Forfatter Emne: Nuttet lille sprutte.  (Læst 263 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Nuttet lille sprutte.
« Dato: Juli 04, 2017, 04:38:39 pm »
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Nuttet lille sprutte.
« Svar #1 Dato: Juli 04, 2017, 05:30:10 pm »
Jeg har engang for mange år siden, fået serveret paella i Spanien, med meget små , men hele, blæksprutteunger i. MIndre end en lille hasselnød faktisk.

Og tak Carlo, for et nuttet billede.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Upsala

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juli 04, 2017, 06:07:19 pm »
Jeg har engang for mange år siden, fået serveret paella i Spanien, med meget små , men hele, blæksprutteunger i. MIndre end en lille hasselnød faktisk.

Og tak Carlo, for et nuttet billede.

Stavefejl og forkert brug af  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvad sker der for dig

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 04, 2017, 06:11:49 pm »
Ja, det ligner skam da ikke overlærerinde Frøken Landbo at kløjse sådan i det danske sprog.

Det minder mig om, at jeg engang havde en meget perfektionistisk dansklærerinde. En dag kom jeg til at diskutere med hende, om det hed titel eller tittel (med to t´er). Jeg holdt på titel med ét t, mens hun hårdnakket mente, at det skam hed tittel. Det hedder jo som bekendt titel og da hun opdagede, at hun tog fejl, holdt hun siden lidt op med at være så perfektionistisk og bedrevidende overfor vi elever.

Så selv en dansklærerinde kan tage fejl. Ligesom en læge eller en politibetjent kan tage fejl. Heraf kan man lære, at man skal passe på med at være overdrevet autoritetstro.

Jeg tager i øvrigt forbehold for slå- og stavefejl i ovenstående.
« Senest Redigeret: Juli 04, 2017, 06:13:39 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Upsala

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juli 04, 2017, 11:24:52 pm »
Ja, det ligner skam da ikke overlærerinde Frøken Landbo at kløjse sådan i det danske sprog.

Det minder mig om, at jeg engang havde en meget perfektionistisk dansklærerinde. En dag kom jeg til at diskutere med hende, om det hed titel eller tittel (med to t´er). Jeg holdt på titel med ét t, mens hun hårdnakket mente, at det skam hed tittel. Det hedder jo som bekendt titel og da hun opdagede, at hun tog fejl, holdt hun siden lidt op med at være så perfektionistisk og bedrevidende overfor vi elever.

Så selv en dansklærerinde kan tage fejl. Ligesom en læge eller en politibetjent kan tage fejl. Heraf kan man lære, at man skal passe på med at være overdrevet autoritetstro.

Jeg tager i øvrigt forbehold for slå- og stavefejl i ovenstående.

Landboen, eller John Doe
Han gjorde i hvert fald kort proses mod andet bruger som alkoholiseret misbruger fordi han skrev globalopvarming ieet

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2017, 12:46:29 am »
Det er utroligt hvad pernittengryn kan få ud af et mellemrum.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?