Forfatter Emne: England: Det muslimske Råd ønsker beskyttelse af muslimer :)  (Læst 1046 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Det muslimske Råd i Storbritannien ønsker generel handling for at håndtere "stigningen i hadforbrydelser gennem mange år" samt den "voldsomt foruroligende stigning i islamofobi."

Og rådets generalsekretær Harun Khan siger:

"I de seneste uger og måneder har muslimer været udsat for mange tilfælde af islamofobi.
Dette er den mest voldelige manifestation til dato. (Min understregn. R) Da vi nærmer os slutningen af Ramadan med fejringen af Eid, hvor mange muslimer går til lokale moskéer, forventer vi, at myndighederne snarest muligt øger sikkerheden uden for moskéerne."

https://www.b.dk/globalt/britisk-muslimsk-raad-dette-er-den-mest-voldelige-manifestation-til-dato?referrer=RSS

Ak ja, så kom der en - vel ikke ganske uventet - gengældelsesaktion. Denne krævede - måske - 1 dødsoffer, (nogle medier siger, at han var død i forvejen).
"Dette er den mest voldelige manifestation til dato", siger ikke desto mindre Det muslimske Råds generalsekretær!

Det er det nok - set fra moskéen. Vi andre, der ikke slår om os med "-fobier", har i frisk erindring, hvor mange døde og sårede de islamiske angreb på vor verden har kostet, bare de sidste 2-3 år.

Men når muslimer er blevet angrebet - så skal himmel og jord sættes i bevægelse. For at beskytte dem.    :JC_moon:   R.M.I.R
« Senest Redigeret: Juni 20, 2017, 12:46:11 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
Sv: England: Det muslimske Råd ønsker beskyttelse af muslimer :)
« Svar #1 Dato: Juni 20, 2017, 12:38:03 pm »
Du føler dig jo også selv forfulgt, og spiller ret tit offerkortet.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 20, 2017, 12:43:31 pm »
Anklageren:
Citér
Du føler dig jo også selv forfulgt, og spiller ret tit offerkortet.

I forbindelse med - ?

Hvis der menes, at jeg ofte har påpeget de venstreradikales voldelige adfærd contra For Frihed og beslægtedes fredsommelige ditto, så er der ikke tale om, at jeg føler mig personlig forfulgt. Og det jeg har skrevet er sandt.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 20, 2017, 12:54:49 pm »
De skal da bare lev som de plejer, lige som vi andre får besked på.

Anklageren

• Gæst
Du SKAL da ikke leve, som du plejer
« Svar #4 Dato: Juni 20, 2017, 01:57:25 pm »

Bøj du dig bare i støvet.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
Sv: Du SKAL da ikke leve, som du plejer
« Svar #5 Dato: Juni 20, 2017, 02:17:34 pm »

Anklageren

• Gæst
Danmark er et frit land
« Svar #6 Dato: Juni 20, 2017, 02:38:13 pm »
Der kræves ikke andet af borgerne, end at de overholder lovene, og at de er loyale over for staten.

I et demokrati er det derudover kun pengene, der sætter grænserne for, hvordan man kan leve.

Der er dog et ret stort mindretal, som ikke har forstået det - så de føler sig presset af andre til at leve, som de ikke har lyst til.

Det har de da lov til - men vi andre mere frie mennesker sætter hatten som vi vil  :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 20, 2017, 02:41:18 pm »
Men når muslimer er blevet angrebet - så skal himmel og jord sættes i bevægelse. For at beskytte dem.    :JC_moon:   R.M.I.R
Ja, folk siger de mest underlige ting. Hvis jeg skulle gå og bekymre mig for alt det underlige der bliver sagt af verdens 7 milliarder mennesker, uha ................................

Og så i et et land, hvor man skulle mene at de burde have vigtigere ting at gå op i.
Du får ret og jeg får fred!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Du SKAL da ikke leve, som du plejer
« Svar #8 Dato: Juni 20, 2017, 08:11:13 pm »

Klaphatten i denne video, skulle, hvis en muhamz, hældes over med husholdningspris, og stryg en tændstik, og sæt skiderikken til helvede - tilføj et par qouhranere for bedre flamme. Ja, jeg mener muslimer skal UD AF EU. :JC_ghey: :girl_witch: :girl_werewolf: :girl_wink:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 20, 2017, 09:53:53 pm »
DerRudi

Citér
Men når muslimer er blevet angrebet - så skal himmel og jord sættes i bevægelse. For at beskytte dem.    :JC_moon: 

Jeg undrede mig også... men jeg hørte nogen kommenterede det, og åbenbart frygter de flere angreb fra muslimerne, da IS vil sige til dem: "Der kan I bare se, hvorfor I skal angribe med mere terror" ..

Det er jo uhyggeligt  :angry: hvad ender det med...

Anklageren

• Gæst
Jeg troede, Lyjse havde fundet Jesus
« Svar #10 Dato: Juni 21, 2017, 06:57:32 am »
Så vær da ikke bekymrede for dagen i morgen; dagen i morgen skal bekymre sig for det, der hører den til. Hver dag har nok i sin plage.