Forfatter Emne: Fornuftige tanker fra Pernille V.  (Læst 1736 gange)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Fornuftige tanker fra Pernille V.
« Svar #15 Dato: Juni 14, 2017, 03:42:03 am »
Pernille Vermund ligner i forvejen en fra det danske prostitutionsmiljø, ..............................

Sådan noget siger mig ikke om en kvinde, uanset om man kan lide hende eller ej.

Men, hmmmm........... hvor ved du fra hvordan de ser ud i det danske prostitutionsmiljø? Du må selv være gæst der, siden du kan vide hvordan de ser ud der.

Ak, ja, som rettroende muslim, er der nok intet du går så højt op i, som vantroende fisse.
Du får ret og jeg får fred!

Nigermanden

• Gæst
« Svar #16 Dato: Juni 14, 2017, 01:50:31 pm »
Carlo:
Citér
Sådan noget siger mig man? ikke om en kvinde, uanset om man kan lide hende eller ej.

Ha ha, nu udleverer du igen dig selv, Carlo. Hvad mon der egentlig er i vejen med dig?

Her kan man se, hvordan du skriver om muslimske kvinder:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4747.msg59513#msg59513

Jeg vil fastholde, at Pernille Vermund med det flagrende afblegede hår, lårkorte nederdele og skamløse, flirtende smil til alle mænd i nærheden, ligner noget fra det danske prostitutionsmiljø, som det beskrives også på billeder i medierne.    :aww: :Cherna_29:
« Senest Redigeret: Juni 14, 2017, 02:03:20 pm af Nigermanden »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juni 14, 2017, 09:55:23 pm »
Carlo:
Citér
Sådan noget siger mig man? ikke om en kvinde, uanset om man kan lide hende eller ej.

Ha ha, nu udleverer du igen dig selv, Carlo. Hvad mon der egentlig er i vejen med dig?

Jeg vil fastholde, at Pernille Vermund med det flagrende afblegede hår, lårkorte nederdele og skamløse, flirtende smil til alle mænd i nærheden, ligner noget fra det danske prostitutionsmiljø, som det beskrives også på billeder i medierne.    :aww: :Cherna_29:

Hvad pokker - har min Nilkrokodille ikke gjort det af med dig endnu? - det er sq for dårligt af den. Den skal så kun have selvdøde høns indtil -----------!!! :JC_pokerface: :JC_pray: :JC_rant:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Hvad rager det dig

• Gæst
« Svar #18 Dato: Juni 14, 2017, 10:06:58 pm »
Carlo:
Citér

Hvad pokker - har min Nilkrokodille ikke gjort det af med dig endnu? - det er sq for dårligt af den. Den skal så kun have selvdøde høns indtil -----------!!! :JC_pokerface: :JC_pray: :JC_rant:

slap nu af