Citat fra: Anklageren efter Juni 23, 2017, 12:09:05 pmJeg forstår godt, at man længes tilbage til Stauning, men det dér - er for meget.Bliv dog et mandfolk og erkend, at muslimer er et problem.
Jeg forstår godt, at man længes tilbage til Stauning, men det dér - er for meget.
Citat fra: DF-112 efter Juni 23, 2017, 12:12:44 pmCitat fra: Anklageren efter Juni 23, 2017, 12:09:05 pmJeg forstår godt, at man længes tilbage til Stauning, men det dér - er for meget.Bliv dog et mandfolk og erkend, at muslimer er et problem. Jeg har i 40 år ment, at muslimer er et problem i Danmark.Jeg tilgiver dig, fordi de ikke kan gøre for det
Jeg har i 40 år ment, at muslimer er et problem i Danmark.
Det lyder altså fattigt Phil, at du ikke har andet end muslimer på hjernen.Nu vil jeg sejle ud og fiske
Anklageren: CitérJeg har i 40 år ment, at muslimer er et problem i Danmark.Siden 1977 hvor der næsten ikke var nogen i Danmark? DEN er der vist ikke andre end Hovedløse-Anna, der hopper på!
I min barndom legede vi cowboydere og indianere, men alle ville være indianere, så der var ingen cowboydere ;-)
Anklageren: CitérDet lyder altså fattigt Phil, at du ikke har andet end muslimer på hjernen.Nu vil jeg sejle ud og fiske Erhvervsfiskerne ude i Asaa ikke så langt fra, hvor vi bor, og for den sags skyld oppe i Frederikshavn har altid talt om, at de har foretaget "en rejse", når de tager langt ud i Nordsøen og ikke kommer hjem samme dag. Var det ikke noget for dig at ta' en rejse denne gang? Jeg har læst mange indlæg af Phil, han skriver langt fra altid om muslimer. Derimod har du nok fået dem på hjernen efterhånden; der er jo ingen, der kan skrive et bogstav kritisk om islam herinde (og før på SOL), før du er der med dine bortforklaringer og whataboutism!
Citat fra: Lunavecchia efter Juni 23, 2017, 12:29:20 pmI min barndom legede vi cowboydere og indianere, men alle ville være indianere, så der var ingen cowboydere ;-)Jeg ville helst være cowboy, men blev aldrig taget alvorligt, - gæt hvorfor?
Det vil altså sige, at allerede i 1969 blussede den første modstand op i fagforeningerne og i pressen om at „tyrkerne tager arbejde fra os”.
Det vidste jeg godt, men det var jo en ren faglig diskussion omhandlende løntrykkeri. Og så var der nogle "vilde engle" (læderjakker), der var lidt oppe at toppes med nogle tyrkere/"juggere" i København, fordi "de vil tage vores damer". Du skrev, at du i 40 år har ment, "at muslimer er et problem i Danmark". Det har du ikke, for det har stort set ingen.Du forsøger at få os til at se dig som en tidlig modstander af islam i Danmark, men den går ikke.Muslimer blev først et meget synligt emne i den offentlige debat i 80'erne, væsentligst pga. debattører som Søren Krarup og Ole Hasselbalch samt Mogens Glistrup og et par andre fra Fremskridtspartiets folketingsgruppe. Efter alt hvad du har skrevet herinde, må du have været på den stik modsatte fløj, når det drejer sig om det forfærdelige i, at tusinder og atter tusinder af muslimer fik opholdstilladelse i vores land. Du har været på hold med de "progressive socialdemokrater", Anker J., Svend Auken, Ritt Bjerregaard og Birte Weiss, som altid mente "at vi havde råd."