Forfatter Emne: Hvis du nu  (Læst 1506 gange)

Offline Rudolf (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvis du nu
« Dato: Juli 22, 2012, 04:36:19 pm »
Hvis du nu kunne gøre livet om, hvordan tror du så det havde udviklet sig. Valgte du rigtigt dengan du valgte erhverv, :(

Eller ville du hellere have været noget andet.  ???

Jeg er godt tilfreds med min løbebane, men jeg tænker somme tider på at jeg måske skulle have været undervioser - eller i hvert fald have noget med børn at gøre.  ;D
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Hvis du nu
« Svar #1 Dato: Juli 22, 2012, 09:08:27 pm »
Hvis du nu kunne gøre livet om, hvordan tror du så det havde udviklet sig. Valgte du rigtigt dengan du valgte erhverv, :(

Eller ville du hellere have været noget andet.  ???

Jeg er godt tilfreds med min løbebane, men jeg tænker somme tider på at jeg måske skulle have været undervioser - eller i hvert fald have noget med børn at gøre.  ;D
godt indlæg Rudolf
det satte mange tanker i gang hos mig,det er sådan at mine forældre døde da jeg var 20 år
de efterlod mig en stor arv så jeg er ikke kommet videre med uddannelse,jeg havde en drøm om at blive dyrlæge eller læge,men idag beskæftiger jeg mig kun med mine og andres hunde,men måske engang jeg tager uddannelsen til dyrlæge.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Sif

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 22, 2012, 10:59:27 pm »
Tja, jeg ville nok, have sat lidt mere ind på, at få en uddannelse.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #3 Dato: Juli 23, 2012, 08:32:04 am »
Det er jo altid nemt at være bagklog, men selv om jeg aldrig fik den uddannelse der, så tror jeg faktisk ikke jeg ville have gjort noget anderledes..
De oplevelser jeg har har haft har lært mig alt det jeg ved i dag og det ville jeg ikke være foruden.

Jeg ved ikke engang om det jeg laver nu er det jeg bliver ved med... nu må vi se
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline sun^lady

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 29, 2012, 08:16:06 am »
Hvis jeg kunne leve mit liv om, med de erfaringer og viden jeg har nu, ja så var der nok nogle ting jeg ville gøre anderledes. Det er klart, for jeg har jo fået en masse erfaringer som mit liv nu er blevet. De erfaringer har jeg jo ikke så stort behov for at få igen, så klart jeg ville vælge andre ting.
Men uden de erfaringer og den viden jeg har i dag, ville jeg ganske givet tage stort set de samme valg igen.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 30, 2012, 03:40:42 pm »
Man skal ikke fortryde noget, det er spild af tid !
Og jeg ville nok ikke have valgt anderledes - til trods for min manglende uddannelse.
Jeg har været omkring mange forskellige job, og har høstet god erfaring alle steder - og den kan ikke købes!

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Campanule

• Gæst
« Svar #6 Dato: August 29, 2012, 07:39:19 pm »
Jeg ved det sørme ikke rigtig. Jeg skulle nok have ændret min mentalitet, hvis jeg skulle have valgt anderledes. Jeg er bare kontoruddannet og har efteruddannet mig på aftenskoler. Og det har været ok

Jeg har drømt om at være både arkæolog og veterinærsygeplejerske. Jeg drømte også om en karriere i militæret men blev kasseret pga. skæv ryg

Offline Rudolf (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 29, 2012, 09:56:31 pm »
Jeg er udlært mekanikker og har prøvet lidt af hvert. Biler, både, Jetjkagere, traktorer og landbrugsmaskiner. Om så det er symaskinereparatør skal det også med.

I mine yngre dage tænkte jeg en del på, hvordan jeg kunne avancere - et skridt p+å vejen ville være at blive værkfører. Troede jeg - men så blev jeg det, og det var ikke nær så sjovt, som det kan lyde til.

Resten af mit arbejdsliv var jeg montør (svend) og det vare bare det jeg ville og skulle være. Det var herlige tider - og herlige minder. :buba: :buba:
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Campanule

• Gæst
« Svar #8 Dato: August 30, 2012, 08:56:39 am »
Jeg har aldrig rigtig haft lyst til lederansvar. Jeg vil gerne være god til mit job men jeg tror ikke altid det er sjovt at være chef. Jeg har set nogle stykker som helt klart havde problemer med det

Så hvis man er glad for det man laver, og man gør sit bedste, så synes jeg, det er i top