Forfatter Emne: Jorden kalder Gubbi  (Læst 3097 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jorden kalder Gubbi
« Dato: Juni 11, 2017, 01:49:31 pm »
Halooo Gubbi - hvor er du?

Jeg kan forstå, at du tillader et vist trolleri, fordi det skulle gøre debatten mere levende, men der er vel grænser.

Det kan ikke være i din og vores interesse, at debattører som Tigermanden og Poul Jørgensens plageånd pisser på, at du har bannet dem fra debatten.

Får debatten først lov til at køre, som det gør nu - så inviterer det til at spekulere i, at du har travlt med andre ting.

Kig lige ind engang imellem selvom du har travlt.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jorden kalder Gubbi
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2017, 01:54:57 pm »
Eller også kan du også få mod status. Jeg tror på at du går ind for ytringsfrihed så jeg kan ikke se hvorfor der ikke er nogen mods på d-d. Der er en admin der ikke er ret meget online derfor er det nemt for Tigerfjolset at trolde med ny profil. At der også er småtrolleri fra mig og Politisk Ukorrekt er ikke det samme som det som Tigerfjolset gør. Det værste er at der er nogen væmmeligboere der mere eller mindre er enige med Tigerfjolset. Han giver også mange gode argumenter til de nationale som Anklageren også har sagt
« Senest Redigeret: Juni 11, 2017, 01:57:18 pm af Danskpartisten »
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Nordboen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2017, 08:27:12 pm »
Anklageren:
Citér
Det kan ikke være i din og vores interesse, at debattører som Tigermanden og Poul Jørgensens plageånd pisser på, at du har bannet dem fra debatten.
Får debatten først lov til at køre, som det gør nu - så inviterer det til at spekulere i, at du har travlt med andre ting.

Det har han faktisk gjort flere gange i sidste uge - altid midt om natten.
Enig i oplæggets mening. Særlig er det grotesk, at de bare kan pisse på, at de er bannet.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2017, 10:56:10 pm »
Mon ikke GuBBi er optaget af eksamener for tiden? Mener at han har skrevet før, at han er studerende.

Men ja, han er ikke meget aktiv for tiden....

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2017, 11:29:28 pm »
Giv nu vores ungdom fred til at passe skolen. de skal gern være dygtig når de skal løbe landet for us.
How about being in family with Einstein?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2017, 11:39:27 pm »
Giv nu vores ungdom fred til at passe skolen. de skal gern være dygtig når de skal løbe landet for us.

Dav dodo/jojo/gaga/gygy/hoho/hihi.....

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 11, 2017, 11:45:55 pm »

Dav dodo/jojo/gaga/gygy/hoho/hihi.....

Torsten bonfis - god aften og god at du kan holde lidt øjne med os andre her på debatten. Du er en vågen og frisk dreng.
How about being in family with Einstein?

Nordboen

• Gæst
Sv: GuBBi er åbenbart ligeglad?
« Svar #7 Dato: Juni 12, 2017, 09:48:29 am »
Anklageren:
Citér

Anklageren, hvis du klikker på GuBBis profil, kan du se, at han var online fra kl. 09:17 i dag, mandag. Det førte ikke til, at han følte trang til at foretage sig noget som helst.
Dermed har han også vist total ligegyldighed med forummet og det, du skrev om visse menneskers pissen på, at de i forvejen er bannet!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 12, 2017, 10:05:38 am »

Anklageren, hvis du klikker på GuBBis profil, kan du se, at han var online fra kl. 09:17 i dag, mandag. Det førte ikke til, at han følte trang til at foretage sig noget som helst.
Dermed har han også vist total ligegyldighed med forummet og det, du skrev om visse menneskers pissen på, at de i forvejen er bannet!

Han er nok ikke ligeglad, jeg tror han er lige så træt af idiotens islamitiske debat-terror her på DD som vi andre er, - men hvis han ikke kan blokere IP nummeret er det jo nok begrænset hvad han kan gøre.

