Forfatter Emne: Bare for sjov.  (Læst 1097 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Bare for sjov.
« Dato: Juni 30, 2017, 02:44:56 pm »
Justitsministeriet kan desuden oplyse, at klager over politiets manglende iværksættelse af efterforskning eller sagsbehandling i straffesager i første omgang skal indgives til politidirektøren i den pågældende politikreds.

Justitsministeriet har derfor i dag videresendt Deres henvendelse til politidirektøren i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi til videre foranstaltning.

En eventuel klage over politidirektørens afgørelse skal i medfør af retsplejelovens § 101, stk. 2, indgives til den regionale statsadvokat, som i det konkrete tilfælde vil være Statsadvokaten i København. Statsadvokatens afgørelse kan ikke påklages til Rigsadvokaten eller Justitsministeriet.
Justitsministeriet skal afslutningsvis beklage den sene besvarelse af Deres meddelelse.
Med venlig hilsen
Nathalie Bidstrup Nielsen
Politi

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Bare for sjov.
« Svar #1 Dato: Juni 30, 2017, 02:47:01 pm »
Opgiv nu den Tryg-sag og kom videre i dit liv.

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 30, 2017, 02:51:03 pm »
Poul, gamle swinger, hvorfor bliver du ved? Glæd dig da skam over, at du da ej kom til skade den gang - det har vi en dygtig læges ord for.

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 30, 2017, 03:43:30 pm »
HOV-HOV.

Dette handler IKKE om tryg, men om en læge og en politibetjent der vidnede falsk i retten, hvilket er bevisligt.

Jeg prøvede i dag at drukne en dræbersnegl, efter 1½-time kravlede den op af vandpytten, 1½-time var den under vand, den kravlede 8-9-meter under vandet, da den kom op, så splattede jeg den ud ved at træde på den, men 1½-time under vandet, ret godt gået.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 30, 2017, 04:00:06 pm »
Nå jamen så er det jo din spritkørsel , du nu har fået på hjernen , din sag ved Tryg var jo også bevisligt , men der er endnu ikke kommet skyggen af beviser derfra , så jeg tror næppe du heller ikke får noget ud af denne sag .      Du har dummet dig , og ikke lægen , han hAR TAGET de blodprøver som han skulle , og ikke dit vås om ethanol .

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 30, 2017, 04:06:59 pm »
Måneskin.

Det du har skrevet er injurie, hverken du eller andre har eller kan bevise at jeg har kørt "spritkørsel", så jeg har "klaget" over din kommentar hvilket du vel godt kan forstå, altså hvis du lige tænker dig om.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 30, 2017, 04:13:19 pm »
Klap nu lige hesten , har du ikke selv skrevet da du blev taget med til , blodprøvetagning , og at lægen sad med ethanol . Men Nobody du må gerne udlevere Ieet , hvor der ikke er beviser på det sludder du kommer af med , er det ikke også injurie , jeg syntes du klager dig ret meget .

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 30, 2017, 04:19:14 pm »
Klap nu lige hesten , har du ikke selv skrevet da du blev taget med til , blodprøvetagning , og at lægen sad med ethanol . Men Nobody du må gerne udlevere Ieet , hvor der ikke er beviser på det sludder du kommer af med , er det ikke også injurie , jeg syntes du klager dig ret meget .

Nu har vi allerede en del af remedierne til Krønge-filmen her  http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6200.msg81456#msg81456

Så mangler vi bare et persongalleri og et manuskript med en passende handling.

Location skal naturligvis være Krønge og omegn.

Nogen forslag, alle er velkomne med ideer ?

« Senest Redigeret: Juni 30, 2017, 04:34:43 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 30, 2017, 04:33:04 pm »
Sådanne, Phil - den film glæder jeg mig da skam til at tage konen med i biffen og se, du gamle :drool::drool::drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 30, 2017, 04:38:01 pm »
Phil , der ligger billeder her på nettet , af folk fra Krønge forsamlingshus , måske du kunne bruge dem .

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 30, 2017, 04:48:32 pm »
Phil , der ligger billeder her på nettet , af folk fra Krønge forsamlingshus , måske du kunne bruge dem .

Hvorfor skal tilfældige folk der hænges ud fordi der bor en tosse i byen?
Han skrev ovenikøbet han ikke deltager, så det er da en syg ide.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 30, 2017, 04:52:33 pm »
Enhver kan gå ind på Krønges hjemmeside , og se billederne , så de ligger da frit her på nettet , men jeg har heller ikke lagt dem ud her vel.

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 30, 2017, 04:56:48 pm »
Enhver kan gå ind på Krønges hjemmeside , og se billederne , så de ligger da frit her på nettet , men jeg har heller ikke lagt dem ud her vel.

Det er ligegyldigt, hvad har de og gøre med en psykisk syg mand i deres by?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 30, 2017, 04:59:23 pm »
Jeg har også set de billeder fra byfesten 2014 i Krønge. De ligger jo på byens hjemmeside frit tilgængelig. Vil sige, at det er aldeles harmløse billeder, så ikke meget at komme efter der. Okay, et par af dem er da tydeligvis fulde, men det er vel meget normalt til en byfest.

Nogle gange kommer jeg dog i tvivl om, disse personer virkeligt findes i Krønge. Jeg tænker undertiden, at det bare er det pure opspind. Ligesom Albert Johansen og Tigermanden heller ikke findes i virkeligheden.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juni 30, 2017, 05:02:07 pm »
Slap nu lige af , jeg tror heller ikke Phil bruger det ,  det var en sjov joke , vi glemmer alt om de billeder .