Forfatter Emne: Havde du idoler som barn/ung?  (Læst 503 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Havde du idoler som barn/ung?
« Dato: Juli 03, 2017, 10:26:43 pm »
Som voksen finder man jo ud af, at det med at dyrke idoler er lidt fjollet. Fordi de er jo bare mennesker som alle os andre. Men når man er ung, lader man sig jo nemt dupere af sportstjerner, rocksangere o.s.v.

Havde I nogle forbilleder eller idoler som børn eller unge? Eller det kan også være som voksne, hvis I som voksne (evt. stadig) har nogle I ser specielt op til.....

Jeg var lidt svenskofil som knægt, så mine to foretrukne sportsstjerner var Bjørn Borg og Ingemar Stenmark. Det var jo dengang der var et land der hed Sverige, hvor der boede en masse blonde og lyshårede mennesker. Det land er jo i dag blevet forvandlet til det muslimske kalifat Sverigestan.

Men jeg tror det hænger sammen med, at hjemme hos os kunne vi kun tage dansk og svensk tv. Og det betød i praksis, at vi kunne tage DR samt SVT1 og SVT2. Så to ud af tre kanaler, vi kunne tage, var svenske. Så blev man nok lidt halvsvensker af at se så meget svensk tv. Ligesom dem i Sønderjylland måske blev lidt halvtyske af at se tysk tv. :yes:

Af danske sportsstjerner kunne jeg godt lide speedwaykøreren Ole Olsen, der jo vandt VM tre gange...

I dag har jeg ikke idoler, men der er dog folk, jeg anerkender for deres gode arbejde. Det drejer sig f.eks. om folk, der afslører magteliten som Illuminati og reptilerne. David Icke er meget cool. Og det er spanieren David Parcerisa også. To af verdens førende reptilian-eksperter. :hyper:
« Senest Redigeret: Juli 03, 2017, 10:32:37 pm af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
Sv: Havde du idoler som barn/ung?
« Svar #1 Dato: Juli 03, 2017, 10:57:02 pm »
Jeg har aldrig haft nogen idoler. Jeg forstår slet ikke tanken.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Havde du idoler som barn/ung?
« Svar #2 Dato: Juli 03, 2017, 11:03:50 pm »
Jeg har aldrig haft nogen idoler. Jeg forstår slet ikke tanken.

Det gør jeg heller ikke.

Men som barn er man jo dum og ser op til store sportsstjerner.

Men det gjorde du så ikke, hr. Anklager, kan jeg regne ud...

Men okay, nu er du jo også fra tiden før tv´et, så dengang var der jo ikke så mange idoler at dyrke. Det skulle da lige have været Eigil Nielsen, Axel Piilmark, John Hansen og Carl Aage Præst.:blum: