Forfatter Emne: Måling:50 procent af danskerne ser kommende konflikt  (Læst 239 gange)

Nordboen

• Gæst
Måling:50 procent af danskerne ser kommende konflikt
« Dato: Juni 29, 2017, 11:54:21 am »
En ny måling udført af analysefirmaet YOUGOV for Handelsblatt viser, at stadig flere europæere ser en kommende konflikt mellem islam og vesten.
I målingen svarer 59 procent af både danskerne og nordmændene ja til spørgsmålet om en sådan konflikt. Målingen inkluderer endvidere svar på, om man frygter et (nyt) terrorangreb.

https://newspeek.info/maaling-stort-flertal-af-danskerne-ser-konflikt-mellem-islam-og-danske-vaerdier/

I Finland er procenten 60 procent, så disse tre nordiske lande har de højeste ja-procenter af de lande, som er med i målingen.

Hvad skyldes det, at tallet er lidt lavere i hhv. Frankrig (48) og Storbritannien (47)?
Er de politisk korrekte islam-leflere lykkedes bedre med deres humbug-historier i de lande, som ellers har haft flest terrorangreb det sidste par år?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Måling:50 procent af danskerne ser kommende konflikt
« Svar #1 Dato: Juni 29, 2017, 12:08:22 pm »
I Finland er procenten 60 procent, så disse tre nordiske lande har de højeste ja-procenter af de lande, som er med i målingen.

Nu er finnerne ret blodtørstige og så har Finland ikke ret mange muslimske indvandrere.

Citér
Hvad skyldes det, at tallet er lidt lavere i hhv. Frankrig (48) og Storbritannien (47)?

Det skyldes nok at dem der har problemet mere inde på livet, ser mindre dramatisk på det, og er klar over hvor ufatteligt lille sandsynligheden er, for at blive personligt ramt af et terrorangreb.

Se bare her på DD. Dem der bor og lever længst væk fra problemerne med muslimerne er de mest bekymrede. Ikke for noget de selv oplever, men som de læser om diverse skumle steder på nettet.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 29, 2017, 12:17:38 pm »

Se bare her på DD. Dem der bor og lever længst væk fra problemerne med muslimerne er de mest bekymrede. Ikke for noget de selv oplever, men som de læser om diverse skumle steder på nettet.

Det har du da så totalt misforstået. Hvordan kan du tro vi er bekymrede ?

Tværtimod vi fortæller om det for at få dem der helt uforskyldt kommer til at stå midt i det og ikke kan komme væk  til at forberede sig og sikre sig lidt.

Selve den politiske udvikling, med et ustabilt Sverige, eller et ustabilt Skandinavien på grund af muslimerne, og de politiske og militære muligheder det giver i østersøen, passer både os og Putin rigtig godt.

Vi ser hellere Putin og Russerne end hallal-hippierne og muslimerne - også i Europa.

« Senest Redigeret: Juni 29, 2017, 12:23:39 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 29, 2017, 12:31:55 pm »

Tværtimod vi fortæller om det for at få dem der helt uforskyldt kommer til at stå midt i det og ikke kan komme væk  til at forberede sig og sikre sig lidt.

Nu har jeg altså selv boet i et indvandrertæt (muslim) kvarter i ti år tidligere. Ja, muslimer er pain-in-the-ass og jeg levede da med en overrisiko for at blive pandet ned en aften år jeg kom sent hjem fra arbejde. Men derfra og til at tale om en borgerkrig eller islamisk magtovertagelse eller frygt for terrorangreb, er der umådeligt langt. Ikke noget der bekymrer mig det mindste. Jeg "bekymrer" mig mere for klimaforandringer og fremtiden for dekadente curlingdanskere.

Uha, nu læste jeg lige at forældre er begyndt at ringe til Roskilde Festival og klage over at deres unger fryser i teltene. Henrettelser på stedet, sidder jeg og tænker på, når jeg hører sådan noget..
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 29, 2017, 12:54:06 pm »

Nu har jeg altså selv boet i et indvandrertæt (muslim) kvarter i ti år tidligere. Ja, muslimer er pain-in-the-ass og jeg levede da med en overrisiko for at blive pandet ned en aften år jeg kom sent hjem fra arbejde. Men derfra og til at tale om en borgerkrig eller islamisk magtovertagelse eller frygt for terrorangreb, er der umådeligt langt. Ikke noget der bekymrer mig det mindste. Jeg "bekymrer" mig mere for klimaforandringer og fremtiden for dekadente curlingdanskere.

Uha, nu læste jeg lige at forældre er begyndt at ringe til Roskilde Festival og klage over at deres unger fryser i teltene. Henrettelser på stedet, sidder jeg og tænker på, når jeg hører sådan noget..

Næ, frygten for terrorangreb er hos mig personligt ikke større end frygten for at blive kørt over i trafikken eller falde ned med et fly.
Chancerne er ret små for personligt at blive ramt, men frygteligt alligevel for dem der bliver ramt, især fordi det er så meningsløst og kunne være undgået.

Så det er slet ikke noget der "bekymrer" os, nærmest tværtimod.

Men et politi der skriger om hjælp, utallige no-go zoner og besatte områder, nødvendigheden af koranklodser og bevæbnet politi og militær på gaderne i hele Europa fortæller rigeligt om den politiske stabilitet i et svagt og splittet Europa. Det er en tekst både vi og Putin kan læse, så han gnider sig i hænderne, øver sig og gør sig klar.

Hvem tror du selv stod bag generalprøven på at lægge hele nettet for transport, administration og kommunikation ned, - du ved godt Ukraine blev særlig hårt ramt, ikke ?

Det er muligt de unge fryser på Roskilde, men i så fald kan de vel få nogle af alle rodekorset og dansk flygtningehjælps opvarmede telte som har kostet skatteyderne millioner, - eller er de kun til de invaderende "asylsøgere".

« Senest Redigeret: Juni 29, 2017, 01:31:05 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.