Forfatter Emne: Ville DU lade dig microchippe?  (Læst 11753 gange)

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Ville DU lade dig microchippe?
« Svar #120 Dato: Juni 24, 2017, 11:09:29 am »
Jeg overvejer at lave en landsbysladdertråd til jer. Kunne det ikke være en god ide?

Næh, jeg skal nok selv smide noget ind, hvor jeg synes det er relevant.
Smut du ud og find trekanter eller noget tilsvarende tidspilde.

Du er nu hyggelig med alle dine trolleri, Trollsen. Men det er ikke svært at gennemskue, at du spiller rollen som både MariS, Måneskin, Olsen og Flixtor. :blum:

Nej ikke for en der tror på øglemennesker.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #121 Dato: Juni 24, 2017, 11:14:26 am »

Jeg tror du keder dig, siden du ikke har andet at lave end at skrive om Polle. Måske skulle du få en ny hobby.

F.eks....

....ØGLEMENNESKER. :hyper:

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #122 Dato: Juni 24, 2017, 11:18:57 am »

Jeg tror du keder dig, siden du ikke har andet at lave end at skrive om Polle. Måske skulle du få en ny hobby.

F.eks....

....ØGLEMENNESKER. :hyper:

Du skal ikke tro, du skal vide.

Jeg vil heller sætte mig og se på maling der tørre, end din dødsyge hobby.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #123 Dato: Juni 24, 2017, 11:21:39 am »

Jamen det styrer du skam også selv. Og hvis du fortsat gerne vil gå op i Pollemanden, så er det jo i princippet ikke noget jeg kan forhindre dig i.

Det er skam mest for dit eget bedste, at jeg foreslår dig at finde andre interesser. Er det ikke surt hele tiden at tænke på en person, du ikke kan udstå? Hvis jeg var dig, ville jeg fokusere på noget, der gav mig glæde i stedet for at fokusere på noget, der irriterede mig.

Men som sagt....that´s your life. :yes:

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #124 Dato: Juni 24, 2017, 11:29:05 am »

Jamen det styrer du skam også selv. Og hvis du fortsat gerne vil gå op i Pollemanden, så er det jo i princippet ikke noget jeg kan forhindre dig i.

Det er skam mest for dit eget bedste, at jeg foreslår dig at finde andre interesser. Er det ikke surt hele tiden at tænke på en person, du ikke kan udstå? Hvis jeg var dig, ville jeg fokusere på noget, der gav mig glæde i stedet for at fokusere på noget, der irriterede mig.

Men som sagt....that´s your life. :yes:

Hvor får du dog fra,at jeg går og tænker på ham konstant, det må være dig selv du får blandet ind her.
Jeg blander mig når han smider en vild påstand eller en løgn, ellers gider jeg ikke beskæftige mig med den bums.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #125 Dato: Juni 24, 2017, 11:31:46 am »
Hvor får du dog fra,at jeg går og tænker på ham konstant, det må være dig selv du får blandet ind her.
Jeg blander mig når han smider en vild påstand eller en løgn, ellers gider jeg ikke beskæftige mig med den bums.

Fordi jeg kan se, at det eneste emne, du og Måneskin svarer på, er Poul Jørgensen. Så jeg forstår godt, at hr. Polle mistænker jer for at have at crush på ham. :blum:

Du ved: Den, man tugter, elsker man! :big_grin:

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #126 Dato: Juni 24, 2017, 11:37:31 am »

Fordi jeg kan se, at det eneste emne, du og Måneskin svarer på, er Poul Jørgensen. Så jeg forstår godt, at hr. Polle mistænker jer for at have at crush på ham. :blum:

Du ved: Den, man tugter, elsker man! :big_grin:

Fra denne profil ja, min anden profil se du mig aldrig deltage i noget af det pladder han skriver.
Hvis du tror det der stopper mig forelskelsehalløj, så har du meget at lære endnu.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #127 Dato: Juni 24, 2017, 11:43:43 am »

Fra denne profil ja, min anden profil se du mig aldrig deltage i noget af det pladder han skriver.
Hvis du tror det der stopper mig forelskelsehalløj, så har du meget at lære endnu.

Nja, jeg tror nu heller ikke så meget på forelskelsesteorien. Jeg havde bare lyst til at give dig lidt gas for at tjekke din humor. :blum:

Nå, jeg må ud i den friske luft...og jagte nogle trekanter/pyramider.... :yes:

Offline MarieS

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #128 Dato: Juni 24, 2017, 12:08:19 pm »

Nja, jeg tror nu heller ikke så meget på forelskelsesteorien. Jeg havde bare lyst til at give dig lidt gas for at tjekke din humor. :blum:

Nå, jeg må ud i den friske luft...og jagte nogle trekanter/pyramider.... :yes:
[/quote

Der er humor og hærværk.
God tur om ikke andet får du da noget motion.

Offline Charlee

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: lk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #129 Dato: Juni 26, 2017, 01:27:14 pm »
Politisk ukorrekt.

Hende/de der jagter mig er 2 piger, så meget har jeg lært her i dag, og jeg ved hvem de er, det har den ene indrømmet og hun har undskyldt, men de er 2 om den profil, du ved "flixtor/mariS" osv Mm. , så tag lige og bær over med de 2 piger, det er kun den ene der har haft besøg af "lille-Poul", men det er måske der problemet ligger :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvad er det lige din genbo du røg på med øksen har undskyldt for?
Det er jo hende du fantaseret om har gidet dig.

Du er så syg i hoved, jeg har opfordret hende til at melde dig, og orienter ham du bor til leje hos, hele byen ved hvad du er for en syg kegle, så forbered dig på snarlig flytning.

Din søster slum er ledigt, du vil falde fint ind i det kvarter, ellers bor der ikke nogen i det din ven " Bøje " boede i før han flyttede til Orehoved, blev han sur over hans bil blev sat i forbindelse med din forsikringssvindel sag med dem sav.

Nutidens heksejagt ...
Fatter ikke at Gubbi ikke for længst har bannet dig for ever.

Det er lige præcis det vi alle er klare over,
og meget gerne ser stoppet.
Charlee

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #130 Dato: Juni 27, 2017, 08:40:31 pm »
Charlee var vist en moderator på SOL. Sikkert en troll, der har taget vedkommendes identitet.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #131 Dato: Juni 30, 2017, 07:03:52 pm »
Måneskin/David J/flixtor og hvad pokker du ellers kalder dig.

Du er det mest falske der har været her på debatten, men bare roligt, jeg har "klaget" over mig selv, men det ændre jo ikke noget ved hvem du er, du har dummet dig, du har lagt et billedet ud på SOLen, af "Smeden" og andre, som kunne fortælle mig hvem du er, så nu bliver der er hus tilleje i Krønge billigt, det siger sig selv, jeg har flere venner end du har :) , du er jo bare en lille FED mand som har ondt af sig selv.

Og "lille FEDE" måneskin, jeg har ALDRIG lovet nogen øretæver eller andet, jeg har skrevet at de må tage konsekvenserne af deres handlinger, men selvfølgeligt føler du dig truet, det siger sig selv, men igen!, konsekvens kontra handling, og det burde du vide, uanset hvor fed og handikappet du så end er.

Handling kontra konsekvens!, ja men det står der jo i loven, jeg HAR ikke truet nogen, men handling har konsekvenser.

Poul Jørgensen
         Her var der tale om smeden , da jeg fik ballade for at , billederne var lagt ud på solen.  :ohmy: