Forfatter Emne: Masseslagsmål på gaden i Brønderslev  (Læst 114 gange)

Offline Danskpartisten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Masseslagsmål på gaden i Brønderslev
« Dato: Juni 23, 2017, 05:45:34 pm »
Jeg er ked af at jeg ikke fik postet denne nyhed før nu. Men bedre sent end aldrig ik?

Masseslagsmål på gaden i Brønderslev
Op mod 40 unge mænd var røget i totterne på hinanden, lød meldingen

URO: Nordjyllands Politi fik sent torsdag aften melding om et masseslagsmål i Brønderslev.

Omkring kl. 22.45 lød meldingen, at mellem 35 og 40 unge mænd var i slåskamp på Finsensvej i Brønderslev.

Politiet sendte otte patruljevogne til stedet, og politifolkene fik hurtigt genskabt roen.

Præcist hvor mange, der havde deltaget i slagsmålet, er ikke helt klart.

Ingen af dem havde videre lyst til at sige noget til politiet, og ingen blev anholdt, fortæller vagtchef Jess Falberg fra Nordjyllands Politi.

Under tumulten blev én person lettere skadet. Det var en kvinde, som havde fået et lille snitsår i en finger - muligvis fra en kniv. Hun måtte en tur på skadestuen.

Der er en overraskelse til sidst i nyheden som jeg ikke vil afsløre her. Den overraskelse kan du læse her https://nordjyske.dk/nyheder/broenderslev/masseslagsmaal-paa-gaden-i-broenderslev/9a6ba4b1-191c-4d76-b74d-e9e916df94d7?auid=1029848084&utm_campaign=06.16.17_NORDJYSKE_Medier&utm_medium=Nyhedsbrev&utm_content=Masseslagsmal_pa_gaden_i_%20roenderslev&utm_source=1029848084
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti