Forfatter Emne: Har du vundet VM, EM, OL, NM, DM eller en anden fin titel indenfor sport?  (Læst 432 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Hvad er den mest blærede titel, du har vundet indenfor sport?

Og hvis du ikke selv har vundet noget blæret, kender du så nogen, der har vundet noget blæret? Et familiemedlem eller en ven/bekendt?

Blæreskala:

Oversupermegablæret: VM eller OL
Supermegablæret: EM
Megablæret: NM eller DM
Blæret: Jysk, sjællandsk eller fynsk mesterskab
Halvblæret: lokalt mesterskab (f.eks. by- eller klubmesterskab - eller være blevet kåret til årets spiller i sin klub eller på sit fodbold- eller håndboldhold f.eks.)
En snert af blærethed: Skolemesterskab eller firmamesterskab.

« Senest Redigeret: Juni 25, 2017, 12:05:33 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Jeg starter:

Jeg selv:

Blæret: Jeg har været jysk mester i fodbold på ungdomsniveau, dog ikke på højeste plan (man kan jo vinde mesterskaber på forskellige niveauer).

Halvblæret: Jeg har to gange været kåret til årets spiller for mit fodboldhold. Har også vundet et lokalt kredsmesterskab i fodbold.

En snert af blærethed: Har været skolemester i 60 meter løb og 100 meter løb. 100 meter løb jeg som 15 årig på 12,5 sekunder. Til sammenligning, så har jeg læst, at verdens hurtigste 15 årige løber den på 10,5 sekunder, så jeg var da pænt hurtig af min alder dengang - "kun" to sekunder langsommere end verdensrekorden (2 sekunder er dog en del på 100 meter). Bare synd jeg er blevet meget langsommere siden. :hyper:

Har også vundet en cykelsimulator konkurrence med ca. 300 deltagere, hvor jeg var den hurtigste opad et Tour de France-bjerg (altså et fiktivt bjerg, på simulatorcykel).

Familie:

Onkel: har været jysk mester i billard (blæret).

Granfætter: har været Danmarks stærkeste mand (megablæret).

« Senest Redigeret: Juni 25, 2017, 12:14:33 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
Jeg har aldrig selv vundet nogen konkurrence.
Det er vist en meget imponerende 100m tid du har løbet på. Var det med pigsko? Jeg kan læse mig til at man kan skære 1-2 sekunder af tiden ved at bruge pigsko.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Det er vist en meget imponerende 100m tid du har løbet på. Var det med pigsko? Jeg kan læse mig til at man kan skære 1-2 sekunder af tiden ved at bruge pigsko.
Næh. Det var bare almindelige kondisko. Men jeg var også rimeligt hurtig som knægt. Det har jeg fra min far, der også var den hurtigste på sin skole.
« Senest Redigeret: Juni 25, 2017, 12:39:04 am af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
Du skulle have satset på en karriere som atletikudøver i stedet for reptiltosse.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Næh. Det var bare almindelige kondisko. Men jeg var også rimeligt hurtig som knægt. Det har jeg fra min far, der også var den hurtigste på sin skole.

Reptiler er jo som regel hurtige (ihvertfald når det er varmt i vejret)  :girl_smile:  :girl_witch:
« Senest Redigeret: Juni 25, 2017, 11:55:02 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

bredside

• Gæst

Og hvis du ikke selv har vundet noget blæret, kender du så nogen, der har vundet noget blæret? Et familiemedlem eller en ven/bekendt?

Blæreskala:

Halvblæret: lokalt mesterskab (f.eks. by- eller klubmesterskab - eller være blevet kåret til årets spiller i sin klub eller på sit fodbold- eller håndboldhold f.eks.)

Er ikke sikker om det betyder noget som helst, men her er
har været landsmester i hurtigløb 10 km i 19.......
nr. 4. i time løb, 17,9 km
været optaget til landsmester i skøjteløb, militæret i 19.......
er nomineret til dm i fotografi 2017 i farve P  "nu kan der gættes mellem 12 navner
er nomineret til dm i fotografi 2017 i Mono P " nu kan der gættes mellem 12 navner

årstallet er fjernet, lidt privacy burde være tilladt ,O)

« Senest Redigeret: Juni 27, 2017, 09:03:09 pm af bredside »

Offline Venstrefløjens Hævner

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil

Blæreskala:

er nomineret til dm i fotografi 2017 i farve P  "nu kan der gættes mellem 12 navner
er nomineret til dm i fotografi 2017 i Mono P " nu kan der gættes mellem 12 navner

Hej Nicolaas.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil

Ok, virkeligt blæret løbekarriere du har haft.

DM og den slags har jeg trods alt aldrig gjort mig i, selvom jeg i skolen var okay til sprint. Langdistanceløb har aldrig været mig, men da jeg var i starten af 20´erne deltog jeg dog én gang i et 14 km. løb, som jeg gennemførte på godt en time og ti minutter. Hvilket selvfølgelig kun gav mig en beskeden placering midt i feltet.  Men i det mindste gennemførte jeg. Men min tid var langt fra det DU, Bredside, har præsteret. Men i de år (først i tyverne) var jeg dog i okay form og det var også på det tidspunkt, at jeg af og til tog nogle meget lange cykelture. Den længste cykeltur, jeg har cyklet uden pause, var 130 km. Ikke helt topblær måske, men jeg var nu tilfreds med, at jeg kunne cykle så langt i ét stræk. Jeg husker dog, at jeg havde krampe de sidste tyve km, så jeg pressede mig nok lige lovligt meget den dag.

