Forfatter Emne: Bare for sjov.  (Læst 1093 gange)

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Bare for sjov.
« Svar #15 Dato: Juni 30, 2017, 05:09:21 pm »
Enhver kan gå ind på Krønges hjemmeside , og se billederne , så de ligger da frit her på nettet , men jeg har heller ikke lagt dem ud her vel.

Det er ligegyldigt, hvad har de og gøre med en psykisk syg mand i deres by?

Nu lyder det ikke som om der kun er een særling i Krønge, men nogle stykker, - og hvem kalder du i øvrigt psykisk syg ? Jeg har ikke indtryk af de er meget forskellige fra andre hill-billies eller trailer-trash som vi f.eks. ser dem i Trailer Park Boys.

Tja, der har selvfølgelig været lidt med en bil der blev angrebet med en økse, men der var jo ingen der kom til skade, - så der har vi allerede en del af manuskriptet. Kan jeg ikke lige få linket til den avisartikel igen, - plus meget gerne nogle flere, så vi kan få sat et manuskript sammen.

Jeg tror ikke mange af de almindelige borgere i Krønge vil passe ind i sådan en film, jeg tror heller ikke de er en del af Poul Jørgensen og hans venners normale omgangskreds. Til de roller skal vi nok finde andre typer.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juni 30, 2017, 05:19:17 pm »
Enhver kan gå ind på Krønges hjemmeside , og se billederne , så de ligger da frit her på nettet , men jeg har heller ikke lagt dem ud her vel.

Nu lyder det ikke som om der kun er een særling i Krønge, men nogle stykker, - og hvem kalder du i øvrigt psykisk syg ? Jeg har ikke indtryk af de er meget forskellige fra andre hill-billies eller trailer-trash som vi f.eks. ser dem i Trailer Park Boys.

Tja, der har selvfølgelig været lidt med en bil der blev angrebet med en økse, men der var jo ingen der kom til skade, - så der har vi allerede en del af manuskriptet. Kan jeg ikke lige få linket til den avisartikel igen, - plus meget gerne nogle flere, så vi kan få sat et manuskript sammen.

Jeg tror ikke mange af de almindelige borgere i Krønge vil passe ind i sådan en film, jeg tror heller ikke de er en del af Poul Jørgensen og hans venners normale omgangskreds. Til de roller skal vi nok finde andre typer.

Jeg kalder Nobody psykisk syg, hvordan kan du overhoved være i tvivl?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juni 30, 2017, 05:25:08 pm »

Det skal være til en FILM - til underholdning. Ikke nogen dokumentarfilm. Ingen bliver hængt ud, men Poul Jørgensen vil måske føle sig truffet.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juni 30, 2017, 05:37:25 pm »
Nu har vi allerede en del af remedierne til Krønge-filmen her  http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6200.msg81456#msg81456

Ja, første afsnit kunne være om TRYG-sagen, i forkortet version. Men med nedstyrtede rør og det hele.

Citér
Så mangler vi bare et persongalleri og et manuskript med en passende handling.

Mon ikke "Landboen" vil være med? Hun er ikke skør i bolden, men hun kunne være hende der sidder ved kassen i den lokale Fakta, når Poul kommer anstigende på sin trilet og køber sine Bjørnebryg.

White trash på landet er en truet art. I min barn- og ungdom på landet var der overbefolket med dem. Med druk og pædofili og det hele. Man skulle tro det gik helt galt, men når man efterfølgende hører om deres afkom, så er de fuldstændigt normale mennesker. Jeg må få min gamle onkel til at skrive om dem.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juni 30, 2017, 06:22:49 pm »
Nu har vi allerede en del af remedierne til Krønge-filmen her  http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6200.msg81456#msg81456

Ja, første afsnit kunne være om TRYG-sagen, i forkortet version. Men med nedstyrtede rør og det hele.

Citér
Så mangler vi bare et persongalleri og et manuskript med en passende handling.

Mon ikke "Landboen" vil være med? Hun er ikke skør i bolden, men hun kunne være hende der sidder ved kassen i den lokale Fakta, når Poul kommer anstigende på sin trilet og køber sine Bjørnebryg.

White trash på landet er en truet art. I min barn- og ungdom på landet var der overbefolket med dem. Med druk og pædofili og det hele. Man skulle tro det gik helt galt, men når man efterfølgende hører om deres afkom, så er de fuldstændigt normale mennesker. Jeg må få min gamle onkel til at skrive om dem.

Pædopoul er online, spørg dog ham.
Båe druk og børnepilleri er lige ham.

Jeg arbejder på det.

Med lidt klipning og bearbejdning, og dansk tale skulle det her nok kunne bruges.

Her ser vi her den voldsomme katastrofe hvor Poul får helt op til flere jernrør i hovedet

https://www.youtube.com/watch?v=jkq7sbEIzU8

Her er Poul gravet fri og kommet på hospitalet, stadig med jernrøret i hovedet - læg mærke til han er i fuld gang med at tekste hele hændelsen til os på DD, -- eller måske er det Tryg han skriver til ?

https://www.youtube.com/watch?v=ko9xm9Agca8

Hvad var det næste ?

« Senest Redigeret: Juni 30, 2017, 06:33:55 pm af Phil »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juni 30, 2017, 06:34:34 pm »

Det du har skrevet er injurie, hverken du eller andre har eller kan bevise at jeg har kørt "spritkørsel"

'Injurie, injurie og atter injurie'... :dash2:

- man bliver IKKE hevet ind til en blodprøve - med mindre udåndingsprøven ude på landevejen viser væsentligt over det tilladte..! :hyper:

- og med 'væsentligt' menes, at det ikke skønnes at promillen når at komme under 0,5 inden blodprøven kan udtages ved lægen...

Så du HAR naturligvis blæst alkometeret pænt over det tilladte - så stop din jammer.... - drukmås!  :alc:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juni 30, 2017, 06:35:44 pm »
Phil.

Helt ærligt!, jeg aner ikke hvad en "bjørnebryg" er, men forfatteren må jo drikke en masse af dem siden personen ved så meget om sådanne noget/nogle, jeg kan huske i gamle dage, nede på "Krudtmøllekroen" i Frederiksværk der kunne man få noget der hed "Krudtugle-øl", men de er vist ikke fremstillet i mange år.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juni 30, 2017, 06:41:46 pm »
Måneskin.

For første gang har du vist dig som en debattør :) .

"Slap nu lige af , jeg tror heller ikke Phil bruger det ,  det var en sjov joke , vi glemmer alt om de billeder . ".

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juni 30, 2017, 06:48:23 pm »
Jamen de billeder må Phil da godt bruge , nu de ligger tilgængeligt på nettet , og når du ikke er på nogen af dem er det vel lige meget . Men det var jo ikke mig du besøgte da du flippede ud over de var lagt ud på solen. Blev smeden da sur , over de var kommet på solen .

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juni 30, 2017, 06:49:33 pm »
Phil.

Helt ærligt!, jeg aner ikke hvad en "bjørnebryg" er, men forfatteren må jo drikke en masse af dem siden personen ved så meget om sådanne noget/nogle, jeg kan huske i gamle dage, nede på "Krudtmøllekroen" i Frederiksværk der kunne man få noget der hed "Krudtugle-øl", men de er vist ikke fremstillet i mange år.

Der er vi heller ikke nået til endnu, - tror jeg nok, - med mindre du var skidefuld da du fik jernrøret i hovedet ?

Hvem var blandt de første du kontaktede efter du havde fået røret i hovedet ? - og hvad skete der derefter ?

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Juni 30, 2017, 06:53:31 pm »
Jamen de billeder må Phil da godt bruge , nu de ligger tilgængeligt på nettet , og når du ikke er på nogen af dem er det vel lige meget . Men det var jo ikke mig du besøgte da du flippede ud over de var lagt ud på solen. Blev smeden da sur , over de var kommet på solen .

Hvor kommer smeden ind i billedet og hvad er det for en båd på billedet ?

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juni 30, 2017, 06:56:09 pm »
Min "Kæreste".

Hun var her i dag, vi drak et par kopper kaffe og fik lidt "kage" til, så viste jeg hende hvad der bliver skrevet her på debatten, hun rystede på hovedet og sagde, "Er de helt sindssyge alle dem på den debat.

Tænk på den dag det er DIG en eller anden syg person begynder at jagte, personen er jo sådanne et PJOK at personen ikke tør stå frem med hvem personen er, og jeg har INGEN respekt for de "normale" debattører her på din-debat der holder "liv" i de indlæg, alle kan jo se hvem personen er, så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Poul Jørgensen 

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juni 30, 2017, 07:13:17 pm »
Min "Kæreste".

Hun var her i dag, vi drak et par kopper kaffe og fik lidt "kage" til, så viste jeg hende hvad der bliver skrevet her på debatten, hun rystede på hovedet og sagde, "Er de helt sindssyge alle dem på den debat.

Tænk på den dag det er DIG en eller anden syg person begynder at jagte, personen er jo sådanne et PJOK at personen ikke tør stå frem med hvem personen er, og jeg har INGEN respekt for de "normale" debattører her på din-debat der holder "liv" i de indlæg, alle kan jo se hvem personen er, så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Poul Jørgensen

Hvorfor sætter du citationstegn om kæreste, hvem citere du?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juni 30, 2017, 07:26:35 pm »

Hvor kommer smeden ind i billedet og hvad er det for en båd på billedet ?

Smeden er ikke med, det er PødoPoul in real. Grim satan
Han solgte båden for at få penge til advokaten da han var i retten I nykøbing 13/5 14, for at fortælle dommeren lægen fuskede me blodprøven, den skulle have været kl 11, men var 20 min forsiknket,jeg har bilelde af da droget sjoskede i røven på den lille tykke advokat fra Maribo, ind i retsal A.

Nu logger han af inden han eksplodere.

