Forfatter Emne: Urine posten og Den korte apis  (Læst 625 gange)

Joy O

• Gæst
Urine posten og Den korte apis
« Dato: Juni 06, 2017, 08:42:37 am »
Burde have alarmklokken ringende over de kommende dages regn og storm som kommer væltende ind over vores bevogtede grænser, men intet brugbart derfra.

Istedet blev jeg nød at læse om alle detaljer og advarsler i løgnepressen.
Sikker verden vi lever ind.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Urine posten og Den korte apis
« Svar #1 Dato: Juni 06, 2017, 09:20:56 am »
DMI er ikke løgnepressen http://www.dmi.dk/vejr/ så hvad er din pointe?
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Joy O

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juni 06, 2017, 01:54:56 pm »
DMI er ikke løgnepressen http://www.dmi.dk/vejr/ så hvad er din pointe?

Pointe, hmm.
Det har jeg ikke skænket en tanke om må jeg indrømme, sjældent at jeg læser noget her på chat og debat som giver overhovet noget mening, og jeg prøver sjældent med den slags.

Muligt at nogen Muslim gylle debatter indeholder noget væsentligt, men jeg tvivler.

Så jeg forstsætter med at bruge DD som tidsbeskæftigelse, noget som godt kan være sjovt for mig, før jeg bevæger mig ude af døren, såsom i dag i 24 grader varme og solskin .

Hyg dig, jeg har spist sent frokost og skal ude igen i det fine vejr.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 06, 2017, 02:10:45 pm »
Varslet om kraftigt regn gælder kun for SV Jylland, Fyn, Lolland, Falster, Møn og Bornholm. Så Carlo og Poul skal passe på de ikke bliver skyllet væk.  :Laie_93:
cuckelicuck

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 06, 2017, 02:20:23 pm »
Joy O:
Citér
Pointe, hmm.
Det har jeg ikke skænket en tanke om må jeg indrømme, sjældent at jeg læser noget her på chat og debat som giver overhovet noget mening, og jeg prøver sjældent med den slags.
Muligt at nogen Muslim gylle debatter indeholder noget væsentligt, men jeg tvivler.

Så jeg forstsætter med at bruge DD som tidsbeskæftigelse, noget som godt kan være sjovt for mig, før jeg bevæger mig ude af døren, såsom i dag i 24 grader varme og solskin .

Forsøg på 'oversættelse':

Pointe, hmm. Nu lader jeg som om jeg tænker.
Men det reelle er, at jeg aldrig tænker nogen tanke, før jeg skriver herinde. Men jeg læser alt, ALT, hvad jeg kan overkomme her på debatten. Blot giver det yderst sjældent mening for mig. Jeg forstår ikke, hvad de diskuterer. Så er det jeg bliver irritabel og opretter endnu et par profiler, foruden de 78 jeg har i forvejen og forsøger, om jeg kan sabotere det hele. Særlig når jeg har fået mig nogle gedigne gibbernakkere hen på dagen.

Jeg aner ikke, hvad islam er og forstår ikke, hvad de andre skriver i den retning.
Jeg synes det var sjovere, lige da den amerikanske præsidentvalgkamp begyndte; da kunne også jeg være med, for næsten alle andre sjofler også Donald Trump. Og jeg kunne endda få lejlighed til - så diskret jeg formåede - at beskrive mine voldsomme erotiske dagdrømme vedrørende Michelle Obama!

Jeg fortsætter naturligvis med at spamme rundt på DD med mine mange profilnavne, så sandt som mit navn er Mera, Propov, Popov, Flying D, Det er mig, joJO, doDO, Joy O .......

« Senest Redigeret: Juni 06, 2017, 07:36:07 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Joy O

• Gæst
« Svar #5 Dato: Juni 06, 2017, 05:51:07 pm »
Joy O:
Citér
Pointe, hmm.

Forsøg på 'oversættelse':

Pointe, hmm. Nu lader jeg som om jeg tænker.
Men det reelle er, at jeg aldrig tænker nogen tanke, før jeg skriver herinde. Men jeg læser alt, ALT, hvad jeg kan overkomme her på debatten. Blot giver det yderst sjældent mening for mig. Jeg forstår ikke, hvad de diskuterer. Så er det jeg bliver irritabel og opretter endnu et par profiler, foruden de 78 jeg har i forvejen og forsøger, om jeg kan sabotere det hele. Særlig når jeg har fået mig nogle gedigne gibbernakkere hen på dagen.

Jeg aner ikke, hvad islam er og forstår ikke, hvad de andre skriver i den retning.
Jeg synes det var sjovere, lige da den amerikanske præsidentvalgkamp begyndte; da kunne også jeg også være med, for næsten alle andre sjofler Donald Trump. Og jeg kunne endda få lejlighed til - så diskret jeg formåede - at beskrive mine voldsomme erotiske dagdrømme vedrørende Michelle Obama!

Jeg fortsætter naturligvis med at spamme rundt på DD med mine mange profilnavne, så sandt som mit navn er Mera, Propov, Popov, Flying D, Det er mig, joJO, doDO, Joy O .......

Sjældent er fornøjelsen større Herr Rudi, end når du viser dig med dine søm beslåede  kommentar støvler.
Men kan næster fornemme en rystelse gennem debatten, hvor er du dog en skarp og intelligent debattør.
Nu læser jeg ikke den Korte pis, eller urine Posten, men jeg går ud fra at du er et værdiful skribent.

Udover dette, eller skal jeg skrive, (dermed)?, føler jeg mig også ekstraordinær glad fordi du nu viser dig at være en supporter med styr på ting og sager.

Carmen kunne ikke gøre det bedre.

Tusind tak for dine forklaringer/forbedringer, og "please" du er velkommen, anytime my friend.
Jeg lytter lige lidt til din favorite komponist "Sousa" bare for at fordøje din lidt dirrende følelse i maven ,o)