Også flot foto-karriere, selvom vi kan diskutere, om det er sport (en konkurrence er det dog). Men derfor er det selvfølgelig lidt blæret alligevel. :hyper:

Hvis den slags er sport, så er poker vel også sport. Min bror var på et tidspunkt en habil pokerspiller og selvom han ikke lige vandt DM og den slags, så kvalificerede han da sig engang til en stor international pokerturnering, hvor han dog ikke vandt noget. Men han var dog med.

Men jeg synes du scorer fine blærepoints. Nogen der kan slå Bredside´s blær? :blum:
« Senest Redigeret: Juni 28, 2017, 12:00:01 am af politisk ukorrekt »

bredside

• Gæst

Blæreskala:

Hej Nicolaas.

6 mulige navner tilbage.

jeg/vi har været i fjersyn rigtigt mange gange
bor i en af Denmarks mest kendte huse
har mødt dronningen
været i fængsel

hvilken muligheder har du tilbage

Ps. du kan finde rigtigt mange informationer på selskabet for dansk fotografi SDF
og de årlige nomineringer
Tv 2 er også en mulighed over landets  mest kendte huse
så har pet og forbrydelse
og så har vi den sport union som du ikke vil nævne

Nikolas er for resten et smukt navn
kom igen

vi mangler lidt mere info fra dig, såsom placering, by eller gadenavn
gider du ikke?

« Senest Redigeret: Juni 28, 2017, 12:42:46 am af bredside »

bredside

• Gæst

Ok, virkeligt blæret løbekarriere du har haft.

DM og den slags har jeg trods alt aldrig gjort mig i, selvom jeg i skolen var okay til sprint. Langdistanceløb har aldrig været mig, men da jeg var i starten af 20´erne deltog jeg dog én gang i et 14 km. løb, som jeg gennemførte på godt en time og ti minutter. Hvilket selvfølgelig kun gav mig en beskeden placering midt i feltet.  Men i det mindste gennemførte jeg. Men min tid var langt fra det DU, Bredside, har præsteret. Men i de år (først i tyverne) var jeg dog i okay form og det var også på det tidspunkt, at jeg af og til tog nogle meget lange cykelture. Den længste cykeltur, jeg har cyklet uden pause, var 130 km. Ikke helt topblær måske, men jeg var nu tilfreds med, at jeg kunne cykle så langt i ét stræk. Jeg husker dog, at jeg havde krampe de sidste tyve km, så jeg pressede mig nok lige lovligt meget den dag.

Også flot foto-karriere, selvom vi kan diskutere, om det er sport (en konkurrence er det dog). Men derfor er det selvfølgelig lidt blæret alligevel. :hyper:

Hvis den slags er sport, så er poker vel også sport. Min bror var på et tidspunkt en habil pokerspiller og selvom han ikke lige vandt DM og den slags, så kvalificerede han da sig engang til en stor international pokerturnering, hvor han dog ikke vandt noget. Men han var dog med.

Men jeg synes du scorer fine blærepoints. Nogen der kan slå Bredside´s blær? :blum:

En ting du burde huske
blæreting koster dyrt, hjælper dig ikke i livet og du er stadigvæk dødeligt
bedste er mosteren, 91 og i gang med samfunds tjeneste

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Der er ikke så mange, der svarer på denne tråd. Så lad os sige, at folk også bare kan poste et eller andet, de har opnået indenfor sport, som de er stolte af. I behøver ikke have vundet guld eller medaljer eller noget.

F.eks. kunne det være at have gennemført et marathonløb, et cykelløb - eller at have vundet det lokale mesterskab i bridge.

Alt er relativt. For en topatlet er det intet særligt at løbe 10 km. Men for en handicappet eller ældre person kan det være en flot præstation. Så hvis du f.eks. er 75 år gammel og er stolt over, at du stadig er i stand til at løbe f.eks. 3 km., så er det også lidt blæret, synes jeg...

Ligesom hvis du er født med skæve fødder, så er det flot, hvis du bare har opnået at spille i Serie 4 i fodbold. Husk igen, at alt er relativt. :yes:

Jeg var f.eks. 100% talentløs i fodbold. I 2-3 klasse blev jeg altid valgt sidst, når drengene skulle spille fodbold. MEN så i 10-11 års-alderen fandt jeg ud af, at jeg var okay god til at stå på mål. Og så fandt jeg min lille niche der og endte da med at blive nogenlunde god til det og også vinde et par pokaler og medaljer. Jeg, der ellers ingen anlæg havde for fodbold, og var totalt talentløs. :hyper: - Se, det var jeg lidt stolt af, at jeg, selvom jeg fra starten var den dårligse til fodbold i klassen, alligevel endte med at nå lige så langt som de par drenge i klassen, der var bedst. Fordi jeg havde en stærk vilje og så fandt en niche som målmand.

I sport er vilje lige så vigtigt som talent. Jeg husker fra min barndom nogle drenge, der var supergode til fodbold, men ikke havde offerviljen, så de blev aldrig til noget særligt. Og så var der også et par stykker, der intet særligt talent havde, men som alligevel nåede en del - fordi de var viljestærke og aldrig gav op. Min bror havde mindst dobbelt så meget talent som mig, men nåede ikke mere. Fordi jeg til gengæld havde mere gejst og en større vilje. Men alligevel når du ikke RIGTIGT langt uden et specielt talent. For havde jeg haft lige så meget talent, som jeg havde vilje, var jeg blevet divisionsspiller Jeg var jo altid den, er kæmpede mest til træning. :yes:
« Senest Redigeret: Juni 29, 2017, 12:35:09 am af politisk ukorrekt »