Forfatter Emne: Bare for sjov.  (Læst 1090 gange)

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Sv: Bare for sjov.
« Svar #30 Dato: Juli 01, 2017, 08:30:47 am »
Poul, gamle jas, der kan da ej være sket meget med dig, hvis du da skam kunne passe dig selv allerede lige efter ulykken.

For mig lyder det da skam skønt med to måneders ferie. :cat:

Smil, der er da ej noget, der er så skidt at det ej er godt for noget. Glæd dig da over at du da skam slap uskadt fra sådanne en episode. :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Juli 01, 2017, 09:09:54 am »
og der kom hurtigt politi eskorte både foran og bag ambulancen så den ikke skulle stoppe for noget, og det var meget lidt jeg husker om den tur...

- er du nu HELT sikker på at der ikke også hang en af flyvevåbnets helikoptere over kortegen - sådan, bare for en sikkerheds skyld... :ROFL:

Hooold nu kæft, en gang kattebræk af en dårlig løgnehistorie...!

- den er næsten bedre end den om din kammerat - som blev spist af sin egen hund..  :big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juli 01, 2017, 09:12:34 am »
Den var god, Tørresnoren. Og vi husker vel også alle historien om dengang, hvor Poul fandt en død tysk soldat i en sø - med uniform og det hele! :drool: :drool: :drool:

Ja, det bliver mere og mere fantastisk. :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Juli 01, 2017, 09:42:17 am »
Albert.

Det er efterhånden gået op for mig, at samtlige her på debatten har levet et meget kedeligt liv, uden nogen oplevelser.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Juli 01, 2017, 09:45:51 am »

Ja, det bliver mere og mere fantastisk. :cat:

Ja, men der ER nu altså nogle af historierne der bare er bedre end andre..  :yes: :big_grin:

- her tænker jeg feks. på den gode løgnehistorie, om dengang han blev holdt fanget og misbrugt seksuelt af hele TRE tyske skønheder..!  :tender: :kiss2: :JC_hulahoop-girl:

Naturligvis betalte de - nu mættede kvindfolk klækkeligt for 'Lille-Polles' ydelser.. (TRE x 2500 D-mark!)

- men desværre endte eventyret (som sædvanligt) med at de svenske 1448'ere stjal hele fortjenesten... :angry:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4693.msg58283#msg58283

« Senest Redigeret: Juli 01, 2017, 10:11:36 am af Tørresnoren »
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Juli 01, 2017, 09:52:12 am »
Tørresnoren.

Hvad går det indlæg ud på?, hvorfor har du et gammelt indlæg fra SOLen, på mig virker det ikke helt normalt at gøre så meget ud af din jagt på mig, men du er jo så "lært" at du nok selv kan stille din egen "lidelse" ? :) .

Poul Jørgensen

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Juli 01, 2017, 10:30:11 am »
Phil.
"Hvem var blandt de første du kontaktede efter du havde fået røret i hovedet ? - og hvad skete der derefter ?".

Kl: 19:30 D:23/8-1985 på Grimstrups kartoffelmel fabrik på noget overarbejde stod min mester oppe på en 4-meter lang stige og skar et 75-100-Cm stort rør af, der var en øvelse af militæret fra Høvelte med kampvogne og alt andet som "gemte" sig inde i fabrikken, jeg gik ved gulvet og skar maskinen som havde røret i toppen af ved gulvet, jeg havde sagt til min mester 5-10-gange at han skulle sige til inden han havde skåret røret over så jeg kunne komme væk, fordi jeg ikke ville havde røret i hovedet, første gang sagde han at røret sad fast i en væg 8-10-meter fra der hvor han skar røret frit, jeg sagde at det ville jeg skide på og at han skulle sige til, ja ja sagde han så og skar videre.

