Forfatter Emne: skal i retten i miorgen?  (Læst 3909 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: skal i retten i miorgen?
« Svar #45 Dato: Juli 05, 2017, 06:59:25 pm »
Ja jeg har da været meget ude og se ishockey , så det er da trist at den brændte , men mon ikke det bliver lavet inden sæsonen starter igen , nej fjordparken har jeg ikke set endnu , har jeg noget at glæde mig til der da.  :smile1:

Reptiltossen var ude og kigge, da stedet åbnede for en måneds tid siden.

https://www.youtube.com/watch?v=huSIVabap2Y

Stedet er jo mest for vandhunde og sådan. Men der er da også beachvolleybaner, en lille cykelbane, en basketballbane, en iskiosk og en café derude. Med mere. Som gammel amagerkaner vil jeg sige, at stedet ligner lidt en miniudgave af Amager Strandpark. Det er sådan cirka de samme ting, de har derude, som der er ved Amager Strandpark. Amager Strandpark er bare omkring tre gange større.

Dog ved jeg ikke, om hr. Polle Jürgensen kommer derude. Hvis han kom der, er jeg sikker på, at du nok ville styrte derud med det samme for at tage et par spionbilleder. :blum:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Juli 05, 2017, 10:14:10 pm »
Hvem skal i retten? - men hvis så - så har vedkommende jo brudt loven. Ud af landet hvis Asyllist, ellers vand of muggent brød i 16 år.. :assassin: :connie_13: :beach:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Juli 10, 2017, 01:31:11 pm »
har ik bruygt loven for har ikke gjort det jeg bliver beskydt for. så vilkle sgu da være rimligt hul i hovbedet hvis jeg skal på vand og muggent brød.
glad?
Hvad mefd om jeg kunne få noget hjælp i stedet for? JKeg vil også gerne vætre glad ?