Sexrobotter - det blir nok ikke i din tid, Torsten, såå du må pænt nøjes med hvad du kan få,
Kæft en syg ide. Så du vil lige sætte folk i arbejdsprøvning, nyttejob eller andet til at wanke eller sutte.
Fyre kan selv klare trykket ved selv at udføre rykket.
Det er ikke en udnskyldning for lige at vodtage en at man ikke lige har wanket selv.
Og starts organiseret wanking for folk som ikke selv gider hvor folk skal tvinges til at arbejde eller få løn af staten er direkte sygt.
Vil du selv have job som sutte/wanker?
Virkeligheden viser bare at der er meget få der frivilligt vil give tilfældige fremmede en wanking eller sutter til en 20er. Eller kvinder som vil til 40.
At det offentlige skulle hyre folk til at tilbyde en wanking eller sutter så folk kan få delvist stats betalt sex lyder sygt.
Selvom de kalder sig slaver og har fantasier går de ikke ud og er villige til at give en wank til enhver som ønsker til en 20er.
Du kan jo oprette en profil hvor du leder efter et blow eller wank til 40 kr og se at der ikke er nogen interesserede. Ludere tager 500+ og er ikke villige til at gøre det billigere.
At alternativet til at folk kan få en offentligt betalt wank eller sutter når de ønsker er at de bliver voldtægtsudøvere er også helt galt. Der kan oprettes en wank4wank støttegruppe og blow4blow gruppe. Så kan de desperate voldtægtsfolk tilbyde et wank eller blow til en anden for selv at modtage. Gratis for alle.
Nu er du idemanden, så du går da bare forrest med at tilbyde den ydelse for en 20..
Voldtægt har ikke noget med sex og gøre, det handler om magten.
Jeg har ikke indtryk af du er i job, så du har da tiden til at afprøve din ide, meld endelig tilbage om du mener det er en god ide, når du har afprøvet konceptet en tid.
Næh, men jeg tænkte, at det DA SKAM nok kunne være et job for den sexglade Herr Albert Johansen.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Juni 21, 2017, 03:23:11 pmNæh, men jeg tænkte, at det DA SKAM nok kunne være et job for den sexglade Herr Albert Johansen. Jeg ville have holdt mig væk, ja det ville jeg da skam men jeg kan jo ej, når du da skam bliver ved med at skrive om mig, din dejlige dreng. Kærlig hilsen Albert Johansen