Forfatter Emne: DerRudi og Lyjse er nervøs for at gå ud efter klokken 20  (Læst 4610 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Nå - også revolution
« Svar #45 Dato: Juni 19, 2017, 05:26:13 pm »

Nu fik Radio 266b skabt noget reklame for DP om hvordan man bliver stiller for dem så jeg tror de får mindst 50 nye stillere den 1. juli. Hvor mange tror du de får?

Jeg tror, at der vil være lidt flere som bliver forældede, end de nye som kommer til - måske -10?

Jeg synes i øvrigt, at det er synd, du skal dræbes i gadekampe - uden at du får tid til at opleve kærligheden   :Gigakach_02:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Nej
« Svar #46 Dato: Juni 19, 2017, 05:33:25 pm »
Desværre er folk ligeglad med om der kommer borgerkrig i Danmark hvilket man kan se på at folk stadig stemmer på gammelpartierne, derfor er det vigtigt at forberede sig på borgerkrigen. Gå til noget kampsport (MMA eller Thaiboksning skulle være meget godt) gå til skydning fordi det er vigtigt at kunne skyde og ramme når borgerkrigen kommer. Og gå til fitness fordi det er vigtigt at være i god form når der kommer borgerkrig.

Og jeg som troede, at sådan en braldrende internetkriger havde været inde som soldat og lært at skyde  :ohmy:
I'm a Troll

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: DerRudi og Lyjse er nervøs for at gå ud efter klokken 20
« Svar #47 Dato: Juni 19, 2017, 05:40:53 pm »
Jeg går til skydning en gang om ugen. Jeg regner også med at jeg vil prøve at skyde pistol da det også kan være nyttigt i samfundet. Men det er kun riffel jeg skyder når jeg går til skydning men det er vel også fint nok  :hunter:
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Nå - også revolution
« Svar #48 Dato: Juni 19, 2017, 05:43:28 pm »

Nu fik Radio 266b skabt noget reklame for DP om hvordan man bliver stiller for dem så jeg tror de får mindst 50 nye stillere den 1. juli. Hvor mange tror du de får?

Jeg tror, at der vil være lidt flere som bliver forældede, end de nye som kommer til - måske -10?

Jeg synes i øvrigt, at det er synd, du skal dræbes i gadekampe - uden at du får tid til at opleve kærligheden   :Gigakach_02:

Så du tror at de kommer under ''nulpunktet'' 1 juni? Sidste gang var du så glad da de fik lige så mange stillere som der bliv forældet
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Anklageren

• Gæst
Det er jo den vej, det går
« Svar #49 Dato: Juni 19, 2017, 05:46:51 pm »

Så du tror at de kommer under ''nulpunktet'' 1 juni? Sidste gang var du så glad da de fik lige så mange stillere som der bliv forældet

Måneden før fik de et overskud på 11 stillere.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Juni 19, 2017, 05:55:15 pm »
Jeg går til skydning en gang om ugen. Jeg regner også med at jeg vil prøve at skyde pistol da det også kan være nyttigt i samfundet. Men det er kun riffel jeg skyder når jeg går til skydning men det er vel også fint nok  :hunter:

Ja, det er jo ikke nogen motorbøsse, men lidt har vel også ret  :blum:
I'm a Troll

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Juni 19, 2017, 06:00:25 pm »
Jeg har spurgt flere gange i skydeklubben hvornår der kommer AK47 og M16 at skyde med men sådanne våben er ulovlige og man må ikke skyde med disse våben i Danmark medmindre man er i militæret (det siger det og der lyder desværre meget rigtigt) Det kunne ellers være fedt at skyde med en AK47

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Juni 19, 2017, 07:02:49 pm »
Det bliver Frankrig, Sverige og Tyskland hvor borgerkrigen starter. Men mon ikke den også kommer til Danmark hvis denne muslimske indvandring forsætter?

Hvis vi får borgerkrig, er det politikernes skyld, de skulle aldrig have tilladt moskeer i Danmark, og de kunne have forhindret det, der nu sker i Europa, for mange år siden, så det aldrig var kommet hertil, hvor vi er nu !!

Det er ikke den almindelige mand, der skal kæmpe mod terroristerne, det skal være politi / militær, og ligesom politiet rydder hash boderne - og ransager deres boliger - skal de gøre det samme for, at finde terroristerne !

Og så er der terror i Frankrig igen igen..

http://www.bt.dk/udland/lige-nu-foerer-doed-efter-paakoersel-paa-champs-elysees-turister-skal-holde-sig

turister skal holde sig væk - bilen indeholdt våben og sprængstoffer ..

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: Juni 19, 2017, 07:06:03 pm »
Man ved jo at flertallet af ''danske'' muSLIMer (og korandyrkere i resten af vest-europa) er kæmpe stor tilhænger af Erdugal hvilket man så i valget i europa flere steder under valget. Jeg ønsker ikke borgerkrig men med den politik der kommer så er der ingen tvivl om at den kommer

Anklageren

• Gæst
Rent vrøvl
« Svar #54 Dato: Juni 19, 2017, 07:21:55 pm »
Man ved jo at flertallet af ''danske'' muSLIMer (og korandyrkere i resten af vest-europa) er kæmpe stor tilhænger af Erdugal hvilket man så i valget i europa flere steder under valget. Jeg ønsker ikke borgerkrig men med den politik der kommer så er der ingen tvivl om at den kommer

Det var kun hver tredje stemmeberettigede danskboende tyrkere, der overhovedet gad stemme ved det nylige valg i april.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: Juni 19, 2017, 08:52:45 pm »
Og hvorfor tror du at dem der ikke stemte er kæmpe modstander af erdugal? Der er tre typer sofavælgere her:

1: Dem der bor i Jylland/Fyn og ikke gider tage til KBH for at stemme

2: Dem der er ligeglad

3: Dem der ikke ved hvordan man stemmer til det valg og ikke gider sætte sig ind i det

Ingen af os ved om sofavælgerne er modstander af erdugal eller tilhænger. Ingen af os ved hvor mange sofavælgere der er af hver gruppe jeg nævner ovenfor. Vi ved dog som nævnt en del gange før så er flertallet af muslimerne meget korantro i Danmark som en del herinde på d-d har linket til og skrevet noget om

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Juni 19, 2017, 08:59:42 pm »
Lunavecchia:
Citér
Det minder mig om dengang i 1970'erne, hvor der var en masse smågrupperinger på venstrefløjen, som var overbevist om, at revolutionen ventede lige om hjørnet.
Den tid husker jeg også, men din sammenligning forstår jeg ikke.
Det var jo alle de venstreekstreme små organisationer, der var aggressorerne i Danmark. Fjender af det bestående samfund, som de håbede at kunne tage magten over og indføre deres "kommunist-paradis."

Dem, du gør nar af i dag, er tilhængere af det modsatte: At bevare Danmark som danskernes fædreland. Og det kræver selvfølgelig kamp mod islam - som er nutidens aggressor.

Citér
Og de venter stadig, medmindre de er rykket helt ud på den anden fløj.
Nej, de indtog et ocean af store velbetalte poster inden for radio/tv, de store avisredaktioner, bogforlag, undervisning og pædagogik-fag. Enkelte blev også politikere.

Jeg kan godt huske et par stykker, som "rykkede ud på den anden fløj", Lars Hedegaard og Ralf Pittelkow er dog de eneste, jeg kan komme i tanker om lige i øjeblikket.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Juni 19, 2017, 09:39:21 pm »
Lunavecchia:
Citér
Det minder mig om dengang i 1970'erne, hvor der var en masse smågrupperinger på venstrefløjen, som var overbevist om, at revolutionen ventede lige om hjørnet.
Den tid husker jeg også, men din sammenligning forstår jeg ikke.
Det var jo alle de venstreekstreme små organisationer, der var aggressorerne i Danmark. Fjender af det bestående samfund, som de håbede at kunne tage magten over og indføre deres "kommunist-paradis."

Dem, du gør nar af i dag, er tilhængere af det modsatte: At bevare Danmark som danskernes fædreland. Og det kræver selvfølgelig kamp mod islam - som er nutidens aggressor.

Citér
Og de venter stadig, medmindre de er rykket helt ud på den anden fløj.
Nej, de indtog et ocean af store velbetalte poster inden for radio/tv, de store avisredaktioner, bogforlag, undervisning og pædagogik-fag. Enkelte blev også politikere.

Jeg kan godt huske et par stykker, som "rykkede ud på den anden fløj", Lars Hedegaard og Ralf Pittelkow er dog de eneste, jeg kan komme i tanker om lige i øjeblikket.
Glem nu ikke Karen Jespersen.

Der er nu ikke nogen af dem, jeg kendte på den tid, som har fået sig en karriere som politikere eller journalister, bortset fra en enkelt politiker forresten.

Jeg betragter nu ikke datidens venstrefløj som aggressorer, og i de kredse, jeg færdedes i nogle få år, var man overbevist om, at revolutionen kom, fordi befolkningen ønskede den.
Det gjorde befolkningen så ikke.

I øvrigt var der utallige varianter i forhold til idealerne. Nogle sværgede til Mao, andre til den albanske Enver Hoxha, og dermed også Stalin, og så var der selvfølgelig DKP'erne, der så Sovjet som det store forbillede.
I'm a Troll

Anklageren

• Gæst
Du skal ikke tro, tænke, mene, synes, antage, formode eller gå ud fra
« Svar #58 Dato: Juni 19, 2017, 09:47:42 pm »
Du skal vide

Ved valget til det tyrkiske parlament i november 2015 var valgdeltagelsen på 41 procent - altså omkring 8 procentpoint højere.

Det tyder ikke på, at interessen for at støtte Erdogan er stor.

http://www.dr.dk/nyheder/udland/11000-tyrkere-i-danmark-har-stemt-ved-tyrkisk-afstemning

Og hvorfor tror du at dem der ikke stemte er kæmpe modstander af erdugal? Der er tre typer sofavælgere her:

1: Dem der bor i Jylland/Fyn og ikke gider tage til KBH for at stemme

2: Dem der er ligeglad

3: Dem der ikke ved hvordan man stemmer til det valg og ikke gider sætte sig ind i det

Ingen af os ved om sofavælgerne er modstander af erdugal eller tilhænger. Ingen af os ved hvor mange sofavælgere der er af hver gruppe jeg nævner ovenfor. Vi ved dog som nævnt en del gange før så er flertallet af muslimerne meget korantro i Danmark som en del herinde på d-d har linket til og skrevet noget om

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Juni 19, 2017, 10:06:01 pm »
Det tyder ikke på, at interessen for at støtte Erdogan er stor skriver du. Men det er også noget du tror og ikke noget du ved. Du ved heller ikke selv hvorfor dem der ikke stemte var sofavælgere. Ingen af os ved hvad sofavælgerne tænker. Ligesom at sofavælgere er sofavælgere af mange oversager (jeg glemte den grund at de ikke tror på demokratiet og den grund at de ikke tror på at en stemme gør en forskild på noget) Vi ved dog 2 ting. At dem da stemte så er de fleste Erdugal tilhængere og to, at de fleste muslimer i Europa er korantro muslimer
« Senest Redigeret: Juni 19, 2017, 10:11:02 pm af Danskpartisten »