Forfatter Emne: Ville DU lade dig microchippe?  (Læst 3554 gange)

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Ville DU lade dig microchippe?
« Svar #90 Dato: Juni 20, 2017, 05:04:03 pm »
Hvem er ham der Ammefar? Det lyder altså helt skørt at der findes sådan et torskehoved. Og pølsesex - hvad er lige det?
Ham sol ikke kan banne ligegyldigt hvad de gør.

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #91 Dato: Juni 20, 2017, 05:05:35 pm »
Hvem er ham der Ammefar? Det lyder altså helt skørt at der findes sådan et torskehoved. Og pølsesex - hvad er lige det?

Det er en meget spøjs personlighed, der huserede en overgang på sol. Han hævdede at han kom fra Aabybro (dog sikkert løgn :blum:). Han havde en masse perverse lyster. Gå i dametøj, gå med ble, dyrke sex med ekskrementer o.s.v. Spøjs type. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #92 Dato: Juni 20, 2017, 05:09:20 pm »
Det kan du vente længe på Carlo har nuppet en anden mands identitet, sikkert en han hader og vil sætte i forlegenhed, hvis nogle af muslimhaderen møder op,jeg har lige været på den adresse han forgiver at bo på, og det stemmer slet ikke med det han skriver her.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Synes dog også at Carlo virker lidt troll-agtig, så hvem ved...han skriver jo altid HVAD RAGER DET OS? til tre ud af fire indlæg. :hyper:

Men jeg har nu ingen konkret viden om Carlo. Dog undrer det mig lidt, at han har ansigtsbillede. Det virker søgt, da kun en idiot ville vise sit sande ansigt på et site, hvor det er 117 trolls og stalkers. :yes:

Ankalgeren er født  på Grønland men bor her, han hugger billeder og oplevelser fra hans ven Michael.

Det ved jeg så intet som helst om...

Begge vil selvfølglig benægte.

Sikkert.

pølle bildte mig ind du var flyttet til Grækenland, så hvad laver du i Ålborg?

Jeg husker nok de rygter. Aner ikke hvem, der har forsøgt at bide ham den løgn på ærmet. Det er altså ikke mig, der har sagt det. Det er da en del år siden, jeg sidst var i Grækenland.

Jeg flyttede til Aalborg fordi det er den eneste større by heroppe og jeg gider ikke små landsbysamfund, da der er for meget sladder. Bare se i Krønge. :hyper:

Mon ikke det var tigger manden, mens han sendte invitation her til.

Nu er google snart ubrugelig tila t finden ting, hans gamle profil billede havde han hugget fra en man i Italien der også hed Carlos.

Du var ikke på Sol da an kaldte sig Åbenråmanden?
Der var han lige så mavesur og bitter over han blev fyret.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #93 Dato: Juni 20, 2017, 05:11:01 pm »
Mon ikke det var tigger manden, mens han sendte invitation her til.

Nu er google snart ubrugelig tila t finden ting, hans gamle profil billede havde han hugget fra en man i Italien der også hed Carlos.

Du var ikke på Sol da an kaldte sig Åbenråmanden?
Der var han lige så mavesur og bitter over han blev fyret.

Jeg har også bemærket, at Google er blevet ringere på det sidste. Der er kommet sygt meget censur, så det er ikke til at finde ret meget mere.

Du lyder til at være velinformeret. Jeg er ikke inde i alle de sager der, så har ingen mening om det.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #94 Dato: Juni 20, 2017, 05:42:17 pm »
Jeg har lagt mærke til at min egen fader - ohh mit eget kød og blod og fædrende ophav - tilbringer mange timer foran skærmen og hele tiden nævner at han er blevet 'hakket'. Jeg ser det når jeg besøger ham jo. Kunne det være papi selv der har login til Ammefaderen/Åbybromanden? Kúnne det tænkes at min egen fader er en Ammefader? Måske har han perverse lyster om at blive ammet da visse jo tænder på de underligste ting. Jeg tror naturligvis ikke min egen fader er sådan, men en mistanke nærer i mit sind - ohh. Ohh ve!

Ja, der var jo den historie med din søsters store bryster, han var helt væk i de fladskærme, mon ikke han har ville se mere end BHen. Han var sgu heldig de ikek kunen bevis det.

Du er jo IT-Supporter, så du må kunne lære ham at det er dumt at bruge sin fødselsdag, når han har papirer liggende i skyen med 061256.

Ja, det er selvfølglgi helt tilfældigt han skriver hans solprofil ligger på en computer der er blevet hakket, så han måtte oprette denanden profil, mens den anden var hos panserne, øh lukket ned.

SE du og kom væk fra det hus før han gør dig lige så kuldret som han selv er.

Offline Jacqueline

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #95 Dato: Juni 21, 2017, 09:52:06 pm »
Aldrig i livet,så må de dræbe mig først+

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #96 Dato: Juni 22, 2017, 07:12:04 pm »
Ville lige høre om du har fundet gerningsmanden , til de billeder der er lagt lovligt ud her på nettet , for det var da træls at blive beskyldt for noget , man ikke havde gjort.  :blum:       Og så vil jeg lige høre om der så er et ledigt hus dernede efter du havde været på besøg.  :big_grin:

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #97 Dato: Juni 22, 2017, 08:15:47 pm »
Ville lige høre om du har fundet gerningsmanden , til de billeder der er lagt lovligt ud her på nettet , for det var da træls at blive beskyldt for noget , man ikke havde gjort.  :blum:       Og så vil jeg lige høre om der så er et ledigt hus dernede efter du havde været på besøg.  :big_grin:

Det kommer, nu udlejeren også læser med.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #98 Dato: Juni 23, 2017, 12:26:39 am »

Du og Måneskin kan da også fordreje enhver debat til at omhandle PJ. Er I egentig forelskede i Polle, siden I taler om ham konstant? :blum:

Nå, men hvad mener du egentlig om microchips, MariS? Kunne du godt tænke dig at blive microchippet eller mener du, at det kun er Pollemand der bør microchippes? :hyper:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #99 Dato: Juni 23, 2017, 08:42:36 am »
Jeg kan ikke rigtigt se hvad der er at være bange for ved at få en Chips, den kan måske rede ens liv, og den vil kunne stoppe en masse kriminalitet.

Jeg forstår så også godt nogen er nervøse for den magt systemet kan få over befolkningen, men hvis der blev fremlagt regler for hvilke oplysninger det måtte registreres og at det kom ud til et valg, personligt kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for at mit helbred blev overvåget, og hvis det kan stoppe/hjælpe med opklaringen af kriminalitet, så vil jeg da godt havde sådanne en Chips, men som sagt, under meget stramme regler for hvilke indformationer der må bruges.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #100 Dato: Juni 23, 2017, 12:30:10 pm »
Jeg kan ikke rigtigt se hvad der er at være bange for ved at få en Chips, den kan måske rede ens liv, og den vil kunne stoppe en masse kriminalitet.

Jeg forstår så også godt nogen er nervøse for den magt systemet kan få over befolkningen, men hvis der blev fremlagt regler for hvilke oplysninger det måtte registreres og at det kom ud til et valg, personligt kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen for at mit helbred blev overvåget, og hvis det kan stoppe/hjælpe med opklaringen af kriminalitet, så vil jeg da godt havde sådanne en Chips, men som sagt, under meget stramme regler for hvilke indformationer der må bruges.

Der er ingen tvivl om, at der også er nogle positive potentialer i microchips.

Men jeg ønsker en debat om emnet, da det er vigtigt at vi får etik omkring al denne nymodens teknologi, så den ikke bliver misbrugt. Hvis vi en dag får diktatur i Danmark, vil microchips nemt kunne misbruges til at overvåge og udrydde/passivisere systemkritikere.

Så derfor mener jeg, at der skal være nogle klare etiske spilleregler og love omkring brugen af microchips.

