Forfatter Emne: sigtet for vold mod bethjent - er det rimeligt?  (Læst 1296 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
sigtet for vold mod bethjent - er det rimeligt?
« Dato: Juni 26, 2017, 11:02:08 pm »
Jeg er blevet sigtet for vold mpod betjent men jeg mener ikke jeg gar gjort nofget forker.

Jeg hørte et bånd på min ghetto blaster og så har nogen åbenbart banket på for at få mig til at sdkrue ned men det kunne jeg jo ikke hære på grtund af båndet.

Så ringede de efter politiet, der kom og bankede på men det hørte jeg heller ikke, så lige pludselig står der to bjtente inde i mit værelse med mit dårhåndtag i hånden og døren liggende nede på gulvet.

hvor blev hjeg forskrækket, jeg kom op at stå men var ved at falde med det samme igen, jeg kan næsten ikke stå op længere. HJeg var nød til at gribe ud efter noget for at blive stående, og det var så betjenten jeg fik fat i, den ene af dem. Men ned faldt jeg med betjent ovbenpå mig, vi lå og rullede rundt på guilvet lidt.

så nu er jeg siktet. Det synes jeg da ikke er helæt rimeligt, jeg var ved at falde,. jeg kunne have slået hovedet ned i gulvet.

Hvilken straf kan jeg risikere? Er der slet ingen steder jeg kan klage? Jeg havde jo intet gjort.

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: sigtet for vold mod bethjent - er det rimeligt?
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2017, 12:11:05 am »
Selvfølgelig er der steder du kan klage, men jeg tvivler på du får noget ud af det.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2017, 12:40:53 am »
Du begynder mere og mere at lyde som en efterabning af Fuerzz...

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2017, 08:07:12 am »
ok, hvwm er det tror du han kan hjælpe mig? :smile:

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 27, 2017, 08:08:24 am »
Selvfølgelig er der steder du kan klage, men jeg tvivler på du får noget ud af det.

ok lyder godt hvor kan jeg klaeg?

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 27, 2017, 09:23:03 am »
ok, hvwm er det tror du han kan hjælpe mig? :smile:

Man kan altid klage over politiet. Der er en instans til dette, men husker ikke hvad den hedder. Søg på google.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 27, 2017, 11:19:31 am »
Glem alt om at klage. Nu skal din sag for en dommer, hvor du garanteret får flere måneder ubetinget fængsel.

Betragt den fængselsstraf som en chance. I fængslet må du ikke drikke og du må kun ryge under gårdturene. Du skal se at dit helbred vil få det super i fængslet. Måske vil denne gode erfaring, hjælpe dig fremover til at undgå sprut og smøger.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Hehehe

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 27, 2017, 02:01:06 pm »
Hvor høj musik hører man når man ikke kan høre døren bliver brudt ned? Det lyder som den dårligste undskyldning norgensinde at du faldt og ved et uheld fik hevet betjenten med ned. Måske bliver du ædru når du kommer ud af fængsel.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juni 27, 2017, 08:41:05 pm »
God trolling...

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 28, 2017, 12:15:59 am »
Glem alt om at klage. Nu skal din sag for en dommer, hvor du garanteret får flere måneder ubetinget fængsel.

Betragt den fængselsstraf som en chance. I fængslet må du ikke drikke og du må kun ryge under gårdturene. Du skal se at dit helbred vil få det super i fængslet. Måske vil denne gode erfaring, hjælpe dig fremover til at undgå sprut og smøger.

Og der er god tid til at dyrke motion.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 28, 2017, 09:56:23 am »
Jeg er blevet sigtet for vold mpod betjent men jeg mener ikke jeg gar gjort nofget forker.

Jeg hørte et bånd på min ghetto blaster og så har nogen åbenbart banket på for at få mig til at sdkrue ned men det kunne jeg jo ikke hære på grtund af båndet.

Så ringede de efter politiet, der kom og bankede på men det hørte jeg heller ikke, så lige pludselig står der to bjtente inde i mit værelse med mit dårhåndtag i hånden og døren liggende nede på gulvet.

hvor blev hjeg forskrækket, jeg kom op at stå men var ved at falde med det samme igen, jeg kan næsten ikke stå op længere. HJeg var nød til at gribe ud efter noget for at blive stående, og det var så betjenten jeg fik fat i, den ene af dem. Men ned faldt jeg med betjent ovbenpå mig, vi lå og rullede rundt på guilvet lidt.

så nu er jeg siktet. Det synes jeg da ikke er helæt rimeligt, jeg var ved at falde,. jeg kunne have slået hovedet ned i gulvet.

Hvilken straf kan jeg risikere? Er der slet ingen steder jeg kan klage? Jeg havde jo intet gjort.

Du lyder sq da mere og mere GAKERLAK, har du prøvet at søge om afvænning / indlæggelse?? :to_keep_order: :tommy:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 28, 2017, 11:39:24 pm »

det er sgu da ikke en god erfaring ag komme i fængsel! Er du godt klar over jhvor meget jeg kommer til at ryste hvis jeg ikke kan drikke derinde? det bliver helt forfærdeligt.

Det er sådan set sletm nok som det er allerede nu. Jeg mister det sted jeg hjar værelse. Hvor skal jeg så bo? De kan sa ikke sætte mig i fængsel når jeg er så syg?