller ikke.

Men jeg er som sædvanlig stort set uenig med dig.   :smile1:

Jeg er godt klar over at det ikke er dig der har skrevet læserbrevet, men når jeg skulle svare på brudstykker af hendes tekst virkede det mere naturligt at skrive som om hun havde postet det direkte herinde. Kan godt forstå forvirringen dog.

Er ikke ovenud overrasket over at du er uenig, men kan jeg lokke dig til at uddybe?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 05, 2017, 10:34:05 pm »

Postet af: Nordboen
« Dato: I dag ved 07:43:09 pm »

Indsæt DEL -::
Citér

Nordboen - jeg ved ikke hvor du egentligt står, men dette indlæg fra en vis Anni Gimm er sq da helt ud i hampen - Ja, jeg ved Din-Debat, står for "hvor meninger mødes, men dit indlæg fylder hele skærmen, for hel...., Klaphat, og hvad er det for et indlæg?? Om hvad? Homosex? - Hvad rager det en alm. læsere. Post dette urelevant  nonsens under relevant emne. Det her sq spild af skærmtid -   .. :girl_cool: :girl_cray:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 06, 2017, 12:26:58 am »

Du skriver dog selv i oplægget: "Jeg selv er enig i hvert eneste ord."

Derfor er det vel ikke så sært, at Gubbi henvender sig til dig?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Nordboen

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juli 08, 2017, 11:04:09 am »
GuBBi:
Citér
Jeg er godt klar over at det ikke er dig der har skrevet læserbrevet, men når jeg skulle svare på brudstykker af hendes tekst virkede det mere naturligt at skrive som om hun havde postet det direkte herinde. Kan godt forstå forvirringen dog.
Er ikke ovenud overrasket over at du er uenig, men kan jeg lokke dig til at uddybe?

Jeg vil prøve at give lidt eksempler på, at jeg (formentlig) er enig med Anni G. og uenig med dig.

Det kan da aldrig være Anni G. eller mig der er politisk korrekt. Det kunne du have skrevet i 1957, hvis udtrykket havde været "i handelen."
Netop det år indspilledes på ASA en film om emnet "trækkerdrenge", instrueret af Palle Kjærulff-Schmidt. Jeg skal ikke fortabe mig i handlingsforløbet, blot nævne, at den på mange måder skulle tjene som advarsel til tidens teenager-drenge om ikke af pengenød eller andet at nærme sig trækkerdrengemiljøet. I filmens indledning er der en tak til sædelighedspolitiets J. Jersild, som var den store fortaler i datiden for det, som homoseksuelle og "ligemagerne" lige siden har kaldt "Den grimme Lov".

Pointen i denne er, at det var kriminelt at have seksuelt samvær med en mindreårig (mand) under 18. For midaldrende homo'er var de 15-17-årige enormt attraktive, og "trækkeriet" i hovedstaden foregik vist mest omkring Rådhuspladsen, kontakten ofte skabt ved at trækkerdrengen på gaden spørger kunden efter ild til en cigaret. Eller på et berygtet værtshus, hvor civilklædte betjente med mellemrum kommer og afhenter mistænkte trækkerdrenge, hvis de ser ud til at være under 18.
Jeg mener, at Danmark skulle have beholdt den lovgivning (ændret i 1976). De arge modstandere har altid hævdet, at den lov var så og så diskriminerende - de ser altså ensidigt sagen fra homo'ens side. Men man kan også se den som beskyttende. Som et værn mod at forvirrede teenagedrenge blev lokket ud i prostitution. I dag anser jeg teenagere for at være mere forvirrede end for 40-50 år siden, og mener at disse ubehagelige "gay-parader", hvor de - homo'erne - dyrker det ekstreme i udklædning og opførsel, kan være med til at presse de unge ind i et homomiljø, fordi "det ser mest spændende ud", er mest provokerende og "grænseoverskridende". Et ord, de hele deres skolegang har lært, er noget entydigt positivt!

Jamen det er da muligt, at det siger mest om mig, at jeg får kvalme, hvis jeg ser to "mænd" kysse, hvad enten det nu er på film (i 2017 ustandseligt!) eller i dagligdagen. Det har vel at gøre med, hvordan jeg blev opdraget - ja, og hvordan alle andre, der var børn & unge omkring 1955-1975. Det var det jeg prøvede at skrive: Anni G.s og mine holdninger var ikke ekstreme, da førnævnte lov var gældende. De var normen, GuBBi.
Og jeg tror såmænd heller ikke engang de er det i 2017. Men ingen tvivl om, hvilken holdning, der er toneangivende ift. emnet i dag - og dermed politisk korrekte.

For mig er homoseksualitet - selve den aktive udførelse af det - vederstyggeligt, jeg kigger ærligt og redelig den anden vej, hvis mænd (som i "Radio Mercur"-serien) kysser hinanden.
For en sikkerheds skyld: Jo, der er masser af kendte homoseksuelle kunstnere (man får indtryk af, at der altid har været gennemsnitligt flere af dem indenfor skuespil/teater/ballet og musik), der har lavet flot, dygtigt arbejde. Men det er jo heller ikke det - det er forherligelsen af deres seksualitet, jeg væmmes over.

Og nej, jeg synes ikke Anni G.s brug af "Kejserens nye klæder" rammer ved siden af. Sådan er det med alt muligt, som den politiske korrekthed har skubbet i forgrunden og givet prædikatet godt-fint. Der er næsten ingen, der tør sige, at de ikke har tøj på.

« Senest Redigeret: Juli 08, 2017, 11:15:59 am af Nordboen »

Nordboen

• Gæst
« Svar #12 Dato: Juli 08, 2017, 11:08:53 am »
El_Nino:
Citér
Nordboen - jeg ved ikke hvor du egentligt står, men dette indlæg fra en vis Anni Gimm er sq da helt ud i hampen - Ja, jeg ved Din-Debat, står for "hvor meninger mødes, men dit indlæg fylder hele skærmen, for hel...., Klaphat, og hvad er det for et indlæg?? Om hvad? Homosex? - Hvad rager det en alm. læsere. Post dette urelevant  nonsens under relevant emne. Det her sq spild af skærmtid -   .. :girl_cool: :girl_cray:

Du burde passe på, at der ikke en dag springer noget inden i dig, El_Nino.
Hvis du er totalt uinteresseret i emnet, er der en god gammel regel der siger: Spring over.

PS Du er da vel ikke en homo-hat? Siden du bliver så frådende gal.....     :big_grin: :dance3:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 08, 2017, 11:55:28 am »

Postet af: Nordboen
« Dato: I dag ved 11:08:53 am »

Indsæt "_"
Citér
Du burde passe på, at der ikke en dag springer noget inden i dig, El_Nino.
Hvis du er totalt uinteresseret i emnet, er der en god gammel regel der siger: Spring over.

Ja du har ret - jeg læste dog det hele, men synes der er tærsket langhalm på dette emne - så derfor mine skriblerier - Og ja, jeg advokerer selv for at få smidt Islam ud af DK, men før vi får en regering bestående af Inger Støjbergere (og kun hende), så sker det nok ikke  . :connie_3:

Citér
PS Du er da vel ikke en homo-hat? Siden du bliver så frådende gal.....     :big_grin: :dance3:

Nordboen nej, det er det sidste jeg vil kunne kaldes for - Albert og hans opkast er lige HVAD JEG SPRINGER OVER - bræk og sa.., som det er . :aikido:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!