Forfatter Emne: Hvorfor er tatoveringer så IN?  (Læst 461 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Hvorfor er tatoveringer så IN?
« Dato: Juni 20, 2017, 12:47:35 am »
Da jeg var 20 år, var der INGEN, jeg gentager INGEN, i min omgangskreds, der havde så meget som én eneste tatovering.

I dag har stort set 50% af alle unge under 30 år mindst et par tatoveringer. Hvilket får mange af dem til at ligne omvandrende monstre.

Hvad er der sket? Hvorfor er tatoveringer blevet in?

Jeg synes selv, det ser herregrimt ud, når folk har tatoveringer over det hele. Bevares, en enkelt eller to kan være meget pænt, men jeg fatter ikke dem, der ødelægger deres kroppe ved at få 20-30-40-50 tatoveringer. Det er vist heller ikke særligt sundt, da man kan få infektion af dem med tiden (blodforgiftning o.s.v.).

Men handler det om, at folk føler, at de er seje og rocker-agtige, hvis de har tatoveringer? I min ungdom så var det jo sådan, at hvis folk havde tatoveringer, så var de med 99,99% sikkerhed enten rockere eller slagsbrødre. Så man en fyr med tatoveringer, så tænkte man "aha, han har nok siddet i fængsel!" eller "gad vide hvor mange voldsdomme han har bag sig?" - Mens i dag har selv almindelige mennesker tatoveringer over det hele. Jeg forstår det ikke....

Daniel Agger har ødelagt sin krop totalt med hundredevis af hæslige tatoveringer:

Hvordan kan hans dame holde ud at dyrke sex med ham? Det er jo ikke et menneske, men et MALERI, hun dyrker sex med. :yes:

Bemærk at Agger på sin mave har både en slange og en drage. Er han mon en reptilian, siden han er så vild med slanger og krybdyr? :blum:

Og så kommer vi til min opfattelse. Jeg anser tatoveringer som noget dæmonisk. Det er jo en slags BLOOD SACRIFICE, når man sådan skærer i folk og piner dem. Og jeg tror, at reptilerne, der styrer verden, har en agenda om at få ungdommen tatoveret, for herigennem får de en masse nemme blodofringer af ungdommen. Det forklarer måske, hvorfor Daniel Agger netop har maven fyldt med reptiler....for nu, hvor jeg kigger efter en ekstra gang, kan jeg se TRE reptiler på hans mave. Vildt! Den mand er besat af reptiler...så han er måske en reptil selv? :hyper:
« Senest Redigeret: Juni 20, 2017, 01:07:47 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Hvorfor er tatoveringer så IN?
« Svar #1 Dato: Juni 20, 2017, 05:51:56 am »
Interessant oplæg i begyndelsen, men længere henne bliver det hele ødelagt af alt det reptilian-snak.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 20, 2017, 07:49:17 am »
Interessant oplæg i begyndelsen, men længere henne bliver det hele ødelagt af alt det reptilian-snak.

Ja, helt enig.. :yes:

Kender vi ikke alle det - at have en nogenlunde fornuftig samtale med et andet menneske, som så pludselig slår over i KUN at tale om sine 'frygtelige' sygdomme eller sine mange penge.. - i de grimme tilfælde om sit ualmindeligt begavede barnebarn - eller måske endda om reptiler..!  :hyper: :ROFL:

- er det at man lynhurtigt, men behændigt laver den gode gamle: 'Nå-du-gamle-tiden-løber-jeg-må-videre-men-det-var-hyggeligt-at-hilse-på-dig'-finten... :blum:

Hvad angår trådens emne, så har jeg ingen tatoveringer..

- en enkelt eller tre 'dækbare' kan være fint nok, men jeg synes fandme det har taget fuldstændigt overhånd - og jeg fatter IKKE at man i nogle tilfælde kan få det offentlige til at betale for at få fjernet lortet når man fortryder sine dumheder.. :angry:
« Senest Redigeret: Juni 20, 2017, 07:55:43 am af Tørresnoren »
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Heller ingen tatooes her ...
« Svar #3 Dato: Juni 20, 2017, 09:12:49 am »
Heller ingen tatooes her på flæsket ... KUN det blå godkendelsesmærke ...  :big_grin:

Den type du omtaler møder jeg desværre jævnligt ...Der er det så  Børnebørnsnak ...  :ohmy:

Helt fint at forældre er stolte af deres afkom, meeen ... :ermm:

Denne undskyldning til at komme væk bruger jeg også ret flittigt: 'Nå-du-gamle-tiden-løber-jeg-må-videre-men-det-var-hyggeligt-at-hilse-på-dig'-finten... :blum:

:smile1:
« Senest Redigeret: Juni 20, 2017, 09:26:10 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 20, 2017, 10:10:14 am »
Jeg overvejede lige at forklare om mine tusser. Men så gik trådstarter over i syge fantasier.
Er der nogen der gider forklare ham forskellen på offergaver og at man bløder af andre formål? Eller hjælpe ham med de andre forestillinger han har?

Ja, det er mærkeligt nok, det han ellers skriver lyder jo rimeligt fornuftigt og han virker jo intelligent ... Altså liige til han begynder med Reptil-halløjet SÅ hopper kæden af der ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 20, 2017, 10:45:17 am »
Jeg hader tatoveringer, og i sær på kvinder, hendes krop er et tempel og smukt som det er, og de behøver ikke ødelægge deres krop med tatoveringer, for mange år siden var der en pige på SOLen, der ville havde en tatovering der hvor hun havde barberet sig, (imellem benene), jeg foreslog en kattekilling, for når hun så blev 50-år så ville killingen ligne en gammel gal hankat med rynker Osv..

En af mine venner fik tatoveret hans kærestes navn i et "bånd" som en fugl havde i næbet, ja jo, det var da "sejt" men, efter 3-år stoppede de med at komme sammen, og der sad han så med hendes navn tatoveret på hans arm, hun hed "Lene" og hun var smuk, hun havde været side 9 pige i Ekstrabladet , men der sad min ven og var ked af den tatovering, dengang kunne man ikke bare få den fjernet, så jeg sagde til han, få sat et "a" foran "Lene", og det gjorde han så :) , "Alene".

Nej!, dem der får smadret sin krop med tatoveringer ved nok ikke at de bliver der resten af deres liv, og at de bliver grimme med tiden og mange mænd vil ikke røre ved en tatoveret kvinde, som gør det i "kådhed" for at se seje ud.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 20, 2017, 10:59:24 am »
Jeg har ikke selv nogen tatoveringer og skal heller ikke have det. Men jeg synes det kan være flot på en kvindekrop. Sådan en nøgen krop uden nogen former for udsmykning kan godt virke lidt kedelig.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 20, 2017, 11:10:30 am »
Jeg takker for de mange gode svar. Til kritikken angående mit oplæg, vil jeg svare, at jeg måske burde have lavet oplægget mere neutralt og undgået at tage min egen subjektive mening med. Men jeg havde to muligheder. Enten at tage min egen holdning med i selve oplægget - eller at skære det ud af oplægget og så komme med min mening i et selvstændigt indlæg længere nede. Men nu mente jeg, at det netop var en fin provokation det med reptilian-bemærkningen. Og jeg kan se, at jeg fik ret i den antagelse. Folk blev da skam lidt provokeret deraf.

Men ja, jeg fornemmer (siger FORNEMMER, ikke JEG VED), at reptilians´erne har en interesse i tatoveringer, fordi folk jo går gennem meget smerte under denne proces. Og reptilerne elsker, når folk har ondt og er i dyb smerte. Fordi de er energivampyrer, der ernærer sig gennem menneskers lidelser. Derfor tror jeg, at det er del af reptilernes agenda at fremme tatoveringer og få gjort dem cool blandt almindelige mennesker.

Denne tatovør synes at bekræfte min opfattelse. Er han besat af en reptildæmon?

Reptilian Archonic Enity on Tattoo Artist (Liquid Crystal Polarization)

https://www.youtube.com/watch?v=QK4d_wItloA
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 20, 2017, 11:55:25 am »
Du digter bare hvad som helst om reptil demoner.
De fleste steder gør det ikke ondt at blive tatoveret. Måske som blide nap, ikke mere.

