Forfatter Emne: skal i retten i miorgen?  (Læst 3910 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
skal i retten i miorgen?
« Dato: Juli 02, 2017, 11:08:48 pm »
Jeg skal i retten i morfen? er der niogen af jer der har nogen ide om hvor langtid spdan en retsag tager? Eller har gode tips?

Hvad skal jeg sige? Og have på af tøj?

Hvis jeg bare hodler fast i at jeg ikke har gjort det, så kan de vel ikke bevise det`? De har jo ikke op taget det på kamera?

Ved i noget oim om det bliver flere rets møder eller kan sådan noget klares på et møde? det er i forbindelse med den betjent som væltede da jeg greb ud efter noget at holde fast i. Jeg kunne have slået hovedet ned i guylvet. :smile:

Tror i der er nogen, der kan hjælpe mig med at komme rundt? Jeg kan næsten ikke gå mere. Men jeg forståe heller ikke de gider bruge så mange resurcer på mig, det ændrer jo ikke noget siom helst om jeg kommer i fængsel eller hvad der sker.

Det aller bedste samfundet kunne gære for mig var at betale et minuisota ophold for mig og give mig de penge jeg har brug for for at have det godt. Det er det, der skal til.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: skal i retten i miorgen?
« Svar #1 Dato: Juli 03, 2017, 10:04:27 am »
Jeg skal i retten i morfen? er der niogen af jer der har nogen ide om hvor langtid spdan en retsag tager? Eller har gode tips?

Hvad skal jeg sige? Og have på af tøj?

Hvad med et sæt tøj med striber ?? Ja, bare for at være sådan lidt på forkant ...  :w00t:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juli 03, 2017, 11:25:05 am »

Hvad med et sæt tøj med striber ?? Ja, bare for at være sådan lidt på forkant ...  :w00t:

Ja, et pænt sæt tøj skader aldrig..

- og så får man også hurtigt nye venner indenfor murene.. :big_grin:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 03, 2017, 04:03:41 pm »

og så får man også hurtigt nye "venner" indenfor murene

Rigtig grim situation at havne i ... :wacko:  :w00t:
« Senest Redigeret: Juli 03, 2017, 04:13:13 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juli 03, 2017, 04:33:46 pm »

Ham til højre ligner Albert Johansen. 2 meter høj og 110 kg. Og AKTIV på jagt efter passiv. :hyper:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 03, 2017, 05:06:04 pm »
Tror i der er nogen, der kan hjælpe mig med at komme rundt? Jeg kan næsten ikke gå mere. Men jeg forståe heller ikke de gider bruge så mange resurcer på mig, det ændrer jo ikke noget siom helst om jeg kommer i fængsel eller hvad der sker.

Du har, i den grad, selv bragt dig i den tumpede situation. Det er da toskedumt.

Citér
Det aller bedste samfundet kunne gære for mig var at betale et minuisota ophold for mig og give mig de penge jeg har brug for for at have det godt. Det er det, der skal til.

Give dig de penge du har brug for? Penge til hvad? I din øjeblikkelige situation, til mere sprut og flere smøger. Hvis du har været sober i lang tid, så tror jeg du selv vil være i stand til at tjene dine penge.

I fængslet vil du nok få besøg af en socialrådgiver. Prøv at spørge der om muligheden for Minnesota-kur.

I Thailand er der iøvrigt masser af steder for alkoholafvænning og detox. Det sted jeg så, lå ganske vist med en stribe barer lige uden for porten. Andre ligger i klostre i fjerne bjerge, hvor man bliver kronraget og ens kur bliver plejet af munke. Noget af det er sikkert godt gammeldags thai-plat, men andre steder tror jeg faktisk de ved hvad de har med at gøre.

Men uden for rækkevidde for dig, når du dårligt har råd til en busbillet.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 03, 2017, 07:34:25 pm »
Jeg har da ikke selv bragt mif i den situation :smile: Jeg lider af en frygtelig sygdom, så forstår slet ikke hvad du merner her.

Penge til at leve for, selv følgelig. Hvorfor skal nogen havbe så megey mens jeg har så lidt? Det er da ikke i orden?

Jeg vbille bare gerne være glæad men kan ikke. Hvorfor kan jeg foreksempel ikke få en kæreste?`Så ville mit liv væer godt igen? Hvorfor er der ingen der vil?

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 03, 2017, 07:35:09 pm »
ja i ander er sjove skal jheg da lige love for.....

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 03, 2017, 07:54:51 pm »
Jeg har da ikke selv bragt mif i den situation :smile:

Hvad tænker du på at sidde og spille så højt på en gettoblaster, at du ikke kan høre at der bliver banket på døren?

Og så alle de bøder du har fået? Hvad tænker du på? De fleste, f eks her på debatten, har fået en eller to færdselsbøder gennem hel livet. Der må være noget galt med din opførsel, siden du får bøder.

Citér
Jeg lider af en frygtelig sygdom, så forstår slet ikke hvad du merner her.

Jeg ved godt at alkoholisme er en frygtelig, kronisk sygdom. Det kan nogen gange være arveligt betinget og andre gange erhvervet, simpelthen af at begynde at drikke for meget.

Citér
Penge til at leve for, selv følgelig.

Hvis du kvittede alkohol og smøger, ville du have meget mere at leve af. To pakker smøger, som du oplyser at du ryger om dagen, koster 90,- kroner.

Citér
Jeg vbille bare gerne være glæad men kan ikke. Hvorfor kan jeg foreksempel ikke få en kæreste?`Så ville mit liv væer godt igen? Hvorfor er der ingen der vil?

Der er ingen kvinder der gider misbrugere, og det ved du også godt. Drop misbruget - som første betingelse.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 03, 2017, 07:59:15 pm »
jamen jeg troede ikke jeg spillede sp højt jeg kuynne uikke høre aty det var så højt. De kunne da have ringert på min telefon og sagt det? :smile:

bøderne gide rjeg ikke fortælle om..

Jeg er ikke misbruger, jeg er syg. Jeg kender da andre der også frikker, men de kan godt få en kæreste. Hvorfor kan jeg så ikke? Det ville hjælpe mig til at få et godt liv? Jeg ville bare gerne have en lille familkie med kone og børn. Ville u ikke også det da du var i 30'erne?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 03, 2017, 08:12:09 pm »
jamen jeg troede ikke jeg spillede sp højt jeg kuynne uikke høre aty det var så højt. De kunne da have ringert på min telefon og sagt det? :smile:

Jeg er ikke misbruger, jeg er syg. Jeg kender da andre der også frikker, men de kan godt få en kæreste. Hvorfor kan jeg så ikke? Det ville hjælpe mig til at få et godt liv? Jeg ville bare gerne have en lille familkie med kone og børn. Ville u ikke også det da du var i 30'erne?

Det er nok bedst du ikke formerer dig.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 03, 2017, 09:59:08 pm »

Det er nok bedst du ikke formerer dig.

Du er en lort, Phil...

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 03, 2017, 10:25:25 pm »

Ham til højre ligner Albert Johansen. 2 meter høj og 110 kg. Og AKTIV på jagt efter passiv. :hyper:

Du kender mig da skam efterhånden for godt, min dreng :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 03, 2017, 10:26:45 pm »
jamen jeg troede ikke jeg spillede sp højt jeg kuynne uikke høre aty det var så højt.

Kors i hytten. Phil har nok ret i at det er bedst at du ikke formerer dig. Tænk hvis de holdninger skulle arves videre til børn.

Citér

Nej, men vi tænker vores.

Citér
Jeg er ikke misbruger, jeg er syg.

Jada, det er vi enige om. Endda alvorligt syg.

Citér
Jeg kender da andre der også frikker, men de kan godt få en kæreste.

Ja, hæhæ. Den lokale drukmås har lige skiftet modellen ud. Når vi så ser ham tumle rundt nede i gågaden i en kæmpebrandert, går hun ved siden af og smiler over al hans charme.

Nogle kvinder er tåbelige, men normale kvinder vil ikke røre en der har overforbrug af alkohol.

Citér
Hvorfor kan jeg så ikke? Det ville hjælpe mig til at få et godt liv? Jeg ville bare gerne have en lille familkie med kone og børn. Ville u ikke også det da du var i 30'erne?

Når du har fået et stabilt liv, uden smøger og sprut, så spørg lige Phil om tips m h t at finde en filippinerinde.
« Senest Redigeret: Juli 03, 2017, 10:32:40 pm af Carlo »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: Juli 03, 2017, 10:43:30 pm »
Én mulighed er der da for at finde en kvinde. Find en ligesindet. En kvindelig alkoholiker.

Det er vel bare med at tage ud og lede på nærmeste bodega. En eller anden fed drukmås af en trunte skulle vel være til at opdrive. Hvis du da tænder på alkoholiserede bbw´ere.

Alternativt må du overveje at tage imod hr. Alberts generøse tilbud (se anden tråd). :hyper: