Forfatter Emne: Man bør indrette sexfaciliteter i det offentlige rum  (Læst 429 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Man bør indrette sexfaciliteter i det offentlige rum
« Dato: Juni 21, 2017, 11:47:55 am »
Nogle gange har jeg ifølge nogle jo nogle skøre ideer eller indfald.

Jeg fik netop en ny idé, som er noget kontroversiel, men som jeg måske tror, kan være en fin løsning.

Vi ved jo, at kødmarkedet er meget skævt, fordi det er 10-20 gange nemmere for en kvinde, uanset alder og udseende, at få noget på den dumme end mænd. Samtidig er mænds sexbehov højere end kvinders. Det betyder, at der går rigtigt mange mænd rundt, der ikke får nok sex.

Det er også en af grundene til, at de fleste seksualkrænkere er mænd. Ikke fordi de er større monstrer end kvinder, for det tror jeg ikke på. Men fordi sex er sværere tilgængeligt for mænd end det er for kvinder, samtidig med at deres seksualbehov er højere.

Så i stedet for kun at dæmonisere sexkrænkere (nogle af dem er nogle svin, men andre er bare almindelige mænd, der koger over, fordi trykket bliver ulideligt efter måndesvis eller årevis uden god sex), burde man overveje at se på, om der ikke er en uligevægt i vort samfund, der gør, at nogle mænd har store seksuelle frustrationer og uforløst seksualbehov? Der er ikke ret mange kvinder, der ikke kan få god sex. Fordi selv en 75 årig 250 kg. tung kvinde kan score i løbet af maks. en time, hvis hun vil.

Jeg mener, at samfundet bør begynde at italesætte denne ulighed og skævhed mellem mænd og kvinder på kødmarkedet. Hele tiden hører vi kun om feminister, der spiller ofrer. Men der er jo også en anden side af sagen. Nemlig at kvinder styrer mænd omkring deres lillefingrer, fordi sex er magt. Og det er typisk kvinden, der har magten til at sige ja tak eller nej tak til manden, hvad angår sex. Derfor er de fleste forhold mellem mænd og kvinder ulige og derfor ser man så mange tøffelhelte. :yes:

Som det er i dag, kan sexhungrende mænd kun få deres behov udløst ved at betale i dyre domme for glædespiger. Typisk måske 500-2000 kroner alt efter standard (måske 200 hvis de er villige til at løbe risikoen med en syg narkoman fra Istedgade).

Det bør være nemmere for mænd at få sex i dagens Danmark. Derfor bør der i det offentlige rumme stilles faciliteter til rådighed, hvor sexhungrende mænd kan få taget trykket. Jeg mener, at man har prøvet med den slags i Holland, uden at jeg husker detaljerne. Men jeg tænker på, at man kunne lave nogle bokse, hvor man for et symbolsk beløb, måske 20 kroner, kan gå ind og så få taget trykket. F.eks. offentlige malkemaskiner eller offentlige gloryholes, hvor en evt. blowjobber så kan sidde på den anden side (også mod betaling) og udføre det hårde arbejde. De fleste frivillige blowjobbere vil sikkert være homoseksuelle, men for dem, der ikke er til den slags, så kan man ansætte offentlige glædespiger til at tage sig af jobbet. F.eks. 40 kroner for 5 minutters blow eller handjob. Så kan kvinden få 30 kroner af de 40, det er stadig en god løn for 2 minutters arbejde. Og hvis hun kan være ansat i en klinik, kan hun vel også være ansat i et SÅDANT job. Disse ansatte skal selvfølgelig også have en eller anden form for adgangskort, så skattevæsenet kan holde øje med deres indtægter.

Altså 20 kroner for at modtage blow- eller handjob af en frivillig tilfældig, som så nok typisk vil være en homoseksuel.

Men 40 kroner for at modtage 5 minutters betalt blow- eller handjob af kvindelig ansat, for dem der ikke vil have det udført billigere af en mand.

Nogle vil sige, at der også findes sexklubber og swingerklubber. Men de er svært tilgængelige. Det koster måske 100-200 kroner at komme ind. Og de findes kun i de største byer, ikke i provinsen.

Det jeg her efterspørger, er noget nemmere og mere uforpligtende og billigere. Nogle bokse, lidt svarende til offentlige toiletter, hvor man kan gå ind og komme af med trykket. I dag bruger mange sexhungrende mænd jo rastepladser og offentlige toiletter. Men her risikerer de jo at genere og krænke andres blufærdighed. Derfor er det da bedre, at man laver nogle officielle områder, som kun er beregnet til hurtig sex. Et hurtigt hand- eller blowjob f.eks.

NU skal der selvfølgelig være lidt diskretion. Så jeg forestiller mig ikke, at de står midt på Rådhuspladsen. Men mere sådan nogle diskrete steder i f.eks. en park bag nogle træer. I hvert fald et sted, hvor man lige skal liste hen og ikke kommer forbi sådan helt tilfældigt.

Og så bør der være en vis form for kontrol. Der kunne f.eks. være nogle døre, som kun kan låses op med en speciel nøgle, som man skal købe mod fremvisning af legitimation. Så f.eks. børn ikke bliver involveret (det kan jo ske, hvis der ingen kontrol er).

Jeg har ikke udtænkt det i detaljer, men det er noget i den stil, jeg forestiller mig. Og jeg mener, at noget, der minder lidt om det, har eksisteret andre steder i verden eller gør det stadig. I Holland tror jeg, men vist også i Japan...

Disse faciliteter bør indrettes i alle større og mellemstore byer. Alt fra f.eks. Hernings eller Roskildes størrelse og opefter. Så folk ikke skal køre 200-300 km. for at komme dertil. Derfor skal de ikke kun ligge i København f.eks.
« Senest Redigeret: Juni 21, 2017, 12:00:40 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
Sv: Man bør indrette sexfaciliteter i det offentlige rum
« Svar #1 Dato: Juni 21, 2017, 12:42:48 pm »
Jeg har en anden idé. Når vi nu alligevel (i følge nogen) har pligt til at tage imod titusindvis af indvandrere hvad så med at vi kun tager imod kvinderne? (Man skal jo redde kvinderne først. :yes:). Det skal selvfølgelig ikke være muslimer men snarere nogle lækre negerpiger. :smile1: Når de så ankommer til landet, så skulle I bare se alle mændene stå med deres "Refugees welcome"-skilte :heart2: og ikke som nu hvor det kun er kvinder der står med de skilte og alle "flygtningene" er mænd. :angry:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 21, 2017, 01:16:52 pm »
Problemet løser sådan set sigselv når vi engang ude i fremtiden får udviklet sexrobotter der er lige så gode som en rigtig kvinde. Når alle mænd kan købe sig en sådan, så mister kvinderne fuldstændig den magt som de nu har over mændene.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 21, 2017, 01:27:52 pm »
Sexrobotter - det blir nok ikke i din tid, Torsten,  :girl_sigh:

såå du må pænt nøjes med hvad du kan få,  :girl_smile:

« Senest Redigeret: Juni 21, 2017, 01:35:27 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 21, 2017, 01:38:34 pm »
Sexrobotter - det blir nok ikke i din tid, Torsten,  :girl_sigh:

såå du må pænt nøjes med hvad du kan få,  :girl_smile:

Det var ski`da nogle mærkelige problemer at have

https://www.youtube.com/watch?v=TEdYxyFDtmA

https://www.youtube.com/watch?v=t_eVhZvbJiw

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 21, 2017, 03:23:11 pm »
Kæft en syg ide. Så du vil lige sætte folk i arbejdsprøvning, nyttejob eller andet til at wanke eller sutte.

Jeg synes det er en genial idé.

Hvem taler om at tvinge folk til jobbet. Det skal selvfølgelig være et job, som folk selv kan tage, hvis de måtte have interesse indenfor det felt. :yes:

Fyre kan selv klare trykket ved selv at udføre rykket.

Jo, men det er ikke det samme. Og det ved du også godt selv, hvis du selv har prøvet både at wanke og at have sex med andre end dig selv. :blum:

Det er ikke en udnskyldning for lige at vodtage en at man ikke lige har wanket selv.

Nej, men jeg tager bare konsekvensen af, at nogle ikke kan styre sig og siger så, at det ville være nemmere at tøjle de typer, hvis de havde nemmere adgang til sex i dagligdagen. :yes:

Og starts organiseret wanking for folk som ikke selv gider hvor folk skal tvinges til at arbejde eller få løn af staten er direkte sygt.

Igen er det DIG, der taler om at tvinge folk.

Vil du selv have job som sutte/wanker?

Næh, men jeg tænkte, at det DA SKAM nok kunne være et job for den sexglade Herr Albert Johansen. :hyper:

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 21, 2017, 03:48:01 pm »
Virkeligheden viser bare at der er meget få der frivilligt vil give tilfældige fremmede en wanking eller sutter til en 20er. Eller kvinder som vil til 40.