Men herinde kan jeg se, at du giver den som machokarl. Det passer jo så fint overens med, at du har tatoveringer. Ergo bekræfter det min fordom om, at folk der lader sig tatovere, gør det, fordi de gerne vil virke seje og macho. :blum:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 20, 2017, 12:05:44 pm »
Sjovt. Jeg klikkede ind for at se videoen, og ude i siden med foreslåede videoer var der så en video hvor David Icke shapeshifter til sin reptilform. :hyper:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 20, 2017, 12:26:48 pm »
Jeg takker for de mange gode svar. Til kritikken angående mit oplæg, vil jeg svare, at jeg måske burde have lavet oplægget mere neutralt og undgået at tage min egen subjektive mening med. Men jeg havde to muligheder. Enten at tage min egen holdning med i selve oplægget - eller at skære det ud af oplægget og så komme med min mening i et selvstændigt indlæg længere nede. Men nu mente jeg, at det netop var en fin provokation det med reptilian-bemærkningen. Og jeg kan se, at jeg fik ret i den antagelse. Folk blev da skam lidt provokeret deraf.

Men ja, jeg fornemmer (siger FORNEMMER, ikke JEG VED), at reptilians´erne har en interesse i tatoveringer, fordi folk jo går gennem meget smerte under denne proces. Og reptilerne elsker, når folk har ondt og er i dyb smerte. Fordi de er energivampyrer, der ernærer sig gennem menneskers lidelser. Derfor tror jeg, at det er del af reptilernes agenda at fremme tatoveringer og få gjort dem cool blandt almindelige mennesker.

Denne tatovør synes at bekræfte min opfattelse. Er han besat af en reptildæmon?

Reptilian Archonic Enity on Tattoo Artist (Liquid Crystal Polarization)

https://www.youtube.com/watch?v=QK4d_wItloA
Hvad vil du opnå med dit bestandige reptil-ævl? Hverve proselytter? Derer intet at hente på denne deabt.

Og dine videoer gider vi ikke se.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 20, 2017, 01:01:46 pm »
Hvad vil du opnå med dit bestandige reptil-ævl? Hverve proselytter? Derer intet at hente på denne deabt.

Og dine videoer gider vi ikke se.

Jeg har ytringsfrihed ligesom alle I andre. Men jeg ved godt, at kommunister ikke går ind for ytringsfrihed. :blum:

Om folk gider se videoerne, må de selv om. Men jeg giver dem i hvert fald chancen.

Der er da også meget af det, I andre poster, jeg ikke gider læse. Men i modsætning til visse andre forsvarer jeg til hver en tid folks ret til at skrive, hvad de har på hjerte. Det er nok fordi jeg er en ÆGTE demokrat. Derfor forsvarer jeg skam da både Anklageren´s og Rudi´s ret til at ytre sig. :yes:
« Senest Redigeret: Juni 20, 2017, 01:06:20 pm af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 21, 2017, 01:22:51 am »
Sjovt. Jeg klikkede ind for at se videoen, og ude i siden med foreslåede videoer var der så en video hvor David Icke shapeshifter til sin reptilform. :hyper:

Ja, den har jeg set. Der er mange, der mener, at Icke selv er reptilian. Evt. en godhjertig én, der bekæmper de onde reptilians´er.

Nogle mener at han er disinfoagent og dermed én af de onde reptilians´er. :hyper:

En mulighed er, som jeg ser det, at alle mennesker har mulighed for at blive besat af en reptilian-dæmon. Også Icke. :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 21, 2017, 03:40:53 pm »
Jeg tror bare han vil gøre sig selv interessant ved at vise hvor sær han er. Som når en teenagepige får en tungepiercing for at forarge og få opmærksomhed.

Men hvad skulle formålet være med det? Jeg er ikke interesseret i at score nogen herinde fra... :blum:

Man kunne også sige, at DU kalder dig Buff Dude og giver den som machomand herinde, fordi du gerne vil gøre dig interessant overfor damerne på siden - i håb om at få noget på den dumme undervejs. :blum:

Offline Jacqueline

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juni 21, 2017, 09:56:15 pm »
Tja,kærestes tatoveringer kan jeg kun lide fordi de sidder på ham <3