Han sagde så ingen ting, og pludseligt kom røret så lige ned i hovedet på mig, jeg blev trykket ned imod gulvet men fik sat hænderne imod gulvet så røret gled af mig og ned over nakken og af, jeg besvimet et øjeblik men vågnede med det samme og rejste mig op, men så blev alt sort og jeg tog fat i mit hovedet og løftede i det, også kunne jeg se igen, jeg prøvede at sætte mig på en stak (3 EU-paller), men da jeg slap hovedet med den ene hånd besvimede jeg igen og vågnede op liggende på ryggen på gulvet igen, min mester stod stadigt på stigen, nu grad han så bare, jeg sagde til ham at han skulle stoppe fordi jeg jo ikke var død endnu, jeg er sammeritter og jeg var på det tidspunkt ikke i tvivl om at den var helt gal, der kom så også 3 soldater som også var sammeritter og undersøgte mig, og de satte sig sådanne at de kunne holde mit hovedet og trække lidt i det, da jeg ikke kunne mærke mine ben eller mine arme, men det kunne jeg så når de sad og trak i mit hovedet.

Min mester ville så havde de 3 soldater til at hjælpe ham med at bære mig ind i hans bil så han kunne køre mig hjem så jeg kunne holde et par fridage, men de 3 sammeritter og jeg var enige om at jeg skulle på hospitalet, så de sendte min mester ned til vagten på fabrikken for at ringe efter en ambulance, han kom tilbage 15-minutter efter og sagde at vagten var lukket, der blev de 3 soldater gale og sagde at så måtte han smadre et vindue, ellers ville de gøre det også ville de havde brug for 2 ambulancer, den forstod han, og 20-minutter efter kom ambulancen så og mit hovedet blev fikseret, min mester fik så en seddel med de 3 soldaters navne og adresser som han skulle give mig på hospitalet, den seddel fik jeg så aldrig, den smed min mester væk.

Det tog Ca. 1-time at køre de Ca. 15-Km til hospitalet, fordi hver gang ambulancen gav et lille hop eller ryg så besvimede jeg, og der kom hurtigt politi eskorte både foran og bag ambulancen så den ikke skulle stoppe for noget, og det var meget lidt jeg husker om den tur, jeg vågnede så op på en seng i en eller anden operationsstue på Frederikssund sygehus, hvor en kvindelig læge stod og fortalte mig at min nakke var brækket i C2-C3, men at den lille "tap" forst på C3 ikke var knækket, jeg bad min mester om den seddel fra de 3 soldater, men han sagde at han ikke havde nogen seddel, hvilket jeg viste var lyv, lægen forklarede så en masse som jeg ikke rigtigt fattede noget af, ud over at de ikke lige ville gøre noget ved det, så sagde jeg, at så kunne jeg jo lige så godt tage hjem, også stod jeg op af sengen og ud på gulvet, resultatet var bare at jeg besvimede og vågnede op nede på gulvet, hvor jeg så blev løftet op i sengen, lægen sagde at jeg skulle ligge på sygehuset i et par dage til observation, hvilket jeg så måtte give hende ret i, og jeg blev kørt ind på en 2-mandsstue.

Dagen efter på stuegangen blev jeg udskrevet Kl:09:30, det var så en fejl, ham i sengen ved siden af havde byttet om på journalerne på sengene, han ville ikke hjem, så jeg blev udskrevet, der gik så Ca. 45-dage inden hospitalet opdagede det, og kun fordi de tog nye billeder af "min" nakke (Journalens mig), ham i den anden seng, men det skete der intet ved, jo de sendte ham hjem, men jeg blev ikke indlagt igen, jeg lå så i sengen hjemme i næsten 2-måneder, Ca. D:13/9-1985 kom min mester hjem til mig, det viste sig at han bare kom for at fyre mig, og det gjorde han så, på fyresedlen stod der, Pga. arbejdsmangel, hvilket også var lyv, han havde ansat en anden.

Phil, det var hvad der skete .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Nu er det og har altid været normalen at lægen ved begyndelsen af stuegangen siger dit navn og cpr højt, også da du blive udskrevet, men i hed måske begge Poul Jørgensen?

Det er godt nok en rodet historie, du har brygget der.
Nu har du skrevet du har mange venner og en fornuftig kæreste, så det giver ingen menig at du ligge og skriver den salgs historier, er du i virkeligheden bare en troll.
Brug din tid på dem, istedet for her, eller er det og bare fri fantasi.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Juli 01, 2017, 11:25:08 am »
Nå så  du har været på Flintebjerg og score, eller er det Kofoedminde igen

Hvad skulle der dog nu være galt med bbw´ere? :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Juli 01, 2017, 02:40:31 pm »
Den her tråd giver mig overarbejde med moderering. Låst.