Der er da mange, der kalder sig selv slaver på nettet, som ville nyde at have et sådant job som underdanig sexslave. :yes:

Jeg tror ikke, det bliver et problem at besætte de stillinger.

At det offentlige skulle hyre folk til at tilbyde en wanking eller sutter så folk kan få delvist stats betalt sex lyder sygt.

Men bedre end at folk voldtager eller krænker andre, fordi de har nul sexliv.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 21, 2017, 04:18:14 pm »
Selvom de kalder sig slaver og har fantasier går de ikke ud og er villige til at give en wank til enhver som ønsker til en 20er.

Det er da rigtigt nok. Men omvendt er det jo de vilkår, prostituerede arbejder under. Ligesom alle andre lønmodtagere undertiden tvinges til at køre ting, de ikke har lyst til. Der er det, at man gør det, hvis bare man bliver godt betalte. Almindelige lønslaver er dybest set også en slags ludere. :yes:

Jeg kan godt se, at en 20´er er billigt. Derfor foreslår jeg, at man giver 20 kroner for at komme ind i området (wanking-area) - og så giver man yderligere 20 kroner for også at modtage blowjobbet eller wankingen, så den reelle pris måske bliver 40 kroner. Af de 40 kroner kan wankeren/blowjobberen så få de 30. Hvilket jeg stadig synes er en fin løn for måske 5 minutters arbejde. Tror godt mange kassedamer ville blive misundelige. :hyper:

Du kan jo oprette en profil hvor du leder efter et blow eller wank til 40 kr og se at der ikke er nogen interesserede. Ludere tager 500+ og er ikke villige til at gøre det billigere.

Men de 500+ er jo så også typisk for en halv time til en time. Her taler jeg om at man får 30-40 kroner for 5 minutters arbejde. Og hvis der så er 7-8 kunder i timen, bliver det da stadig en fin timeløn på 250-350 kroner. :yes:

At alternativet til at folk kan få en offentligt betalt wank eller sutter når de ønsker er at de bliver voldtægtsudøvere er også helt galt. Der kan oprettes en wank4wank støttegruppe og blow4blow gruppe. Så kan de desperate voldtægtsfolk tilbyde et wank eller blow til en anden for selv at modtage. Gratis for alle.

Well, det var måske et udmærket forslag, Mister Buff Dude. Det tager vi med i overvejelserne. :yes:

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 21, 2017, 08:36:37 pm »
Nu er du idemanden, så du går da bare forrest med at tilbyde den ydelse for en 20..
Voldtægt har ikke noget med sex og gøre, det handler om magten.
Jeg har ikke indtryk af du er i job, så du har da tiden til at afprøve din ide, meld endelig tilbage om du mener det er en god ide, når du har afprøvet konceptet en tid.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 21, 2017, 11:12:07 pm »
Nu er du idemanden, så du går da bare forrest med at tilbyde den ydelse for en 20..

Tror nu næppe at nogen vil betale MIG for den slags. Men ellers ville det da skam være yderst nemt tjente penge. :blum:

Voldtægt har ikke noget med sex og gøre, det handler om magten.

Men seksuelle krænkelser over et bredt spektrum HAR noget med sex at gøre.

Jeg har ikke indtryk af du er i job, så du har da tiden til at afprøve din ide, meld endelig tilbage om du mener det er en god ide, når du har afprøvet konceptet en tid.

Jeg er imponeret over, at du allerede mener at kende mig, selvom du kun har været herinde i et par dage. :yes:

« Senest Redigeret: Juni 21, 2017, 11:19:08 pm af politisk ukorrekt »

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 21, 2017, 11:27:25 pm »
Næh, men jeg tænkte, at det DA SKAM nok kunne være et job for den sexglade Herr Albert Johansen. :hyper:

Jeg ville have holdt mig væk, ja det ville jeg da skam men jeg kan jo ej, når du da skam bliver ved med at skrive om mig, din dejlige dreng. :drool::drool::drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 21, 2017, 11:30:34 pm »

Jeg ville have holdt mig væk, ja det ville jeg da skam men jeg kan jo ej, når du da skam bliver ved med at skrive om mig, din dejlige dreng. :drool::drool::drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Velkommen tilbage Albert.

Du er jo altid god for lidt lir og underholdning her på debatten. Vi venter spændt på en opdatering omkring dine eventyr på fælleden og dit overklassesliv i Brønshøj. :hyper: