Diverse > Fra mig til dig

Præsentation

(1/8) > >>

Pan-Islamisk Kulturforening:
Pan-Islamisk Kulturforening er en forening, der netop er under opbygning. Vi vil arbejde for et fredelige og oplyst samfund med plads til alle, med udgangspunkt i et samlet Islam i Danmark.

Rummelighed er et nøgleord her.

Vi har allerede gode kontakter til andre foreninger, tænketanke, partier og personligheder. Blandt andet forhandler vi i øjeblikket med Humanistisk Samfund om at støtte deres kampagne for udmeldelse af folkekirken.

Vi vil søge at blande os i den offentlige debat, og vi møder gerne folk i øjenhøjde ude på gader og stræder.

En række af vores personligheder er allerede medievante, og vi håber at vi kan være med til at præge debatten her som i resten af offentligheden i en respektabel og rummelig retning.

Tørresnoren:
DET må sandelig være en meget ny 'forening'...!  :blum:

- hvis man prøver at google 'jer' - så får man ikke andet end en hul røv at tude i.... :big_grin:

Jeg tror nu nærmere at 'Pan-Islamisk Kulturforening' bare er endnu en de mange latterlige 5-dages profiler herinde...?  :Cherna_29: :bomb: :ph34r: :mamba:

Trådløse-Anna:
  Ingen tvivl om hvem der er medlem - OG skribent  :Cherna_29: :girl_blum2:

:girl_smile:

Hvad rager det dig:

--- Citat fra: Trådløse-Anna efter Juni 14, 2017, 07:00:20 pm ---  Ingen tvivl om hvem der er medlem - OG skribent  :Cherna_29: :girl_blum2:

:girl_smile:

--- Afslutning på citat ---

sikker ?

Pan-Islamisk Kulturforening:

--- Citat fra: Tørresnoren efter Juni 14, 2017, 06:47:55 pm ---DET må sandelig være en meget ny 'forening'...!  :blum:

- hvis man prøver at google 'jer' - så får man ikke andet end en hul røv at tude i.... :big_grin:

Jeg tror nu nærmere at 'Pan-Islamisk Kulturforening' bare er endnu en de mange latterlige 5-dages profiler herinde...?  :Cherna_29: :bomb: :ph34r: :mamba:

--- Afslutning på citat ---

Det kan jeg nemt svare på, for det står jo i første indlæg: Vi er under opbygning og dermed ikke offentlige endnu.

Debatterne er vi dog så småt begyndt at tage.

Jeg håber det besvarede dit spørgsmål, og så må du have en god aften.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version