Forfatter Emne: Studenterkørsel hinsidan  (Læst 1524 gange)

Nordboen

• Gæst
Studenterkørsel hinsidan
« Dato: Juni 12, 2017, 02:53:56 pm »
Studenterkørsel i Stockholm-området, juni 2017.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156163890809838&set=gm.1153032424803099&type=3&theater

Bemærk bilen, udsmykningen og fraværet af svenskere.
Fy fann!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Studenterkørsel hinsidan
« Svar #1 Dato: Juni 12, 2017, 03:00:08 pm »

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156163890809838&set=gm.1153032424803099&type=3&theater

Fy fann!

- og så synger de nok denne her

læg godt mærke til slutningen

https://www.youtube.com/watch?v=gEzDD0dZU8U&app=desktop

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 12, 2017, 06:44:19 pm »
Nu vil jeg vise jer en anden version af studentfejrendet i Sverige.
Min datter har netop sluttet gymnasiet og inden de kører med traktorflak på fredag følger de en 150 år gammel tradition med fælles mösspåtagande på det store torv. Vi så enkelte i hijab men ellers var det nationaldragter som dominerede.
Her er to billeder fra i dag

Mvh
puffin

sekundar

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juni 12, 2017, 06:46:24 pm »

Fy fann!

De er heldige den lyserøde klud, ikke bliver trukket ind i hjulet.

Nordboen

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juni 12, 2017, 07:38:43 pm »
puffin:
Citér
Nu vil jeg vise jer en anden version af studentfejrendet i Sverige.
Min datter har netop sluttet gymnasiet og inden de kører med traktorflak på fredag følger de en 150 år gammel tradition med fælles mösspåtagande på det store torv. Vi så enkelte i hijab men ellers var det nationaldragter som dominerede.

Dejlige billeder. Lige da jeg så dem, tænkte jeg, at de nok var mange år gamle.
Jo, det er rart - meget rart - at se nogen, der endnu holder gamle nordiske traditioner i hævd. Desværre ved vi også, at Sverige har udviklet sig sådan, at det kan være et spørgsmål om relativt få år, før islam har magt til at bestemme, at de nordiske traditioner forbydes.

Iøvrigt håber jeg, at de piger på billederne passer godt på sig selv. Jeg mener - i dagens Sverige!

Nigermanden

• Gæst
« Svar #5 Dato: Juni 12, 2017, 08:41:51 pm »
Nordboen:
Citér
Fy fann!

Her har vi så en af Din-debats nordiske ariere i typisk attitude.
Hvilken smålighed at lægge for dagen, sådan at hidse sig op over de glade Nysvenskeres studenterkøretur.
Pas du hellere dine geder, nordbo. Du er ude af trit med den forjættende fremtid, som venter den svenske ungdom - og ja, en større og større procentdel af dem, vil være fra andre egne og dermed bidrage med arabisk og afrikansk kultur. Og det skal vi kun være lykkelige for.
Mere multikultur, tak!    :aww:  :Cherna_29:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 13, 2017, 09:07:34 am »
Færre `tigre´ tak,  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 13, 2017, 10:28:56 am »
:smile:

« Senest Redigeret: Juni 15, 2017, 02:01:47 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 14, 2017, 09:43:29 pm »
Nordboen:
Citér
Fy fann!

Her har vi så en af Din-debats nordiske ariere i typisk attitude.
Hvilken smålighed at lægge for dagen, sådan at hidse sig op over de glade Nysvenskeres studenterkøretur.
Pas du hellere dine geder, nordbo. Du er ude af trit med den forjættende fremtid, som venter den svenske ungdom - og ja, en større og større procentdel af dem, vil være fra andre egne og dermed bidrage med arabisk og afrikansk kultur. Og det skal vi kun være lykkelige for.
Mere multikultur, tak!    :aww:  :Cherna_29:

Jaeh og du gå ned at bli æt av en Nilkrokodille - Ja - så ikk' flere Nigernegre her - Ja - slet ikk' fler' - Ja :Laie_5: :orc:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst
Er etniske svenskere svagpissere?
« Svar #9 Dato: Juni 14, 2017, 11:03:35 pm »

Jo, det er rart - meget rart - at se nogen, der endnu holder gamle nordiske traditioner i hævd. Desværre ved vi også, at Sverige har udviklet sig sådan, at det kan være et spørgsmål om relativt få år, før islam har magt til at bestemme, at de nordiske traditioner forbydes.

Ifølge Pew Research Center, som også DerRudi har brugt som kilde, at er antallet af muslimer i Sverige 1,4 procentpoint under Europa gennemsnittet i 2010.

- og 0,5 procentpoint over antallet af muslimer i Danmark.

Det er altså ikke specielt mange muslimer i Sverige, så det meste af beskrivelsen af islam i Sverige er ren og skær brovteri. Vi ser da heller aldrig nationale fortælle det præcise antal muslimer i Sverige fordi det vil ødelægge propagandaværdien.

I perioden fra 1990 til 2010 voksede antallet af muslimer i Europa fra 4% til 6%. Antallet voksede altså med 1 procentpoint pr tiår.

Derfor kan man anslå, at der er omkring 5,5% muslimer i Sverige i dag.

Der kom ganske vist mange i efteråret 2015, men så tørrede det ud.

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2016/07/19/5-facts-about-the-muslim-population-in-europe/

Hvordan kan 5-6% muslimer dog tromle 94-95 procent af befolkningen ned i Sverige?

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 14, 2017, 11:08:28 pm »
der kommer meget dårligt med muslimerne, eksempelvis er de meget kriminelle. De gør det ogspå sværere for lavindkomstmanden/manden på bunden at få et ufaglært arbejde da det vel typisk ewr den slags jobs indvandreerne får.

Og vold, aggresiv opførsel, råben af andre, smider med brosten fra motorvejs broer. Der er sgu ikke noget godt ved den indvandring.

Så selv om de er få ja så laver der en masse ballade. De penge man kunne spare ved ikke at have dem her kunne man bruge på sin egen befolknings problemer. Det ville mange hjemløse og syg og misbrugere blive glade for

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Er etniske svenskere svagpissere?
« Svar #11 Dato: Juni 15, 2017, 05:47:40 am »

Det er altså ikke specielt mange muslimer i Sverige, så det meste af beskrivelsen af islam i Sverige er ren og skær brovteri. Vi ser da heller aldrig nationale fortælle det præcise antal muslimer i Sverige fordi det vil ødelægge propagandaværdien.

Netop! Jeg har boet i Sverige siden 1994 og jeg kender ikke det billede de højrenationale prøver at male op. I sundhedssektoren hvor jeg arbejder er der riktig mange dygtige indvandrere som er med til at få den til at løbe rundt. Jeg må indrømme at når jeg hører om kvindelige læger som bærer hijab rapportere om weekendens vagt hvor de har stået for bemandingen og klaret flere genoplivelser trækker jeg på smilebåndet når jeg tænker på de højrenationales dommedagsprofetier. Lige så er det med den påståede voldtægts epidemi som angiveligt skulle skylle over Sverige.

Men OK der findes faktisk et problem som må løses. I den svenske politik har man været meget agtsom for ikke at havne i samme xenofobiske diskussion som prægede Danmark. Man har derfor ikke villet tage en diskussion om hvordan integrationen må forbedres. En konsekvens heraf er at Sverige har en af de største forskelle på arbejdsfrekvens mellem personer med udenlandsk herkomst og personer med forældre født i Sverige. Til dette problem er der flere grundlæggende faktorer. Sverige er et af de lande som har gået længst med rationaliseringen på arbejdsmarkedet og der som en følge heraf er meget få stillinger som ikke kræver en videregående uddannelse. De muligheder der findes er ofte besatte gennem personlige kontakter hvor indvandrere er i en dårligere position. Også i godkendelse af udenlandske uddannelser har Sverige tidligere haft problem med restriktivitet. Sverige har derfor nogle af Europas bedst uddannede pizzabagere og taxichaufførere.

Den svenske boligpolitik har også medført at nytilkomne har blevet koncentreret til få boligområder som derfor har en høj arbejdsløshed med en følelse af at mismod. I kombination med socialbidrag har der derfor blevet skabt depriverade områder hvor kriminelle bander eller radikalisering har let for at få rod.

Sverigedemokraterne med sit simplifierade syn på indvandrere har kunnet få fodfæste da ingen af de andre partier har villet tage den nødvendige diskussion. Dette har desværre medført at hovedparten af de andre partier har indtaget et synspunkt lignende "sverigedemokraterna light". På samme gang begynder indvandrere ikke at ses som en resource men som et problem - på det tidspunkt har man tabt perspektivet og overladt den politiske scene til xenofobien og langsiktige  løsninger bliver meget sværere at nå.
Mvh
puffin