Og det må aldrig blive obligatorisk at få indopereret en microchip. Det bør altid være frivilligt. Og det er her jeg er lidt nervøs. Fordi på et tidspunkt bliver det måske sådan, at vi vil blive så afhængige af teknologien, at vi ikke har noget valg. Ligesom alle i dag i praksis er tvunget til at rende rundt med en mobiltelefon hele tiden, fordi man snart ikke kan noget længere uden at have en mobiltelefon. Det er uhyggeligt, synes jeg. Og jeg forstår ikke, at danskerne så blindt bare accepterer al denne nymodens teknologi uden at stille kritiske spørgsmål.....

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #101 Dato: Juni 23, 2017, 01:49:37 pm »
Politisk Ukorrekt.

"Hvis vi en dag får diktatur i Danmark", hvad vil du kalde det vi har i dag?, statsministeren er ikke folkevalgt men valgt af de politiske partier som vil gøre alt for at få magt/indflydelse, så i teorien er det et mindretal der bestemmer i Danmark, altså et diktatur.

Selvfølgeligt skal der være regler for hvilke oplysninger de må indsamle, men prøv at forestille dig, at vi i dag have haft en Chips, så ville hende pigen fra Kalundborg ikke være dræbt, og hvis så ville politiet lige kunne have haft set hvem der havde været i nærheden af hende på det tidspunkt, lige nu går der en morder frit omkring som har voldtaget og dræbt en pige.

Hvis der sker en forbrydelse som den, så burde politiet havde lov til at kunne gå ind og se på kardinalerne for forbrydelsen og se hvem der var der, jeg er også bange for at systemet vil kunne misbruges, men helt ærligt, de kan i dag følge dig på dit hævekort, på din mobil Tlf: og på kamara på vejene, så i teorien ved systemet jo næsten alt, og en dag kommer den Chips, så er det at vi bare skal sikre os at det bliver til vores bedste og for at hjælpe os.

I dag, hvis du havde en ONE1, og du tankede i Helsignør og 1-time efter tankede i Rødbyhavn med dit kort, så kan politiet i teorien se at du har kørt for hurtigt, det er kun et spørgsmål om at får sammenkørt Div. systemer, hvilket du i dag ikke ved om de har gjort, derfor vil en Chips under de rigtige omstændigheder med de rigtige sikkerhedssikkerheder være at foretrække, syntes jeg, så ved folk hvad de har at rette sig efter, og turister må finde sig i at gå med en "fodlænke" som deres og vores sikkerhed, men OK!, jeg frygter også lidt den tysk/amerikanske film om den brandstation, hvilket i teorien kan blive virkeligheden, hvis borgerne ikke har en eller anden slags kontrol med Chipsèn og det den bliver brugt til.

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #102 Dato: Juni 23, 2017, 02:10:27 pm »

Du og Måneskin kan da også fordreje enhver debat til at omhandle PJ. Er I egentig forelskede i Polle, siden I taler om ham konstant? :blum:

Nå, men hvad mener du egentlig om microchips, MariS? Kunne du godt tænke dig at blive microchippet eller mener du, at det kun er Pollemand der bør microchippes? :hyper:

Din tråd var afsporet længe før mine kommentar.

Stort set alt er overvåget alligvel, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle chippes, helt i orden kriminelle bliver så man kan holde øje med hvad de laver af numre.

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #103 Dato: Juni 23, 2017, 02:30:08 pm »

Citér
Selvfølgeligt skal der være regler for hvilke oplysninger de må indsamle, men prøv at forestille dig, at vi i dag have haft en Chips, så ville hende pigen fra Kalundborg ikke være dræbt, og hvis så ville politiet lige kunne have haft set hvem der havde været i nærheden af hende på det tidspunkt, lige nu går der en morder frit omkring som har voldtaget og dræbt en pige.

Gad vide om der hende fra Korsør, du prøver at bilde folk ind,
forbrydelsen kunne være undgået.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #104 Dato: Juni 23, 2017, 02:47:46 pm »

Hej maris , hvad mener du med udlejeren , og som sædvanligt fik jeg ikke en undskyldning for de fotos.  :dash2: