Forfatter Emne: Ville DU lade dig microchippe?  (Læst 12995 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Ville DU lade dig microchippe?
« Svar #30 Dato: Juni 17, 2017, 05:20:44 pm »
Selvfølgeligt er det lavet i "sjov"/ondskabsfuldhed af den syge person som jagter mig, et er at "me" hopper med på deres syge leg, men at I andre også gør det, syntes I selv i kan være det bekendt, det syntes jeg ikke.

Poul Jørgensen

Dine forfølgere har alt for let spil, fordi du let lader dig narre.

Det er ikke længe siden du var efter mig. Jeg kunne godt regne ud, at du var blevet narret, så jeg tog det pænt - men altså ...

Du kan vel skelne mellem godmodigt drilleri og det andet.

Offline Tor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Juni 18, 2017, 05:28:28 am »
Selvfølgeligt er det lavet i "sjov"/ondskabsfuldhed af den syge person som jagter mig, et er at "me" hopper med på deres syge leg, men at I andre også gør det, syntes I selv i kan være det bekendt, det syntes jeg ikke.

Poul Jørgensen

Dine forfølgere har alt for let spil, fordi du let lader dig narre.

Det er ikke længe siden du var efter mig. Jeg kunne godt regne ud, at du var blevet narret, så jeg tog det pænt - men altså ...

Du kan vel skelne mellem godmodigt drilleri og det andet.

Gad vide om du ville finde det morsomt, hvis det var din datter istedet for hans søn.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juni 18, 2017, 07:55:43 am »
Tor.

Jeg kan godt tage noget sjov, men dette er lavet i ondskab og ikke i sjov, det er jo ikke kun her det foregår, og du har ret, prøv at forestil jer, at det var en I holdt af det gik ud over.

Anklageren.

Hvordan skal jeg tage det"let"?, personen har smadret bagskærmen på min søns bil, efter at fuldt efter han op på hans arbejde plus alt muligt andet, og der er intet "godmodigt" i det personen laver, det er rent ondskab.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #33 Dato: Juni 18, 2017, 12:03:26 pm »
Tor.

Jeg kan godt tage noget sjov, men dette er lavet i ondskab og ikke i sjov, det er jo ikke kun her det foregår, og du har ret, prøv at forestil jer, at det var en I holdt af det gik ud over.

Anklageren.

Hvordan skal jeg tage det"let"?, personen har smadret bagskærmen på min søns bil, efter at fuldt efter han op på hans arbejde plus alt muligt andet, og der er intet "godmodigt" i det personen laver, det er rent ondskab.

Jeg syntes også det var plat at gøre grin med din søn (hvis det da er din søn, for det ved jeg intet om). Og jeg skrev det også. Men siden ham Trollsen er umulig at stoppe, så kan vi lige så godt få lidt sjov ud af det. Og i det mindste var det denne gang forholdsvist harmløse platheder om hans manglende ører (fordi de åbenbart var blevet skåret væk i Photoshop). Havde det være mere ondskabsfulde ting, havde jeg heller ikke syntes det var sjovt. Men den med de manglende ører var nu lidt morsom. Ikke fordi det er din søn, men bare fordi det så sjovt ud, at hr. Trollsen havde glemt at sætte ører på.

Som sagt kender jeg ikke din søn. Jeg vil endda sige, at på billedet ser han forholdsvist flink ud. Er smilende og så grim, som hr. Trollsen påstår han er, synes jeg nu ikke han er. Han ser ret gennemsnitlig ud. Han er dog en lidt stor dreng, kan jeg se, men det er der vel heller ikke noget galt med. Ikke alle kan være små spirrivipper. :yes:

Skal jeg komme med et velment råd, så prøv at tage tingene mindre tungt. Trollsen driller dig, fordi du nemt bider på. Prøv at drille ham tilbage, tag det hele mere humoristisk ovenfra og ned. Du kan jo prøve at give hr. Trollsen lidt igen og se om han også har samme humor, når det er ham selv, der bliver drillet. :blum:

Jeg kan huske fra min skoletid, at de børn, der blev drillet mest, var dem der var mest hidsige og blev mest sure, når de blev drillet. Dem, der var ligeglade eller tog det med humor, gad folk jo ikke drille.

Jeg husker også, at i 7. klasse var der en dreng i klassen, der konstant drillede mig og var efter mig. En dag indrømmede han, at han gjorde det, fordi han gerne ville i kontakt med mig og bare ikke vidste, hvordan han skulle sige, at han gerne ville være venner. Det er selvfølgelig slet ikke sikkert, at Trollsen ligefrem vil være venner med dig. Måske hader han dig virkelig? Men folk, der driller meget, har tit et uforløst kontaktbehov. Siger min erfaring mig. Så måske vil Trollsen inderst inde bare gerne have et par gode venner, men har svært ved at vise sårbarhed og sige det, som det er. Men måske tager jeg fejl. Det kan hr. Trollsen måske selv svare på. :yes:
« Senest Redigeret: Juni 18, 2017, 12:12:47 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #34 Dato: Juni 18, 2017, 01:37:29 pm »
Hvis man ikke må drille dem, der er mindre end en selv, så får du svært ved at finde nogen at drille...

Men på den anden side kan en stor mand også være skrøbelig inderst inde. Så en stor mand kan vel blive lige så ked af at blive mobbet som en lille mand.

I skolen var det også altid de små drenge, der drillede mest. Hvorfor ved jeg ikke helt. Måske mindreværdskomplekser? Ham der i 7. klasse, der drillede, han var jo klassens mindste dreng. Selvom han var 14 år, var han stadig kun ca. 150 cm. høj. Dværg. Så mødte jeg ham nogle år senere, da han var blevet 18-19 år gammel. Nu var han pludselig vokset vildt og var 190 høj. Og sandt nok var han da også holdt op med at drille. Så teorien om, at det mest er de små, der driller, har måske lidt på sig alligevel

Omvendt er en stand up komiker som Amin Jensen en meget stor mand. Og han er også lidt drillesyg. Så derfor ved jeg nu alligevel ikke, om den teori holder?

Så måske er hr. Trollsen alligevel 2 meter høj og vejer 125 kg. Hvem ved.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Juni 18, 2017, 02:13:01 pm »
Politisk Ukorrekt.

Da jeg gik i 3`je klasse, der var der en fra 7`ne der sparkede en lille pige fra 2`kl, heldigvis så gårdvagten det, for jeg slog ham fra 7`ne engang, der gik 6-måneder inden han kom i skole igen, i en rullestol, tro det eller ej, men det er rigtigt.

Jeg tror det er en stakkels person som er blevet mobbet i skolen, en som aldrig er kommet over det, og som nu prøver at tage hævn, vise sig, at personen også kan være et dumt/sygt svin, dem der mobbede personen blev måske aldrig straffet/stillet til ansvar for det og derfor gemmer personen sig bag et anonymt netværk.

Jeg syntes så at GuBBi er lidt langsom i optrækket, GuBBI burde træde i karakter og slette den falske profil og alt hvad der er skrevet under den profil, eller få en eller anden til at hjælpe sig med at holde et vågent øje med debatten.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #36 Dato: Juni 18, 2017, 03:29:47 pm »
Jo, jo... altså jeg hører hvad du siger ik, men jeg syntes ikke man skal benytte sin liden vækst som undskyldning for at måtte drille andre. Nu i mit tilfælde så syntes jeg sådan set heller ikke folk driller mig pga. mine ører. Selvom de måske er lidt store så ignorerer jeg bare drillepindene hvis de begynder.

Jeg synes dine ører er seje. Faktisk er jeg lidt jaloux over dine ører. Jeg må hellere få Me til også at lave nogle til mig.

Synes heller ikke at lidenhed er en god undskyldning for at drille. Men jeg konstaterer bare, at det tit er de små drenge der driller i skolegården. :yes:

Politisk Ukorrekt.

Da jeg gik i 3`je klasse, der var der en fra 7`ne der sparkede en lille pige fra 2`kl, heldigvis så gårdvagten det, for jeg slog ham fra 7`ne engang, der gik 6-måneder inden han kom i skole igen, i en rullestol, tro det eller ej, men det er rigtigt.

Ah, det var måske også at gå lidt for langt. Men ja, nogle gange kan det være nødvendigt at sætte en fysisk grænse.

Jeg tror det er en stakkels person som er blevet mobbet i skolen, en som aldrig er kommet over det, og som nu prøver at tage hævn, vise sig, at personen også kan være et dumt/sygt svin, dem der mobbede personen blev måske aldrig straffet/stillet til ansvar for det og derfor gemmer personen sig bag et anonymt netværk.

Jeg tror mere på, at det er en person, der keder sig en smule og derfor morer sig med at lave lidt rav i gaden. Og det er forståeligt, hvis han bor nede på Lolland. For der er sgu også lidt kedeligt dernede.

Men nu skal jeg ikke til at lave en lang psykoanalyse på Trollsen. Kender ham jo ikke, så det vil aldrig blive andet end gætværk. :yes: MEN når man bruger timevis hver dag på at trolle, er det nærliggende at tro, at motivet er ren og skær kedsomhed.

Jeg syntes så at GuBBi er lidt langsom i optrækket, GuBBI burde træde i karakter og slette den falske profil og alt hvad der er skrevet under den profil, eller få en eller anden til at hjælpe sig med at holde et vågent øje med debatten.

Men selvom GuBBi sletter en profil, så kommer der jo bare en ny profil 2 minutter senere. Så i virkeligheden er det spild af tid for GuBBi at blive ved med at slette og slette. Han gør det så for at statuere et eksempel, men i praksis hjælper det ikke noget.

Så er det at jeg siger, at hvis du ikke kan stoppe Trollsen, så lær at svare igen med humor og ironi. I stedet for at blive hidsig. For drillepinde elsker når offeret hidser sig op. Det er jo lige den reaktion, de søger. :hyper:
« Senest Redigeret: Juni 18, 2017, 03:39:37 pm af politisk ukorrekt »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Juni 18, 2017, 04:06:41 pm »
Nobody jeg har en storartet ide , nu du er så utilfreds med Gubbi  , hvad med om du prøvede på at overtage hans job , så kan du sidde 24 timer , og banne alle de falske profiler  med det samme .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Juni 18, 2017, 05:40:39 pm »
Nobody jeg har en storartet ide , nu du er så utilfreds med Gubbi  , hvad med om du prøvede på at overtage hans job , så kan du sidde 24 timer , og banne alle de falske profiler  med det samme .
   :blum:     Du har jo tiden til det .  :big_grin:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Juni 18, 2017, 05:56:20 pm »
En Chips ?.

Jeg syntes det vil være FEDT, men skal vi ikke starte med, at alle der går på nettet bliver registreret for hvem de er, og at de kan blive retsforfulgt for det de skriver på nettet :) :) :) .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Juni 18, 2017, 06:11:16 pm »
Jo glimrende ide , så vil det altså sige at du er en af dem der kan blive retsforfulgt , ved at sprede urigtige oplysninger om ieet , er du med på den.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Juni 19, 2017, 09:23:27 am »
Jeg tror det er på høj tide at GuBBi får koderne til at blokere for Tor/onion browser med.

Link: David Jørgensen banned profil 1
Link: David Jørgensen banned profil 2
Link: David Jørgensen banned profil 3
Link: David Jørgensen banned profil 4
Link: David Jørgensen banned profil 5
Link: David Jørgensen banned profil 6
« Senest Redigeret: Juni 20, 2017, 08:47:52 am af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Anklageren

• Gæst
Aflever 1000 kroner ved kasse et
« Svar #42 Dato: Juni 19, 2017, 12:23:22 pm »
Jeg har copyright på dit profilbillede  :blum:

Nej, nej men alligevel... tænk nu hvis der vár en mini gps OG en rystepudser i chippen der! Så kunne firmaerne tracke HVOR man var og HVAD med lavede med højre hånd og hvor OFTE og hvor hurtig man gnubbede sølvtøjet. Ingen rar tanke at skulle stå til ansvar overfor ved sin kommende MUS samtale med chefen.

Chef: "Vi har en log der viser at du har rytmiske spasmer i højre hånd hver gang du er ude og tømme ryggen?!"

Mig: "Joem' det fordi jeg tørrer godt efter"

Chef: "Ja det dagde hun også i går... men op i røven med det..."

Mig: "Men jeg havde så ellers tænkt mig en lille lønforhøjelse?"

Chef: "... du mener et Alzheimer-tillæg ?"

Mig: "Ummm...?"

Chef: "Jeg trækker dig i lønnen for ekstra rengøring af lokummet - og så slut!"

Mig: "Jamm...?"

Chef: "Farvel!"

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Juni 19, 2017, 12:52:38 pm »
Du ligner slet ikke Poul. Han er lang og tynd med lyst krøllet hår. Er du sikker på at han er din far?

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Juni 19, 2017, 12:54:29 pm »
Arrgh ok... jeg opfattede det bare mere som at jeg havde taget en frugt på hovedet og ikke en decideret påbegyndt copyrightsag? Udover selvfølgelig at beklage uretmæssig brug af billedet - som er virkelig godt taget - ville vi så kunne aftale et arrangement hvorunder jeg ville kunne bruge det alligevel? - indenfor gældende dansk lovgivning selvfølgelig.

Rolig  analklager har forskønnet dig, så man ikke genkeder dig.
Han startede også med at nuppe dit fjæsebog billede, så chill.