Forfatter Emne: Har Jesus eksisteret i virkeligheden?  (Læst 2061 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Har Jesus eksisteret i virkeligheden?
« Svar #15 Dato: Juni 23, 2017, 12:06:31 am »
Næppe.

Al religion er fup og svindel.

Opfundet af magteliten for at holde folket i skak ved at få dem til at overtro på himmelnisser.

Jesus blev selvfølgelig præcist 33 år, fordi 33 er det mest okkulte tal for frimurerne og Illuminati.

Og hans fødselsdag blev ligeså bevidst lagt omkring det tidspunkt, hvor dagene igen bliver længere (efter vintersolhverv omkring den 21-22. december, er det den 24-25 december at dagene bliver længere). Sol-dyrkelse. Ganske elementært.

Nå ja, I tror sikkert ikke på reptiltossen her. Så I kan selv få det uddybet her. Bemærk at også Illuminati-guden Horus havde fødselsdag den 25. december. Pudsigt sammentræf :hyper: - så dyrker man Jesus, dyrker man Horus. Samt en masse andre lignende solgud-agtige skikkelser. ALLESAMMEN HAVDE FØDSELSDAG DEN 25. DECEMBER OG ALLESAMMEN HAVDE 12 DISCIPLE! (12 som i antal måneder pr. år) :hyper:

Jesus and The Sun God (Zeitgeist excerpt)

https://www.youtube.com/watch?v=uQxn0iogZB0
« Senest Redigeret: Juni 23, 2017, 12:24:17 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Der er noget middelalderligt over det
« Svar #16 Dato: Juni 23, 2017, 12:23:56 am »
I meget gamle dage helbredte man med bøn, men man levede ikke længe, da man var overladt til at blive helbredt af Jesus.

Epidemier blev anset for at være Guds straf, mens moderne mennesker tror på vaccinationer osv.

Springet fra at tro på helbredelse ved bøn - og til at sygdom er Guds straf er meget kort.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juni 23, 2017, 12:41:13 am »
Jeg fik ret, hun var ikke kristen:

– Hvad tænker du om, at alt dette skete på grund af Hans Berntsens korte bøn til Jesus?
– Jeg synes, det er fantastisk, at der findes en virkelighed, som jeg slet ikke kendte til.

Jeg havde ærligt talt ikke troet, at det var muligt. Men jeg havde lagt mærke til, at mennesker, der tror, ofte har en gnist i øjnene, som jeg også gerne ville have.
Men jeg havde ikke drømt om, at kristendommen kan være så dejlig, siger en glad 37-årig Sara, som holder kontakt til Hans Berntsen og har været på flere af hans møder.

Det er rigtig trist, at man ikke havde en Hans Berntsen eller hans forfader, der kunne have helbredt folk i 1700-tallet, hvor de rask væk døde af småkopper, selv om de troligt troppede op i kirken hver eneste søndag.
Det er næsten ufatteligt, når man tænker på alle de menneskeliv, der kunne være sparet, hvis de blot havde haft en Hans Berntsen.
I'm a Troll

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juni 23, 2017, 07:19:48 am »
Anklageren.

"Springet fra at tro på helbredelse ved bøn - og til at sygdom er Guds straf er meget kort.".

Man siger jo, at troen kan flytte bjerge, mennesket bruger kun Ca. 10% af sin hjerne i dag, hvad er resten til, alt andet vi har bruger vi 100%, bare ikke hjernen, hvad vil der ske hvis vi pludseligt kunne bruge hele hjernen, og hvad er de Ca. 90% til, det virker ulogisk at vi har så meget hjerne som ikke skal bruges eller kan bruges til noget.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juni 23, 2017, 07:23:23 am »
Det er faktisk lidt sjovt... enten sidder I og brokker jer over en Gud - I ikke tror findes ..eller også forsøger I at gøre grin med, en Gud, I ikke tror findes  :connie_nutzo:

Og den eneste I snyder er - jer selv.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juni 23, 2017, 08:02:40 am »
Lyjse.

Selvfølgeligt er der en "gud", problemet er bare hvad eller hvem er "guden", jeg har læst flere "bibler", de er i sagens natur skrevet af forskellige mennesker og derfor er de forskellige, men grundprincippet i dem er næsten ens.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juni 23, 2017, 09:26:43 am »
I har sikkert hørt det før.
Hvis Gud helbreder syge mennesker, hvorfor kendes der så ikke nogen eksempler på at folk med amputerede lemmer på mirakuløs vis får dem til at vokse ud igen? Når Gud hjælper mennesker med at overvinde kræft, hjertesygdomme osv., hvorfor hjælper han så aldrig dem uden arme eller ben? Har han noget specifikt imod dem?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Pas du nu på
« Svar #22 Dato: Juni 23, 2017, 09:30:14 am »
Det er faktisk lidt sjovt... enten sidder I og brokker jer over en Gud - I ikke tror findes ..eller også forsøger I at gøre grin med, en Gud, I ikke tror findes  :connie_nutzo:

Og den eneste I snyder er - jer selv.

