Forfatter Emne: Glem hjulboltene  (Læst 544 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Glem hjulboltene
« Dato: Juni 30, 2017, 06:39:08 am »
Her er noget bedre til GYSET. En orm som kommer ind i en med fødevarer og angriber hjernen.

http://americannewsx.com/politics/climate-change-deadly-brain-worm-florida/

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Din hjerne er død og har aldrig fungeret!
« Svar #1 Dato: Juni 30, 2017, 07:42:48 am »
Her er noget bedre til GYSET. En orm som kommer ind i en med fødevarer og angriber hjernen.

Carlo får i dag suttet sin rejeost af 72 jomfruer.

:dash2: :dash2: :hyper: :hyper: :JC_doubledown: :bad: :bad: :bad:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Glem hjulboltene
« Svar #2 Dato: Juni 30, 2017, 09:50:37 am »
DF-112, hold dig dog for h...... væk fra D-D, det er under al kritik det du laver her.   :angry: :angry: :bad: :angry:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 30, 2017, 10:22:28 am »
Din parallel til hjulbolte er latterlig, havde du  skrevet Zika, havde dit indlæg været andet en dum provokation.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 30, 2017, 07:15:25 pm »
Hvad  - er I blot en flok lallegalede tumper og klaphatte :JC_sax:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Du er bare misundelig..
« Svar #5 Dato: Juli 02, 2017, 07:55:33 am »
DF-112, hold dig dog for h...... væk fra D-D, det er under al kritik det du laver her.   :angry: :angry: :bad: :angry:

Hvis du blev en muslim, vil du kunne få denne " oplevelse "

:hyper:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
Sv: Din hjerne er død og har aldrig fungeret!
« Svar #6 Dato: Juli 03, 2017, 10:33:03 am »

Mit øje skuer en blue-velvet. Enjoy your ban.

Offline Sonai

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 03, 2017, 12:05:40 pm »

Så mangler du bare,at stoppe den anden åbenlyse.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 03, 2017, 12:21:31 pm »

Jeg tror oprigtigt, at GuBBi er en flinker fyr, der mener det godt.

Men til tider er hans moderering en smule inkonsekvent. Nogle trolls banner han med det samme, fordi han selv synes, at vedkommende minder om f.eks. Blue Velvet. Men når vi andre godt kan se, at Nigermanden er Tigermanden, så sker der intet. Så det er jo en indikation af, at det er GuBBi´s egen subjektive opfattelse, der afgør, hvem som bannes, og hvem som slipper. Han har aldrig brudt sig om Blue Velvet, så derfor er der ingen nåde dér. Men Tigermanden har han flere gange indrømmet, at han morer sig over. Så derfor får denne nok længere snor. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 03, 2017, 01:02:35 pm »

Men til tider er hans moderering en smule inkonsekvent. Nogle trolls banner han med det samme, fordi han selv synes, at vedkommende minder om f.eks. Blue Velvet. Men når vi andre godt kan se, at Nigermanden er Tigermanden, så sker der intet. Så det er jo en indikation af, at det er GuBBi´s egen subjektive opfattelse, der afgør, hvem som bannes, og hvem som slipper. Han har aldrig brudt sig om Blue Velvet, så derfor er der ingen nåde dér. Men Tigermanden har han flere gange indrømmet, at han morer sig over. Så derfor får denne nok længere snor. :yes:

To små tilføjelser.
1) Jeg kan se mere i systemet end almindelige brugere, så når det kommer til at afgøre hvem der er hvem, har jeg en fordel.
2) Jeg gør en indsats for at være upartisk i min moderering, så hvis man er direkte modbydelig og klam overfor andre brugere får man med modereringshammeren, men hvis man som troll poster "provokerende" holdninger, gør man ikke. Tigermanden blev bannet i det øjeblik han begyndte at anklage andre brugere for faktuelle usandheder, ikke pga. "Islam er fantastisk og intet ondt er nogensinde kommet af det" indlæg. Blue Velvet blev bannet for klamme angreb mod andre brugere (der altid var foruroligende analfikserede), ikke for at poste noget negativt omkring indvandrere. For alle holdninger er sådanset velkomne.

Men jeg sætter pris på al feedback, så hvis I ser et sted hvor i mener at jeg har været inkonsekvent i min moderering, må i naturligvis gerne påpege det. Der er dog ingen garanti for at jeg er enig.
« Senest Redigeret: Juli 03, 2017, 01:08:33 pm af GuBBi »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 03, 2017, 01:08:10 pm »

To små tilføjelser.
1) Jeg kan se mere i systemet end almindelige brugere, så når det kommer til at afgøre hvem der er hvem, har jeg en fordel.
2) Jeg gør en indsats for at være upartisk i min moderering, så hvis man er direkte modbydelig og klam overfor andre brugere får man med modereringshammeren, men hvis man som troll poster "provokerende" holdninger, gør man ikke. Tigermanden blev bannet i det øjeblik han begyndte at anklage andre brugere for faktuelle usandheder, ikke pga. "Islam er fantastisk og intet ondt er nogensinde kommet af det" indlæg. Blue Velvet blev bannet for klamme angreb på andre brugere (der altid var foruroligende analfikserede), ikke for at poste noget negativt omkring indvandrere. For alle holdninger er sådanset velkomne.

Men jeg sætter pris på al feedback, så hvis I ser et sted hvor i mener at jeg har været inkonsekvent i min moderering, må i naturligvis gerne påpege det. Der er dog ingen garanti for at jeg er enig.

Tak for svaret. Igen viser du, at du er moderatortypen, der gerne lytter til kritik og ikke er diktator-typen og det sætter jeg pris på. :yes:

På andre fora bliver man banned med det samme, hvis man kommer med den mindste kritik af moderator, også selvom den - som ovenover - er formuleret venligt og konstruktivt (som jeg selv syntes den var). Så jeg anerkender din demokratiske sans.

Så jeg forstår på dig, at tigermanden bliver ikke banned som nigermanden, fordi han indtil videre ikke har været verbalt grov. Mens blue velvet (som df´eren) var seksuelt grov overfor Carlo. Jo, jeg kan da godt se forskellen. Blue Velvet er altid meget fallos- og analfikseret, ja, det har jeg da lagt mærke til. Måske har han nogle undertrykte seksuelle lyster? :blum: Nå, nu skal jeg jo passe på ikke også at blive grov, så jeg må hellere stoppe...

Ikke desto mindre virker det stadig for nemt at omgås et ban, når man bare kan ændre et bogstav i sit nick og så trolle videre. Så længe man ikke bliver direkte verbalt grov overfor andre.

Men hvá, det er dit forum, GuBBi, så du har da lov til at køre det som du lyster. Generelt synes jeg nu også at du gør det udmærket. Men derfor kan der godt være småting, jeg selv ville gøre anderledes. Men så må jeg vel starte mit eget forum. :hyper:
« Senest Redigeret: Juli 03, 2017, 01:10:16 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 03, 2017, 01:09:53 pm »
Mht. tigermanden vs nigermanden henviser jeg til punkt 1. :D

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 03, 2017, 01:10:46 pm »

Javel...men du kan/vil selvfølgelig ikke afsløre, hvad det er du kan se.... :smile1:

Offline Sonai

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 03, 2017, 02:06:37 pm »

Javel...men du kan/vil selvfølgelig ikke afsløre, hvad det er du kan se.... :smile1:

På One.com kan han se browser og tidsforbrug på side. Før kunne man se IP. Men den funktion kan jeg ikke se mere på siden. Det kan han vel stadig han har professionel pakken. Du kan læse mere på One.com statistik

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 03, 2017, 04:39:50 pm »

Det er ikke nyt. :JC_emo-closed: :Mauridia_40:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!