Forfatter Emne: hvorfor må jeg ikke få lidt kærlighed og nærhed?  (Læst 2418 gange)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: hvorfor må jeg ikke få lidt kærlighed og nærhed?
« Svar #30 Dato: Juni 05, 2017, 09:02:29 pm »
Lyjse.

Det "selvi" skrev her inden ha/un blev bannet, sagde det jo selv, det var kun et spørgsmål om hvornår GuBBi kom på debatten og bannede ha/un, så derfor blev den profil oprettet som reserve.

Du skal ikke se på hvad personen skriver eller om hvad, men det er tydeligt "selvi" i nye klæder.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen 

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Juni 05, 2017, 09:25:02 pm »
Poul, hvorfor skulle jeg være Selvi? Jeg er fuldstændig ligeglad med jeres person kampe, jeg vil have øjnenen op for at mænd har det dårligt i dagens feminiserede samfund. Læ her: https://www.information.dk/debat/2011/05/roede-glemt-maend?lst_cntrb

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juni 05, 2017, 09:54:15 pm »
Lyjse.

Det "selvi" skrev her inden ha/un blev bannet, sagde det jo selv, det var kun et spørgsmål om hvornår GuBBi kom på debatten og bannede ha/un, så derfor blev den profil oprettet som reserve.

Du skal ikke se på hvad personen skriver eller om hvad, men det er tydeligt "selvi" i nye klæder.

Her er hvad selvi skrev

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=796
hun skrev ikke noget om, at hun ville oprette en ny profil.

Om jeg begriber, hvorfor nogen herinde - har den opfattelse - at hun skulle være, den samme som Mak ??????????

Pas på, ikke fantasien "løber af med jer "  :girl_haha:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Juni 05, 2017, 10:06:45 pm »
Poul, hvorfor skulle jeg være Selvi? Jeg er fuldstændig ligeglad med jeres person kampe, jeg vil have øjnenen op for at mænd har det dårligt i dagens feminiserede samfund. Læ her: https://www.information.dk/debat/2011/05/roede-glemt-maend?lst_cntrb

Jeg tror der er nogen, der ikke rigtigt har fået "rystet selvi af sig" - hun var en plageånd, fyldt med had til jøder, som hun ville slå ihjel.

Du har et helt andet problem, har du skrevet det læserbrev, du henviser til ?

Nu har du fået mit råd, og jeg håber du gør alvor af det, for du er jo ikke alene om, at være syg og ensom.

Det bedste ville være, at du fik hjælp til, at stoppe med at drikke..

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Juni 05, 2017, 10:24:31 pm »
Tak, Lyjse det er rart at nogen tager problemet alvorligt. Det er frygteligt at have det som jeg har det.

Det er ikke mit læser brev men forfatteren er den første jeg kender til der sætter så gode ord på problemet. Det er vigtigt at få gang i den debat.

Det vil jeg gerne sarbejde for.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Juni 06, 2017, 07:52:39 am »
Hold da op med en gang vrøvl , du kommer med der , du aner ikke hvem Mak er , også kommer det vist heller ikke dig ved . :negative:  Har lavet en ny profil , for at have en i reserve , se nu gætter du igen , jeg syntes du skal lade Gubbi om det her , og blande dig udenom , også lade Mak være.  :angry:     Og hvis du ikke gider at se hvad Mak skriver , kan du bare lade være med at læse med , er det ikke sådan du plejer at skrive , når folk var trætte af din Tryg saga. :yes:
« Senest Redigeret: Juni 06, 2017, 08:04:00 am af måneskin »

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Juni 06, 2017, 02:27:08 pm »
Lyjse.

Poul, så gætter jeg på at du er en af dem med godt helbred som fik det job du ville, som har kone og børn og god økonomi

Hvorfor hjælper du ikke dine brødre på bunden af samfundet? Vil du ikke kendes ved os? Er vi ikke lige så meget vær som dig?

Så længe infgen hjælper bliver det aldrig bedre. Jeg kan i hver fald ikke klare det selv længere.