Fritid > Musik, film, TV og bøger

"Krøngerne" på film

(1/5) > >>

Carlo:
Helst noget kønnere end de virkelige krøngere. Det må ikke være alt for afskyeligt på film, når de kopulerer.

Ja, hvad med at invitere brødrene Thorsboe herind på debatten, samt på SOL. Tyre det hele igennem og lave en film, som sikkert bliver en føljeton.

Jeg har selv noget lignende white trash lidt ude i familien. Slet ikke så galt som krøngerne. De huserede tidligere omkring Ravsted. De er oppe i årene nu, hvor de ikke laver de store ulykker.

At stikke en skruetrækker i hinanden var dagens orden. Og så er der historien om hestetraileren der mistede en nitte, men som jeg ikke vil fortælle her, da den involverer trediepart.

Og så horede de i en pærevælling. kKvinder med kropsform som kartoffelsække, i lag med grimme gutter der var tøndeformede med lange tynde stankelben. Føj for satan.

Filmen kan få en afstikker til Albert Johansen, f eks når han står ude foran vinduet i Krønge klokken to om natten og synger "Dengang jeg drog afsted".

Albert Johansen.:
Carlo for hulan da, din gamle børste - det har jeg da skam ej stået og sjunget, nej det har jeg skam da ej. Hvor får du sådanne ideer fra, gamle dreng?

Nå, nu lægger jeg benene op og holder fredag med en dyr amarone, du ved.
:drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Albert Johansen.:
Carlo, det passer ej! Link til, hvor Poul har skrevet det? Ellers tror jeg ej derpå.

Jeg kender slet ej IEET og Ammefar personligt.

Torsten Bonfils:

--- Citat fra: Albert Johansen. efter Juni 30, 2017, 01:57:11 pm ---Carlo, det passer ej! Link til, hvor Poul har skrevet det? Ellers tror jeg ej derpå.

Jeg kender slet ej IEET og Ammefar personligt.

--- Afslutning på citat ---

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5682.msg74108#msg74108

nobody:
Torsten "B".

Du virker lidt meget dum lige nu, det indlæg har jeg SGU-DA aldrig skrevet, men nu ved jeg så hvor du har din næse fra.

Poul Jørgensen

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version