« Senest Redigeret: Juni 12, 2017, 10:11:14 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 12, 2017, 10:14:47 am »

Jeg kan ikke være helt sikker, før vi får en reaktion - men det er for dårligt, hvis Gubbi ikke er konsekvent i sine beslutninger om at banne nogen.

Der er en risiko for at ingen tager administrationen af siten alvorlig.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juni 12, 2017, 10:21:22 am »

Jeg kan ikke være helt sikker, før vi får en reaktion - men det er for dårligt, hvis Gubbi ikke er konsekvent i sine beslutninger om at banne nogen.

Der er en risiko for at ingen tager administrationen af siten alvorlig.

Jeg synes også, at det er lidt tilfældigt, hvem GuBBi beslutter sig for at banne. Samme handling medfører tydeligvis omgående banning for nogle, mens andre får et overbærende skuldertræk i stedet for.

Kan på sin vis godt lide GuBBi´s frisind, men det er lidt noget rod, synes jeg, at det virker så tilfældigt, hvem som har lov at overtræde reglerne og hvem, som ikke har. Det er lidt ligesom i en fodboldkamp - hvis dommeren først giver straffe for hands til det ene hold, og så ti minutter efter lader være med at dømme straffe for hands til det næste hold. For samme forseelse.

I det mindste kunne man forvente en udtalelse fra GuBBi, når han alligevel HAR været online. Han kunne f.eks. forklare, hvorfor han ikke skrider ind. Eller hvis han ikke har tid i øjeblikket til at moderere, kan han jo bare sige det. Så møder han da sikkert nok en vis forståelse. :yes:

Det er jo også muligt, at GuBBi simpelthen ikke KAN gøre noget. Og så opgiver han lidt. Men så kan han jo bare sige det som det er. At han er magtesløs.
« Senest Redigeret: Juni 12, 2017, 10:22:59 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 12, 2017, 10:29:02 am »

I det mindste kunne man forvente en udtalelse fra GuBBi, når han alligevel HAR været online. Han kunne f.eks. forklare, hvorfor han ikke skrider ind. Eller hvis han ikke har tid i øjeblikket til at moderere, kan han jo bare sige det. Så møder han da sikkert nok en vis forståelse. :yes:

Ja.

Nordboen

• Gæst
« Svar #12 Dato: Juni 12, 2017, 10:30:28 am »
Tja. I hvert fald er der mindst én, der griner og hoverer. Se seneste indlæg her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=84.msg79311#msg79311

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Marts 04, 2017, 06:12:37 pm »
« Svar #13 Dato: Juni 12, 2017, 10:42:11 am »
Sakset fra indholdet - Gubbi skriver: "Det var MIG der sendte dig den besked til Tigermanden.
Men istedet for at tage et vink med en vognstang, og måske lige tage en slapper, blander han mig ind i affæren og anklager Tørresnoren for noget decideret usandt. Tørresnoren kan ikke have sendt den besked, da han ikke har haft adgang til at se hvad jeg har skrevet i advarsler til andre brugere, og jeg tror ikke på at tigermanden er ude af stand til korrekt at læse hvem afsenderen på en besked er.

Min (synes jeg selv) ret store tålmodighed er opbrugt og jeg har besluttet at give Tigermanden en lang pause nu. 6 måneder. Efter den periode kan han vende tilbage til normal trolling igen, men sålænge han ikke kan finde ud af hvor grænserne til den slags går, er der ikke plads til ham her."

Citat slut.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5450.msg70731#msg70731

Det er lige godt to måneder siden - og ja - det taler for sig selv.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: Juni 12, 2017, 10:58:25 am »
Tja, det hjælper ikke så meget at give folk karantæne, når det eneste, de behøver foretage sig, er at rette ét bogstav i deres profil. Og vupti, si er der fri bane igen...

Så hvis jeg fik karantæne, skulle jeg bare logge på tor og så kalde mig politisk korrekt eller upolitisk ukorrekt, så var der fri bane igen. For så ville GuBBi sige, som han plejer. Nemlig at han ingen tekniske beviser har for, at jeg er den samme. Og at han tror, at det er én, der prøver at LEGE at han er mig. :yes: