Forfatter Emne: Kørselsfradraget .  (Læst 2518 gange)

Offline Nikon

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Kørselsfradraget .
« Svar #15 Dato: Juni 11, 2017, 06:50:45 pm »
Nikon.

Tro det eller ej, men TAK Nikon, jeg viste ikke det, men tak :) , de kommer senere her i dag og prøver at fange den kat, så tak :).

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Jeg gav dig ikke nummeret for at hjælpe dig, men katten, så slap du bare af med dine tak.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juni 11, 2017, 07:24:25 pm »
Nikon.

Jeg takkede kun dig på kattens vegne, du skal endeligt ikke tro andet, er du da helt gal :) , sådanne er jeg heller ikke, et dumt svin er du jo :) ikke :) , og det vil du helst forsætte med at være, også OK!, men godt at se at der er "lidt" menneske i dig.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juni 11, 2017, 07:32:46 pm »
Nå har de så været og indfange den sølle kat , det var nok også godt hvis de kunne tage alle de vildkatte du har . Kunne du ikke prøve at modere dit sprog lidt , nu er han et dumt svin igen , talte du også sådan til dine børn .

Offline Nikon

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juni 11, 2017, 07:33:52 pm »
Nikon.

Jeg takkede kun dig på kattens vegne, du skal endeligt ikke tro andet, er du da helt gal :) , sådanne er jeg heller ikke, et dumt svin er du jo :) ikke :) , og det vil du helst forsætte med at være, også OK!, men godt at se at der er "lidt" menneske i dig.

Jeg vil ikke kalde dig et svin, da de har væsentlig højere intellegens en dig.

Synd der ikke er menneske i dig.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juni 11, 2017, 07:41:08 pm »
Nå har de så været og indfange den sølle kat , det var nok også godt hvis de kunne tage alle de vildkatte du har . Kunne du ikke prøve at modere dit sprog lidt , nu er han et dumt svin igen , talte du også sådan til dine børn .
[/quot :JC_doubledown:  Hvorfor har du ikke svaret Sekundar om den sølle hund der ikke kom til dyrlægen  :bad: .

Offline Nikon

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juni 11, 2017, 07:47:56 pm »
[/quot :JC_doubledown:  Hvorfor har du ikke svaret Sekundar om den sølle hund der ikke kom til dyrlægen  :bad: .

Den fik vel også en skål B-vitamin lige som de katte han har siddet og gloet passivt på har ligget og rallet. 

Han er også uegnet til at tage sig af dyr.
Meget han ikke har været med hjemmeværnet ude og tvangsfjerne dem, lige som da  de fjernede børn der tissede i sengen, og så satte i pleje hos ham i det lille hus i Frederiksværk.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juni 11, 2017, 07:54:16 pm »
   Mangler også at få svar på hvad det var for en udsendelse , du så i tv , der omhandlede navnet Ieet , du har med at komme med en masse pure opspind , hvor man ikke får beviser .  :yes: