Forfatter Emne: Imam truer festende studenter  (Læst 214 gange)

BannerFøreren

• Gæst
Imam truer festende studenter
« Dato: Juni 05, 2017, 07:27:49 am »
Den fanatiske imam, Anas Khalifa, der nu bor i Göteborg, truer på facebook de studenter, som tager eksamen i denne måned.
"Allahs vrede rammer dig", skriver han med henblik på, hvis den nybagte student deltager i festligheder med alkohol i glassene efter eksamen, hvilket unægtelig er en gammel tradition i Norden.

http://denkorteavis.dk/2017/imam-skraemmer-fest-glade-studerende-med-trusler-om-allahs-dodsstraf/

Nu kan de glade og bogstaveligt talt danske og svenske studenter naturligvis blæse på, hvad den ubehagelige imam sidder og grifler, men hans udgydelser giver et fingerpeg om, hvordan her ville blive med ham og hans lige ved magten.

Og vi har jo set, hvordan hestevogne med syngende studenter er blevet bombarderet med sten og flasker af islam-ungdom (2016), så de måtte søge ly. De kunne ikke "bare leve, som de plejer"!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg tror, at risikoen er ret lille, for jeg har ikke hørt om ham før.

Anas Khalifa er bare endnu en af de mange ubetydelige og ukendte muslimer, der bliver udråbt til sandheds-apostel i Den Korte Avis.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Imam truer festende studenter
« Svar #2 Dato: Juni 05, 2017, 07:38:46 pm »
Hvad med at brændes denne annus på et stort bål i Göteborg! :Laie_3:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Joy O

• Gæst
Sv: Imam truer festende studenter
« Svar #3 Dato: Juni 05, 2017, 07:45:10 pm »
Hvad med at brændes denne annus på et stort bål i Göteborg! :Laie_3:

Jeg kan godt se det ironiske i den tekst i bunden af alle dine indlæg ,o)