Det ville blive ret alvorligt, hvis du tager fejl - den dag du går til præsten i stedet for lægen, hvis du bliver syg.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juni 23, 2017, 09:44:40 am »
Volvoforhandler Hans Berntsen har faktisk rettet et forkrøblet ben ud. Det foregik i omegnen af Дніпропетро́вськ i Ukraine.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juni 23, 2017, 10:36:25 am »
Har hans ben været i stræk?  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hvad rager de os?
« Svar #25 Dato: Juni 23, 2017, 12:01:42 pm »
Videnskaben er begyndt at diskutere, om Jesus har eksisteret - eller om Jesus er en sagnfigur ligesom Herkules eller Ødipus.

Alle beretninger om Jesus er blevet skrevet ned mange år efter hans død.

Det meste af materialet om Jesus stammer fra de kristne. Det er - som om Jesus kun eksisterede fra han var 30 år gammel, til han blev 33 år gammel. Det er mærkeligt, at Jesus slet ikke er blevet nævnt, fra han var 12 - til han blev 30 år.

De nærmere detaljer kan du læse her, hvis du er interesseret. Det er godt nok på engelsk, men du kan jo bruge Google oversæt.

https://www.indy100.com/article/historians-are-questioning-if-jesus-ever-existed-at-all-7801396?utm_source=indy&utm_medium=top5&utm_campaign=i100

Kærlig hilsen.
Carlo!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Hvad rager de os?
« Svar #26 Dato: Juni 23, 2017, 12:05:52 pm »
Videnskaben er begyndt at diskutere, om Jesus har eksisteret - eller om Jesus er en sagnfigur ligesom Herkules eller Ødipus.

Alle beretninger om Jesus er blevet skrevet ned mange år efter hans død.

Det meste af materialet om Jesus stammer fra de kristne. Det er - som om Jesus kun eksisterede fra han var 30 år gammel, til han blev 33 år gammel. Det er mærkeligt, at Jesus slet ikke er blevet nævnt, fra han var 12 - til han blev 30 år.

De nærmere detaljer kan du læse her, hvis du er interesseret. Det er godt nok på engelsk, men du kan jo bruge Google oversæt.

https://www.indy100.com/article/historians-are-questioning-if-jesus-ever-existed-at-all-7801396?utm_source=indy&utm_medium=top5&utm_campaign=i100

Kærlig hilsen.
Carlo!

Du er godt nok underlig.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juni 23, 2017, 02:53:35 pm »
Nu er det jo Sankt Hans i dag, så mon ikke denne kan bruges. :smile:

« Senest Redigeret: Juni 23, 2017, 02:57:14 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juni 23, 2017, 03:38:03 pm »
Anklager - jeg vil da ikke gå til en præst, han er ikke Gud !

Det er mange år siden, jeg har været til læge, men jeg har da været til møde, ved Hans Berntsen, et par gange - den ene gang, blev mine ben også -  lige lange, man kunne mærke det helt fra hoften - en mærkelig smertefri fornemmelse .. den anden gang, husker jeg ikke - om jeg gik op til forbøn...

Hans er ikke Gud, men Jesus kan bruge ham.

Med hensyn til de ben, der bliver lige lange, ligger der flere videoklip på Facebook, hvis I søger på Hans Berntsen.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juni 23, 2017, 04:14:33 pm »
Anklager - jeg vil da ikke gå til en præst, han er ikke Gud !

Det er mange år siden, jeg har været til læge, men jeg har da været til møde, ved Hans Berntsen, et par gange - den ene gang, blev mine ben også -  lige lange, man kunne mærke det helt fra hoften - en mærkelig smertefri fornemmelse .. den anden gang, husker jeg ikke - om jeg gik op til forbøn...

Hans er ikke Gud, men Jesus kan bruge ham.

Med hensyn til de ben, der bliver lige lange, ligger der flere videoklip på Facebook, hvis I søger på Hans Berntsen.

Det med at gøre benene lige lange findes der rigtig mange videoer af på Youtube.

Men lad os da se ham få et amputeret ben til at vokse ud igen.