Forfatter Emne: Fermi Paradokset  (Læst 831 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: ph
    • Vis profil
Fermi Paradokset
« Dato: Juli 02, 2017, 05:08:13 pm »
Fermi Paradokset

Inden vi har alt for travlt med at sende raketter ud i rummet, samtidig med vi i stadig stigende grad ødelægger vores egen planet, burde vi måske overveje Fermi Paradokset i den sammenhæng.

Kunne det tænkes at det liv det burde myldre med i universet, men som tilsyneladende ikke er der, - simpelthen fordi de ødelægger deres egne planeter i deres bestræbelser, inden de helt har nået at udviklet teknikken til at rejse i rummet ?

Sådan at det vi evt. vil møde på andre planeter højst ville være civilisationer på stenalderniveau eller uddøde rester og ruiner af intelligente civilisationer der var nået ret meget længere ?
Nogenlunde som vi ser det ske på jorden lige nu.

For det er unægteligt noget af et paradoks Fermi peger på, og det ser ud som om i hvert fald en af årsagerne udspiller sig for øjnene af os lige nu.

https://da.wikipedia.org/wiki/Fermis_paradoks

https://phys.org/news/2016-01-aliens-silent-theyre-dead.html

Er det her alt hvad vi vil finde på andre planeter og hvad andre vil finde her 

https://youtu.be/ri9bAtQDe00

« Senest Redigeret: Juli 02, 2017, 05:21:42 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Fermi Paradokset
« Svar #1 Dato: Juli 02, 2017, 06:21:30 pm »
"Like"-knappen er væk, men det et super indlæg.

Ja, kapitalismen styrer os mod undergangen. Måske civilisationer på andre planeter har nået at få kommunisme inden det gik galt.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2017, 06:41:15 pm »
Ja, kapitalismen styrer os mod undergangen.

Jeg ville nu nok have troet at det var vores tossegode indvandringspolitik.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2017, 06:41:46 pm »
Tja, det er jo sket før, at avancerede civilisationer gik under, fordi man ødelagde det hele med al for megen avanceret mekanik og teknologi. Atlantis eksisterede med stor sandsynlighed og gik formentlig under enten fordi det hele blev for smart og man selvdestruerede denne civilisation - eller også var det bare på grund af en stor naturkatastrofe.

Vi mennesker nedstammer jo også fra Mars (mener jeg) og blev tvunget til at forlade vor hjemplanet, fordi vi selv ødelagde den i en atomkrig. Noget vi er godt i gang med at gentage nu på jorden. Så kan vi jo vende hjem til mars igen og starte forfra....

The Mars & Earth Connection - Did Humans Migrate from Mars - Angie Davis

https://www.youtube.com/watch?v=ra92Xhb1x4c
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 02, 2017, 06:43:58 pm »
Kunne det tænkes at det liv det burde myldre med i universet, men som tilsyneladende ikke er der, - simpelthen fordi de ødelægger deres egne planeter i deres bestræbelser, inden de helt har nået at udviklet teknikken til at rejse i rummet ?

Sådan at det vi evt. vil møde på andre planeter højst ville være civilisationer på stenalderniveau eller uddøde rester og ruiner af intelligente civilisationer der var nået ret meget længere ?

Interessant indlæg; men hvis teorien holder om, at civilisationer ødelægger deres planeter, inden de har udviklet teknikken til at rejse i rummet,  så vil vi ikke komme til at se rester af civilisationer på andre planeter, for også vi vil have ødelagt vor planet, inden vi magter rumrejser.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 02, 2017, 07:36:56 pm »

Ja, kapitalismen styrer os mod undergangen.

Det er nok rigtigt at kapitalismen styrer os mod undergangen, men på 1.klasse.

Kommunismen ville havde gjort helt det samme, men på røv og albuer.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Upsala

• Gæst
Weekend er slut
« Svar #6 Dato: Juli 02, 2017, 09:05:35 pm »

Interessant indlæg; men hvis teorien holder om, at civilisationer ødelægger deres planeter, inden de har udviklet teknikken til at rejse i rummet,  så vil vi ikke komme til at se rester af civilisationer på andre planeter, for også vi vil have ødelagt vor planet, inden vi magter rumrejser.

Er du ikke bare dumt blondine´.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 02, 2017, 09:40:27 pm »
Her i byen har vi et paradox som hedder Krønge Paradoxet. Det handler om ham i #7 som stadigvæk bor her selvom min far gentagende gange hár været "på besøg" og flere gange med en flækøkse! Hva sir I t d?

Er du ikke snart træt af at være ham David? Hvornår ser vi dig som Ammefar igen? :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 02, 2017, 09:58:43 pm »

Ja, kapitalismen styrer os mod undergangen. Måske civilisationer på andre planeter har nået at få kommunisme inden det gik galt.

Måske netop fordi det var kommunisme,  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 02, 2017, 10:06:50 pm »
Tja, det er jo sket før, at avancerede civilisationer gik under, fordi man ødelagde det hele med al for megen avanceret mekanik og teknologi. Atlantis eksisterede med stor sandsynlighed og gik formentlig under enten fordi det hele blev for smart og man selvdestruerede denne civilisation - eller også var det bare på grund af en stor naturkatastrofe.

Vi mennesker nedstammer jo også fra Mars (mener jeg) og blev tvunget til at forlade vor hjemplanet, fordi vi selv ødelagde den i en atomkrig. Noget vi er godt i gang med at gentage nu på jorden. Så kan vi jo vende hjem til mars igen og starte forfra....

The Mars & Earth Connection - Did Humans Migrate from Mars - Angie Davis

https://www.youtube.com/watch?v=ra92Xhb1x4c

Nu har du ellers været tålelig og normal i et stykke tid, men nu går du amok igen.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 02, 2017, 10:07:40 pm »

Er du ikke snart træt af at være ham David? Hvornår ser vi dig som Ammefar igen? :hyper:
Her i byen har vi et paradox som hedder Krønge Paradoxet. Det handler om ham i #7 som stadigvæk bor her selvom min far gentagende gange hár været "på besøg" og flere gange med en flækøkse! Hva sir I t d?

Det derfor jeg logger på som IT Afd. Ingen ved hvad jeg rigtig hedder - jeg arbejder i Nakskov Kommune hvor jeg er i aktivering og min årsløn ligger i den højere ende - så har jeg ikke sagt for meget.

Nu siger du Ammefar´ hvem er det?

Ammefar er en stakkels mand fra Aabybro med en micropenis:

https://sol.dk/debat/navnet-er-ammefar

Sjovt nok skriver han lige som dig.... :blum:

Jeg citerer ham...

Citér
va sir i t d? Jeg har observeret at man ikke må spørge om bidler istf billeder, men må man amme så

Dernæst citerer jeg DIG...

Du lyder præcist som ammefar.... :yes:

Hva sir do t d? :blum:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 02, 2017, 10:14:16 pm »
Nu har du ellers været tålelig og normal i et stykke tid, men nu går du amok igen.

Det keder mig i længden at skulle være såkaldt normal... :yes:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 02, 2017, 10:31:11 pm »
Måske er forklaringen at der allerede har været rumvæsner og besøge Jorden. De har så bare formået at holde sig skjult. Så måske er der alligevel noget om de der reptilians som kan shapeshifte så de ligner mennesker?

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 02, 2017, 10:53:27 pm »
Måske er forklaringen at der allerede har været rumvæsner og besøge Jorden. De har så bare formået at holde sig skjult. Så måske er der alligevel noget om de der reptilians som kan shapeshifte så de ligner mennesker?

Jadda, selvfølgelig har der da været rumvæsener og besøge os. Jeg vil endda gå så langt som til at påstå, at der allerede er massevis af dem her på jorden. Bl.a. ved Area 51, hvor der er både grey aliens og reptilians. :yes:

Og ja, reptilians har jo en evne til at camouflere sig som mennesker. Donald Trump menes at være en reptilian. Det er derfor han bliver kaldt the frog.

« Senest Redigeret: Juli 02, 2017, 10:55:17 pm af politisk ukorrekt »

Offline Venstrefløjens Hævner

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 02, 2017, 11:46:02 pm »
Personen bag "Ammefar" og alle de andre stalker-profiler kan i hvert fald godt lide at spille World of Warcraft - og så burde ikke være alt for svært at finde frem til ham. Mon ikke det er noget for Poul?

https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/zenedar/ammefar