Forfatter Emne: Ville DU lade dig microchippe?  (Læst 11323 gange)

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Ville DU lade dig microchippe?
« Svar #45 Dato: Juni 19, 2017, 01:02:34 pm »
Du ligner slet ikke Poul. Han er lang og tynd med lyst krøllet hår. Er du sikker på at han er din far?

Han mor er ikke dansker.
Han minder om sin farfar med den underskuffe. og pøllen i virkeligheden.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1755115651411336&set=a.1403397069916531.1073741828.100007387538531&type=3&theater
« Senest Redigeret: Juni 20, 2017, 07:50:27 am af MariS »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Juni 19, 2017, 03:40:58 pm »
Anklageren.

Det hjælper ikke en dyt, så længe GuBBi ikke gør noget, men Anklageren, personen lagde et billedet ud på SOLen, taget i vores forsamlingshus, og jeg har ved nu hvem personen er der har taget det billedet, så nu kommer der nok et billigt hus tilleje her i Krønge, "smeden" så hvem der tog det billedet af ham og de andre.

Det er så for varmt her i dag, men i morgen går jeg over og "besøger" personen, men det er virkeligt en syg person, men så kan "Politisk Ukorrekt" måske få et billigt sted at bo :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Anklageren

• Gæst
Så pyt da
« Svar #47 Dato: Juni 19, 2017, 03:41:30 pm »
Arrgh ok... jeg opfattede det bare mere som at jeg havde taget en frugt på hovedet og ikke en decideret påbegyndt copyrightsag? Udover selvfølgelig at beklage uretmæssig brug af billedet - som er virkelig godt taget - ville vi så kunne aftale et arrangement hvorunder jeg ville kunne bruge det alligevel? - indenfor gældende dansk lovgivning selvfølgelig.

Man kan ikke plukke hår af en (næsten) skaldet.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Juni 19, 2017, 05:37:04 pm »
Nobody nu du har tid 24 timer i døgnet til at sidde og nærlæse det hele , har jeg foreslået at du prøver at skubbe Gubbi ud , her fra siden  :blum: Jeg tror du ville blive den perfekte moderator . :ohmy:        Men held og lykke i morgen når du skal ud og uddele øretæver .  :hyper:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Juni 19, 2017, 06:10:54 pm »
Måneskin/David J/flixtor og hvad pokker du ellers kalder dig.

Du er det mest falske der har været her på debatten, men bare roligt, jeg har "klaget" over mig selv, men det ændre jo ikke noget ved hvem du er, du har dummet dig, du har lagt et billedet ud på SOLen, af "Smeden" og andre, som kunne fortælle mig hvem du er, så nu bliver der er hus tilleje i Krønge billigt, det siger sig selv, jeg har flere venner end du har :) , du er jo bare en lille FED mand som har ondt af sig selv.

Og "lille FEDE" måneskin, jeg har ALDRIG lovet nogen øretæver eller andet, jeg har skrevet at de må tage konsekvenserne af deres handlinger, men selvfølgeligt føler du dig truet, det siger sig selv, men igen!, konsekvens kontra handling, og det burde du vide, uanset hvor fed og handikappet du så end er.

Handling kontra konsekvens!, ja men det står der jo i loven, jeg HAR ikke truet nogen, men handling har konsekvenser.

Poul Jørgensen

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #50 Dato: Juni 19, 2017, 06:18:02 pm »
Lidt ærgerligt at en spændende debat om microchips nu er kommet til at handle om de sædvanlige fjollede nabostridigheder på Lolland.

Men jeg vil da opfordre de involverede parter til at løse sagen i al fordragelighed. Hvad med om PJ og måneskin mødtes til en kop kaffe og fik talt ud om situationen. Det er på tide, at I slutter fred efter alle de års stridigheder. I burde, begge parter..., være voksne nok til at starte op på en frisk. Uanset om I så er små, fede, handicappede eller whatever...

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Juni 19, 2017, 06:38:20 pm »
Nej nu må jeg grine , hvor skulle jeg få de billeder fra , jeg bor ikke på Lolland , og det har jeg også skrevet til dig før . Men bare rolig jeg har klaget over mig selv , var det en talefejl , eller er det mig du har klaget over. :ohmy:       Du kører rundt i navne , men for dig er jeg Måneskin og ikke David og Marie , og hvis du vil have det af vide , så er jeg ikke lille og fed , se så lærte du også noget i dag . :bad:    Så skulle jeg godt nok køre langt , Politisk ukorrekt , det kan være vi er naboer  :smile1: men jeg ville nu sige nej tak til en kop kaffe ved Nobody.  :blum:
« Senest Redigeret: Juni 19, 2017, 06:41:49 pm af måneskin »

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Juni 19, 2017, 06:47:23 pm »
Nej nu må jeg grine , hvor skulle jeg få de billeder fra , jeg bor ikke på Lolland , og det har jeg også skrevet til dig før . Men bare rolig jeg har klaget over mig selv , var det en talefejl , eller er det mig du har klaget over. :ohmy:       Du kører rundt i navne , men for dig er jeg Måneskin og ikke David og Marie , og hvis du vil have det af vide , så er jeg ikke lille og fed , se så lærte du også noget i dag . :bad:    Så skulle jeg godt nok køre langt , Politisk ukorrekt , det kan være vi er naboer  :smile1: men jeg ville nu sige nej tak til en kop kaffe ved Nobody.  :blum:

Hvis du også bor ca 5 km fra Ålborg sygehus så er i.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #53 Dato: Juni 19, 2017, 06:49:19 pm »

Det kommer vel an på om det er nord, syd, øst eller vest for sygehuset. :yes:

Og i øvrigt er der to sygehuse i byen. Så kommer også an på, hvilket af dem vi taler om. :yes:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: Juni 19, 2017, 06:50:24 pm »
 :big_grin:Nej dog ikke , men hvad er vi så .

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #55 Dato: Juni 19, 2017, 06:53:16 pm »
:big_grin:Nej dog ikke , men hvad er vi så .

Men AMMEFAR bor tæt på mig. Han skulle jo efter sigende bo i Åbybro. :hyper:

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Juni 19, 2017, 06:53:33 pm »

Det kommer vel an på om det er nord, syd, øst eller vest for sygehuset. :yes:

Og i øvrigt er der to sygehuse i byen. Så kommer også an på, hvilket af dem vi taler om. :yes:

Ja, selvfølgelig gør det.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Juni 19, 2017, 06:54:57 pm »
   Men jeg forstår ikke hvad Nobody er sur over , er det da ham på billedet. :smile1:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Juni 19, 2017, 07:01:08 pm »
Jeg er falsk , og jeg vil sige du er fyldt med løgn , Nobody .    Men det er da godt smeden , kan fortælle dig hvem jeg er . :dash2:     Ja du har mange venner det har vi jo fået at vide , jeg ved ikke hvor mange gange , endda betydningsfulde personer ,  :bad:   men prøv nu at slå Gubbi af pinden og overtage debatten , for du klager da konstant over manden , var det ikke bedre og være sammen med alle dine fiktive venner , end at sidde og klage dig.  :ohmy:
« Senest Redigeret: Juni 19, 2017, 07:07:37 pm af måneskin »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Juni 19, 2017, 07:24:28 pm »
Politisk Ukorrekt.

Da jeg gik i 3`je klasse, der var der en fra 7`ne der sparkede en lille pige fra 2`kl, heldigvis så gårdvagten det, for jeg slog ham fra 7`ne engang, der gik 6-måneder inden han kom i skole igen, i en rullestol, tro det eller ej, men det er rigtigt.

Jeg tror det er en stakkels person som er blevet mobbet i skolen, en som aldrig er kommet over det, og som nu prøver at tage hævn, vise sig, at personen også kan være et dumt/sygt svin, dem der mobbede personen blev måske aldrig straffet/stillet til ansvar for det og derfor gemmer personen sig bag et anonymt netværk.

Jeg syntes så at GuBBi er lidt langsom i optrækket, GuBBI burde træde i karakter og slette den falske profil og alt hvad der er skrevet under den profil, eller få en eller anden til at hjælpe sig med at holde et vågent øje med debatten.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen    Jeg vil foreslå at det bliver dig der hjælper Gubbi , når han har travlt , du er jo åbenbart ikke sammen med alle dine venner så tit , når du har så travlt med at brokkedig konstant .  :dash2: