Forfatter Emne: Islam skal ikke have lebensraum i Slovakiet  (Læst 816 gange)

BannerFøreren

• Gæst
Islam skal ikke have lebensraum i Slovakiet
« Dato: Juni 11, 2017, 09:44:43 am »
Det slovakiske nationale parti SNS har foreslået, at en religion skal have mindst 50.000 medlemmer for at blive fuldt anerkendt og kvalificere sig til statsstøtte. Det er ikke usmart, for islam har ikke mere end mellem 2000 og 5000 tilhængere i Slovakiet og ingen anerkendte moskéer. (Lucky Slovakia!)
Lovforslaget er vedtaget.

Man kan sikkert sige en masse om Slovakiets ringere levefod, ringere ditten og datten, og det vil Brovte-kartellet gøre om lidt i deres 24/7-forsvar for islams fremtrængen i Europa, men lyder det ikke vidunderligt: I et land med 5,4 millioner indbyggere - næsten det samme som Danmarks - er der så relativt få muslimer og ingen moskéer.   :big_grin:

http://www.express.co.uk/news/world/738462/Slovakia-law-Islam-ban-registered-religion-Eu-migrant-quota-Muslim-sentiment

Premierminister Robert Ficos regering har flere gange udtalt, at islam ingen plads har i Slovakiet. Tænk om vi i Norden havde haft sådanne politikere til at føre politik for os - ikke imod os!

Anklageren

• Gæst
Muslimerne vil ikke bo i den tidligere østblok
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2017, 10:47:46 am »
Det vil landenes egne indbyggere jo heller ikke, og det er der nok en grund til. Der kan være god grund til at tro, at det nærmere er økonomiske årsager end nationalisme, som er årsagen til at Østeuropa frastøder muslimer.

En historisk hjerneflugt, der ikke er set i over 100 år, er i gang i Østeuropa

I lande som Letland, Litauen, Rumænien og Bulgarien er mellem 13 og 24 procent af befolkningen forsvundet siden Berlinmurens fald for 25 år siden, skriver Jyllands-Posten.

Det er de bedst uddannede, de unge og de arbejdsduelige, der er forsvundet. Og det er et kæmpeproblem, mener lektor Søren Riishøj fra Syddansk Universitet.

- Europa er ved at blive revet fra hinanden. Virksomhederne vil ikke investere i lande og områder, hvor de unge og de veluddannede er væk. Derfor skaber det en ond cirkel ...

http://www.dr.dk/nyheder/politik/eksperter-europa-er-ved-blive-revet-fra-hinanden

Der er vist ikke tvivl om at østeuropæerne er de nye indvandrere, for de rejser nok ikke hjem igen.

Årsagen til hjerneflugten fra Østeuropa kan være EU medlemskaberne og arbejdskraftens frie bevægelighed.

Nigermanden

• Gæst
Sv: Islam skal ikke have lebensraum i Slovakiet
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2017, 11:01:45 am »
Det er en tarvelig holdning, der ligger bag oplægget.

Jeg vil ønske, at der kommer en omvæltning i lande som Slovakiet, Ungarn og Polen om nogle år. Folk vil se, at de lever i et højreekstremt tyranni, og derefter vil der komme love som naturligvis indbyder islam som ligeværdig. Islam går frem de fleste steder, og moskéer vil også blomstre i Slovakiet. Bare vent.   :aww: :Cherna_29:

Anklageren

• Gæst
En præmietorsk
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2017, 11:04:53 am »

Jeg vil ønske, at der kommer en omvæltning i lande som Slovakiet, Ungarn og Polen om nogle år. Folk vil se, at de lever i et højreekstremt tyranni, og derefter vil der komme love som naturligvis indbyder islam som ligeværdig. Islam går frem de fleste steder, og moskéer vil også blomstre i Slovakiet. Bare vent.   :aww: :Cherna_29:

Du er en komplet idiot, som bare sætter BannerFøreren i et positivt lys.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: En præmietorsk
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2017, 12:08:21 pm »

Du er en komplet idiot, som bare sætter BannerFøreren i et positivt lys.

Jeg tror selv Brovtebanden er modstander af Tiger/Nigermanden. Han har fået 0 likes på hans 52 indlæg hvilket siger noget om at ingen er enige med ham. Selvom det nok er en trold
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Nigermanden

• Gæst
Sv: En præmietorsk
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2017, 12:18:54 pm »
Danskpartisten:
Citér
Jeg tror selv Brovtebanden er modstander af Tiger/Nigermanden. Han har fået 0 likes på hans 52 indlæg hvilket siger noget om at ingen er enige med ham. Selvom det nok er en trold

Du kan selv være trold, lille danskerpartist fra lille danmark.
Jeg har skrevet til dig (i en anden tråd), at du ikke skal genere Anklageren og dem, der er enige med ham. Anklageren er en stor tænker og ofte lidt foran os andre, men vær vis på han har sin egen taktik.
En dag vil du forstå, hvorfor han af og til føler trang til at kalde mig "torsk". Det er bare sådan lidt sjov vi har sammen, den gode Anklageren og jeg. Vi vil det samme på den lange bane.   :smile1:

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Du har ret !
« Svar #6 Dato: Juni 11, 2017, 01:07:19 pm »
Danskpartisten:
Citér

Jeg har skrevet til dig (i en anden tråd), at du ikke skal genere Anklageren og dem, der er enige med ham. Anklageren er en stor tænker og ofte lidt foran os andre, men vær vis på han har sin egen taktik.
En dag vil du forstå, hvorfor han af og til føler trang til at kalde mig "torsk". Det er bare sådan lidt sjov vi har sammen, den gode Anklageren og jeg. Vi vil det samme på den lange bane.   :smile1:

Anklageren´s datter er RADIKAL...

Anklageren 5 år 8 måneder siden
[quote="Gristo er bekymret" post=2449680]Han bor ellers herinde. Skal han ikke fejre hans partis tilbagegang og statsminsterposten eller har han migræne over at det bliver Vestager der kører med klatten ? [(:][/quote]
Desværre har jeg arbejdet for meget til, at jeg har haft tid til at glæde mig over valgsejren.
Ja - nogle partier gik tilbage, og desværre huggede Enhedslisten og de Radikale nogen af vores.
At tænke sig, at min egen datter, som ellers har været formand for DSU i en større dansk by, har stemt på Margrethe Vestager [:)]
Pyt -- det vigtigste er, hvem der har magten.
Nu skal jeg have fryseren fyldt.
 :hyper:

Anklageren

• Gæst
Anklageren 5 år 8 måneder siden
[quote="Gristo er bekymret" post=2449680]Han bor ellers herinde. Skal han ikke fejre hans partis tilbagegang og statsminsterposten eller har han migræne over at det bliver Vestager der kører med klatten ? [(:]
Desværre har jeg arbejdet for meget til, at jeg har haft tid til at glæde mig over valgsejren.
Ja - nogle partier gik tilbage, og desværre huggede Enhedslisten og de Radikale nogen af vores.
At tænke sig, at min egen datter, som ellers har været formand for DSU i en større dansk by, har stemt på Margrethe Vestager [:)]
Pyt -- det vigtigste er, hvem der har magten.
Nu skal jeg have fryseren fyldt.
 :hyper:
[/quote]

Jeg har forklaret dine træge hjerneceller, at min datter stemte Radikal for 6 år siden (som den eneste gang i hendes liv) - og at hun siden er blevet bedt om at stille op til byrådsvalget for Socialdemokratiet.

Hun er ikke Radikal - men hvis hun var - så ville jeg ikke elske hende mindre af den grund   :blum:

Anklageren

• Gæst
Ingen er dumme nok til at ville det samme som dig
« Svar #8 Dato: Juni 11, 2017, 01:29:46 pm »
Danskpartisten:
Citér

Du er en af de allermest hjernedøde muhamedanere - og i virkeligheden måske en national troll, som har til formål at sætte mig og andre i det samme dårlige lys, som skinner på dig selv.