Forfatter Emne: skal i retten i miorgen?  (Læst 3908 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: skal i retten i miorgen?
« Svar #30 Dato: Juli 05, 2017, 02:31:56 pm »
gider dig ikke længer...

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Juli 05, 2017, 02:32:07 pm »
farvel

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juli 05, 2017, 03:42:34 pm »
Mak.

Du er en falsk profil, stavefejl er OK, men beviste stavefejl helt i den endende af tastaturet er meget dumt, og den  "Kunst" magter du, som den eneste her på debatten, jeg syntes du er tarvelig overfor dem som har problemer med at stave, sagt på en pæn måde, så er du et dumt svin.

Og skal vi væde på, at du bruger "TOR" .

Poul Jørgensen 

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Juli 05, 2017, 03:58:32 pm »
poul dit dumme svin, det har ik en skid med stavefekl at gøre men jeg har svært ved at ramme tasterner men nu skal jeg nok gøre mig umage, er du så tilfreds?

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Juli 05, 2017, 04:09:34 pm »
Mak.

Du er en falsk profil, stavefejl er OK, men beviste stavefejl helt i den endende af tastaturet er meget dumt, og den  "Kunst" magter du, som den eneste her på debatten, jeg syntes du er tarvelig overfor dem som har problemer med at stave, sagt på en pæn måde, så er du et dumt svin.

Og skal vi væde på, at du bruger "TOR" .

Poul Jørgensen
     Kan du bare ikke være ligeglad med hvis det er en falsk profil , du har vel selv prøvet at lave en falsk profil  :yes:  og du kender ikke problemet til at Mak staver sådan . Sagt på en pæn måde vil jeg også sige , du er et dumt svin .  :dash2:    Jeg tror du har fået tor på hjernen , eller er det bare ved den her tid , du ved. :big_grin:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #35 Dato: Juli 05, 2017, 04:28:34 pm »
Ha ha, de seneste indlæg, hvor måneskin og nobody kommer på banen lige pludselig og stort set samtidig (!), bekræfter bare min mistanke...

At dette var en profil, der forsøgte at efterligne Fuerzz fra SOL. Men Fuerzz er en rigtig person - dette var bare en kikset efterligning af Fuerzz. Jeg kunne godt høre, at det ikke var den ægte Fuerzz, for han har aldrig lavet bevidste stavefejl....

Bemærk at profilen Mak angiver Albertslund som bopæl - samme sted som Fuerzz hævder at komme fra. :yes:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Juli 05, 2017, 04:38:07 pm »
Ha ha, de seneste indlæg, hvor måneskin og nobody kommer på banen lige pludselig og stort set samtidig (!), bekræfter bare min mistanke...

At dette var en profil, der forsøgte at efterligne Fuerzz fra SOL. Men Fuerzz er en rigtig person - dette var bare en kikset efterligning af Fuerzz. Jeg kunne godt høre, at det ikke var den ægte Fuerzz, for han har aldrig lavet bevidste stavefejl....

Bemærk at profilen Mak angiver Albertslund som bopæl - samme sted som Fuerzz hævder at komme fra. :yes:
   Gæt du bare videre PU ,  :ohmy: har du ikke været ude og cykle i det gode vejr  , det kunne være du tog den vej ad Gigantium , hvor der var brand .  :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #37 Dato: Juli 05, 2017, 04:46:02 pm »

Gæt du bare videre PU ,  :ohmy: har du ikke været ude og cykle i det gode vejr  , det kunne være du tog den vej ad Gigantium , hvor der var brand .  :smile1:

Jeg ved jo godt, at du, Måneskin, er den samme, som står bag Mak. Du er jo selveste vores allesammens kære Trollsen. :big_grin:

Det har jeg gennemskuet for længst. GuBBi kan bare ikke se det. Hvorfor fatter jeg egentlig ikke. Det er så nemt at se. Så jeg kan egentlig godt forstå, at du morer dig lidt over at drille GuBBi, når han er så nem at narre. :yes:

Jeg har efterhånden lært at gennemskue dig. Det er dog ikke altid jeg gider afsløre dine profiler, da nogle af dem da skam også morer mig lidt, fordi nogle gange ER du ret god til at tage pis på folk og køre dem helt ud i torvene med dine trollerier/drillerier. Men denne her var altså for nem, så der mente jeg, at jeg lige så godt kunne afsløre sammenhængen. Som det ses havde de andre også gennemskuet den.

Så op på hesten igen, kære Trollsen, og find på en bedre troll næste gang. Du plejer jo at være god til det. Denne her kørte du dog for meget ud på overdrevet gennem åbenlyst bevidste stavefejl. Så mit råd til dig er, at vil du have os til at hoppe på dine trolls, så lav dem bare LIDT mere realistiske og mindre karikerede.

Til dit spørgsmål: JA, jeg har været ude og cykle i dag. 22 km. Dejligt vejr, 19 grader i skyggen og 23 i solen. Jeg var dog ikke helt ude ved Gigantium, men jeg var oppe på en bakketop for at se, om jeg kunne se røgen. Det kunne jeg ikke. Så jeg går ud fra, at de på daværende tidspunkt (det var ca. kl. 14) var ved at få branden under kontrol.

Mvh. Reptiltossen, som bor i en afstand af maks fem km. fra sygehuset - og som er nabo til MarieS, der sidder med en kikkert og udspionerer mig hver eneste dag, så hun kan afgive rapport til hr. Trollsen om ham dersens reptiltossen, så hr. Trollsen har lidt at drille med.. :hyper:
« Senest Redigeret: Juli 05, 2017, 04:49:21 pm af politisk ukorrekt »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Juli 05, 2017, 04:55:18 pm »

Jeg ved jo godt, at du, Måneskin, er den samme, som står bag Mak. Du er jo selveste vores allesammens kære Trollsen. :big_grin:

Det har jeg gennemskuet for længst. GuBBi kan bare ikke se det. Hvorfor fatter jeg egentlig ikke. Det er så nemt at se. Så jeg kan egentlig godt forstå, at du morer dig lidt over at drille GuBBi, når han er så nem at narre. :yes:

Jeg har efterhånden lært at gennemskue dig. Det er dog ikke altid jeg gider afsløre dine profiler, da nogle af dem da skam også morer mig lidt. Men denne her var altså for nem, så der mente jeg, at jeg lige så godt kunne afsløre sammenhængen. Som det ses havde de andre også gennemskuet den.

Så op på hesten igen, kære Trollsen, og find på en bedre troll næste gang. Du plejer jo at være god til det. Denne her kørte du dog for meget ud på overdrevet gennem åbenlyst bevidste stavefejl. Så mit råd til dig er, at vil du have os til at hoppe på dine trolls, så lav dem bare LIDT mere realistiske og mindre karikerede.

Til dit spørgsmål: JA, jeg har været ude og cykle i dag. 22 km. Dejligt vejr, 19 grader i skyggen og 23 i solen. Jeg var dog ikke helt ude ved Gigantium, men jeg var oppe på en bakketop for at se, om jeg kunne se røgen. Det kunne jeg ikke. Så jeg går ud fra, at de på daværende tidspunkt (det var ca. kl. 14) var ved at få branden under kontrol.

Mvh. Reptiltossen, som bor i en afstand af maks fem km. fra sygehuset. :hyper:
   Der må jeg så skuffe dig PU , jeg er ikke Mak , og jeg er heller ikke Maris ,  :blum:  det er vildt træls at Gubbi ikke kan se at jeg kun har en profil her , men håber da at det bliver løst på et tidspunkt , så han kan se det . Ja jeg bor også ca 5 km fra sygehuset , så hvem ved vi er måske naboer  :smile1:  men godt gået med den motion du får.  :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #39 Dato: Juli 05, 2017, 04:57:35 pm »
  Der må jeg så skuffe dig PU , jeg er ikke Mak , og jeg er heller ikke Maris ,  :blum:  det er vildt træls at Gubbi ikke kan se at jeg kun har en profil her , men håber da at det bliver løst på et tidspunkt , så han kan se det . Ja jeg bor også ca 5 km fra sygehuset , så hvem ved vi er måske naboer  :smile1:  men godt gået med den motion du får.  :smile1:

Ja ja, det svar var selvfølgelig hvad jeg havde forventet. For jeg må give dig, at du spiller din måneskin-rolle godt. Jeg synes seriøst du er en genial troll. :yes:

Troede du boede i Kbh, det har du da skam tidligere sagt... :blum:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Juli 05, 2017, 05:03:23 pm »

Ja ja, det svar var selvfølgelig hvad jeg havde forventet. For jeg må give dig, at du spiller din måneskin-rolle godt. Jeg synes seriøst du er en genial troll. :yes:

Troede du boede i Kbh, det har du da skam tidligere sagt... :blum:   Nej det har jeg skam ikke sagt , det var Maris der boede i København , og ikke mig , Det var hende der vidste du boede i Aalborg, og det skrev jeg også ti dig , at det var der jeg boede , tro det eller ej .  :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #41 Dato: Juli 05, 2017, 05:06:02 pm »
Ok, måneskin, nu du siger det, kan jeg godt huske, at du har ret. Jeg huskede selv forkert. Ja, det var marieS, der sagde hun var fra Kbh.

Men hyggeligt, så kan du jo holde øje med mig, når jeg cykler rundt efter trekanter. Du må se at få lavet en lille spionvideo af mig, så du kan drille reptiltossen her lidt....

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Juli 05, 2017, 05:13:04 pm »
Ok, måneskin, nu du siger det, kan jeg godt huske, at du har ret. Jeg huskede selv forkert. Ja, det var marieS, der sagde hun var fra Kbh.

Men hyggeligt, så kan du jo holde øje med mig, når jeg cykler rundt efter trekanter. Du må se at få lavet en lille spionvideo af mig, så du kan drille reptiltossen her lidt....
   Nej nu går jeg ikke så meget op i om du er reptiltossen , eller om du jagter trekanter , det var mere Maris der gjorde  :yes:  men stadig godt gået med den motion du dyrker , jeg tager sommetider kondicyklen , men det er for lidt .  :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #43 Dato: Juli 05, 2017, 05:32:55 pm »

Nej nu går jeg ikke så meget op i om du er reptiltossen , eller om du jagter trekanter , det var mere Maris der gjorde  :yes:  men stadig godt gået med den motion du dyrker , jeg tager sommetider kondicyklen , men det er for lidt .  :smile1:

Ja, igen forvekslede jeg dig med MarieS. Det er ikke sådan med alle de kvindemennesker, der starter med m. MarieS. Måneskin o.s.v. :hyper:

NU du jo ER aalborggenser, hvad synes du så om den nye fjordpark? Har du været nede og kigge på den?

Kommer du til at savne Gigantium, nu lortet er brændt ned?

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Juli 05, 2017, 05:38:53 pm »

Ja, igen forvekslede jeg dig med MarieS. Det er ikke sådan med alle de kvindemennesker, der starter med m. MarieS. Måneskin o.s.v. :hyper:

NU du jo ER aalborggenser, hvad synes du så om den nye fjordpark? Har du været nede og kigge på den?

Kommer du til at savne Gigantium, nu lortet er brændt ned?
    Ja jeg har da været meget ude og se ishockey , så det er da trist at den brændte , men mon ikke det bliver lavet inden sæsonen starter igen , nej fjordparken har jeg ikke set endnu , har jeg noget at glæde mig til der da.  :smile1: