Forfatter Emne: skal i retten i miorgen?  (Læst 3899 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: skal i retten i miorgen?
« Svar #15 Dato: Juli 03, 2017, 10:49:06 pm »
Du kender mig da skam efterhånden for godt, min dreng :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Jada, jeg har luret dig. Du er en stor biseksuel karl der nyder at dyrke sport i 2´eren med underdanige passive fyre. :blum:

Nu har jeg da skam boet på Amager for en del år siden. Det forekommer mig skam da, at jeg et par gange har beskuet en temmelig stor og dominerende karl stå og svinge med kødfløjten bag nogle buske ude på fælleden, når jeg har været derude for at motionere (som jeg af og til var, da det er et godt sted både til løb og lidt mountainbike).

Nu da Mak ikke får nok på den dumme, ville jeg da skam foreslå ham at tage ud på fælleden. Der kan man vist altid score, kan man ikke, hr. Albert? :hyper:

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 03, 2017, 10:56:11 pm »
Det er nemmerlig det, man kan, min dreng. Og se nu ham Mak, ja også han kan bruges til noget :cat: Bare han kan leve med at blive bukket lidt sammen og da ej har noget imod at sprælle lidt :drool: :drool: :drool:

Forbandede abekatte!

Anklageren

• Gæst
« Svar #17 Dato: Juli 03, 2017, 10:58:29 pm »
Det er nemmerlig det, man kan, min dreng. Og se nu ham Mak, ja også han kan bruges til noget :cat: Bare han kan leve med at blive bukket lidt sammen og da ej har noget imod at sprælle lidt :drool: :drool: :drool:

Dit kønsliv virker kedeligt, så hvorfor belemre andre med det?

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    4%
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 03, 2017, 11:03:13 pm »

Hvad var det skam nu, du engang skrev ovre på Sol - "og husk, at man godt kan have sex, selvom den er slap" - det var sådanne du skrev, var det ej også? :drool: Så hvem er det lige, der da har et kedeligt sexliv? :cat:

Forbandede abekatte!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #19 Dato: Juli 03, 2017, 11:07:54 pm »
Hvad var det skam nu, du engang skrev ovre på Sol - "og husk, at man godt kan have sex, selvom den er slap" - det var sådanne du skrev, var det ej også? :drool: Så hvem er det lige, der da har et kedeligt sexliv? :cat:

Det virker som en oplagt løsning, at impotente mænd går over til at blive passive homofile. Det er vel eneste måde de har, at få sex på. :yes:

Anklageren

• Gæst
« Svar #20 Dato: Juli 03, 2017, 11:08:41 pm »

Dit kønsliv bliver da ikke bedre af at skrive om andre - det er bare kedeligt.

Anklageren

• Gæst
« Svar #21 Dato: Juli 03, 2017, 11:10:06 pm »

Det virker som en oplagt løsning, at impotente mænd går over til at blive passive homofile. Det er vel eneste måde de har, at få sex på. :yes:

Er der nogen impotente her?

Der er bare nogen, som skriver om kedelig sex - og det er det samme år efter år.

Anklageren

• Gæst
Det er ret simpelt
« Svar #22 Dato: Juli 03, 2017, 11:21:56 pm »
Hvis man ikke har nogen sex problemer, så fokuserer man heller ikke på sex - undtagen - mens man gør det.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 04, 2017, 08:09:30 am »
Én mulighed er der da for at finde en kvinde. Find en ligesindet. En kvindelig alkoholiker.

Det er vel bare med at tage ud og lede på nærmeste bodega. En eller anden fed drukmås af en trunte skulle vel være til at opdrive. Hvis du da tænder på alkoholiserede bbw´ere.

Alternativt må du overveje at tage imod hr. Alberts generøse tilbud (se anden tråd). :hyper:

Jeg havde faktisk tænktr på at finde en æreste spom også var syg, for så kunne vi prøve at blive raske sammen. Det tror jeg ville hjælpe digtig meget at kan kunne hjælåe og støtte hinanden, og s å bagefter kunne man starte e n familie og få et norm,alt liv med arbejde og hus. Det ville jeg godt.

Jeg har skrevet itl albert.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #24 Dato: Juli 04, 2017, 02:23:41 pm »
Normalt bliver alkoholiker-alkoholiker forhold til nogen hvor de drikker sammen.
Tag ansvar for dine problemer og begynd på at løse dem i stedet for at klage over at samfundet ikke gør nok. Du er tilbudt antabus behandling men lader være med at dukke op. Du kan blive ædru i fængslet.

Udmærket pointe, BUFF DUDE. :yes:

Men stod det til mig, burde alkoholikere ikke afsone i fængsler, men på hospitaler under nøje lægelig overvågning. Jeg tror ikke, at det er sundt for alkoholikere at sidde i fængsel. De risikerer at bukke under, fordi mange af de ansatte i fængslerne er sadister, der elsker at se de indsatte lide. Så jeg tror ikke, at de i fængslerne har tilstrækkelig med medmenneskelig indsigt til at varetage opgaven.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Juli 05, 2017, 01:23:47 pm »
Normalt bliver alkoholiker-alkoholiker forhold til nogen hvor de drikker sammen.
Tag ansvar for dine problemer og begynd på at løse dem i stedet for at klage over at samfundet ikke gør nok. Du er tilbudt antabus behandling men lader være med at dukke op. Du kan blive ædru i fængslet.

jeg leder bare efter en der forstår nmifg og som kan hjælkpe mig. man skalæ åbenbart have det som mig for at have ondt af mig. I andre har da i hvertfald ikke hjulpet over hovedet.

Hvordfir vil i ikke hjælpe mig?

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juli 05, 2017, 01:24:39 pm »

jegf har allerede skrevet til alber at jeg slet ikke er interesseret i de penge alligevwel. Jeg vidste ikke han var homse.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juli 05, 2017, 02:16:18 pm »
der er ikke afgøærelse endnu

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juli 05, 2017, 02:22:44 pm »
hold nu kæft du godter difg bare over anders ulykke.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juli 05, 2017, 02:23:02 pm »
præv dog at hjælpe mig i stedetfor