Og lige hvem er du - har du været her før klaphat - ja klaphat med det niks du nu har???
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juli 01, 2017, 07:41:16 am »
Phil.
"Hvem var blandt de første du kontaktede efter du havde fået røret i hovedet ? - og hvad skete der derefter ?".

Kl: 19:30 D:23/8-1985 på Grimstrups kartoffelmel fabrik på noget overarbejde stod min mester oppe på en 4-meter lang stige og skar et 75-100-Cm stort rør af, der var en øvelse af militæret fra Høvelte med kampvogne og alt andet som "gemte" sig inde i fabrikken, jeg gik ved gulvet og skar maskinen som havde røret i toppen af ved gulvet, jeg havde sagt til min mester 5-10-gange at han skulle sige til inden han havde skåret røret over så jeg kunne komme væk, fordi jeg ikke ville havde røret i hovedet, første gang sagde han at røret sad fast i en væg 8-10-meter fra der hvor han skar røret frit, jeg sagde at det ville jeg skide på og at han skulle sige til, ja ja sagde han så og skar videre.

Han sagde så ingen ting, og pludseligt kom røret så lige ned i hovedet på mig, jeg blev trykket ned imod gulvet men fik sat hænderne imod gulvet så røret gled af mig og ned over nakken og af, jeg besvimet et øjeblik men vågnede med det samme og rejste mig op, men så blev alt sort og jeg tog fat i mit hovedet og løftede i det, også kunne jeg se igen, jeg prøvede at sætte mig på en stak (3 EU-paller), men da jeg slap hovedet med den ene hånd besvimede jeg igen og vågnede op liggende på ryggen på gulvet igen, min mester stod stadigt på stigen, nu grad han så bare, jeg sagde til ham at han skulle stoppe fordi jeg jo ikke var død endnu, jeg er sammeritter og jeg var på det tidspunkt ikke i tvivl om at den var helt gal, der kom så også 3 soldater som også var sammeritter og undersøgte mig, og de satte sig sådanne at de kunne holde mit hovedet og trække lidt i det, da jeg ikke kunne mærke mine ben eller mine arme, men det kunne jeg så når de sad og trak i mit hovedet.

Min mester ville så havde de 3 soldater til at hjælpe ham med at bære mig ind i hans bil så han kunne køre mig hjem så jeg kunne holde et par fridage, men de 3 sammeritter og jeg var enige om at jeg skulle på hospitalet, så de sendte min mester ned til vagten på fabrikken for at ringe efter en ambulance, han kom tilbage 15-minutter efter og sagde at vagten var lukket, der blev de 3 soldater gale og sagde at så måtte han smadre et vindue, ellers ville de gøre det også ville de havde brug for 2 ambulancer, den forstod han, og 20-minutter efter kom ambulancen så og mit hovedet blev fikseret, min mester fik så en seddel med de 3 soldaters navne og adresser som han skulle give mig på hospitalet, den seddel fik jeg så aldrig, den smed min mester væk.

Det tog Ca. 1-time at køre de Ca. 15-Km til hospitalet, fordi hver gang ambulancen gav et lille hop eller ryg så besvimede jeg, og der kom hurtigt politi eskorte både foran og bag ambulancen så den ikke skulle stoppe for noget, og det var meget lidt jeg husker om den tur, jeg vågnede så op på en seng i en eller anden operationsstue på Frederikssund sygehus, hvor en kvindelig læge stod og fortalte mig at min nakke var brækket i C2-C3, men at den lille "tap" forst på C3 ikke var knækket, jeg bad min mester om den seddel fra de 3 soldater, men han sagde at han ikke havde nogen seddel, hvilket jeg viste var lyv, lægen forklarede så en masse som jeg ikke rigtigt fattede noget af, ud over at de ikke lige ville gøre noget ved det, så sagde jeg, at så kunne jeg jo lige så godt tage hjem, også stod jeg op af sengen og ud på gulvet, resultatet var bare at jeg besvimede og vågnede op nede på gulvet, hvor jeg så blev løftet op i sengen, lægen sagde at jeg skulle ligge på sygehuset i et par dage til observation, hvilket jeg så måtte give hende ret i, og jeg blev kørt ind på en 2-mandsstue.

Dagen efter på stuegangen blev jeg udskrevet Kl:09:30, det var så en fejl, ham i sengen ved siden af havde byttet om på journalerne på sengene, han ville ikke hjem, så jeg blev udskrevet, der gik så Ca. 45-dage inden hospitalet opdagede det, og kun fordi de tog nye billeder af "min" nakke (Journalens mig), ham i den anden seng, men det skete der intet ved, jo de sendte ham hjem, men jeg blev ikke indlagt igen, jeg lå så i sengen hjemme i næsten 2-måneder, Ca. D:13/9-1985 kom min mester hjem til mig, det viste sig at han bare kom for at fyre mig, og det gjorde han så, på fyresedlen stod der, Pga. arbejdsmangel, hvilket også var lyv, han havde ansat en anden.

Phil, det var hvad der skete .