Forfatter Emne: hvorfor må jeg ikke få lidt kærlighed og nærhed?  (Læst 2243 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: hvorfor må jeg ikke få lidt kærlighed og nærhed?
« Svar #15 Dato: Juni 04, 2017, 06:29:19 pm »
Det er jo nok de ting de flygter fra tror du ikke???

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juni 04, 2017, 07:50:52 pm »

Du stiler nok bare for højt.
Lige børn leger nu en gang bedst.
Har du prøvet at date en der var arbejdsløs og kronisk syg ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juni 04, 2017, 07:55:51 pm »
Politisk Ukorrekt.

Jeg vil give dig ret, det er en og samme person.

Det kunne være sjovt hvis GuBBi automatisk satte F.eks en "*" bag de profiler der er oprettet gennem netværk der ikke kan spores, så viste man hvem man havde med at gøre og man havde en Chance for at holde sig fra de profiler.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juni 04, 2017, 08:04:33 pm »
nobody

Citér
Jeg vil give dig ret, det er en og samme person.

Kan du fortælle mg, hvorfor selvi skulle oprette en profil før hun blev bannet ?

Hun havde da ikke andet en ISLAM og HAD i hovedet.

Jeg syntes I skal give Mak en chance, indtil videre kunne I jo forholde jer, til det han skriver.... :boast:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juni 04, 2017, 08:07:57 pm »
Gæt Gæt , tror du stadig det er Tor , eller hvad du vrøvler om , den Poul Jørgensen , hvem var det der havde den før, man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus . Jeg syntes du er meget utilfreds med det arbejde Gubbi gør her på siden , du må da hellere overtage hans job , så ville det nok køre , som du vil have det.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juni 04, 2017, 08:20:31 pm »

Du stiler nok bare for højt.
Lige børn leger nu en gang bedst.
Har du prøvet at date en der var arbejdsløs og kronisk syg ?

POinten er jo at kvinder vil have en mand der er bedre / bedre stillet end dem - så en arbejdsløs kronisk sy kvinde vil selvfølgelig ikke have mig, der også er arbejdsløs og kronisk syg - ja dødsyg. Og ja jeg har prøvet.

Hvorfor skal vi mænd vælges fra? Er det ikke i statens interesse at der er flere gifte par så der kommer flere børn?

Jeg har også behov for at blive rørt ved og for at blive nusset. Har i andre ikke også det?. Jeg tror ikke det er mig der er mærkelig. :smile:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juni 04, 2017, 08:24:39 pm »
Skulle det være et Tor netværk som der blev logget ind med så kunne man  nægte adgang med det som man har gjort mange andre stededer.

Tor netværk begynder deres ip adresse med 100, 105 osv.
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Tor

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juni 04, 2017, 09:05:42 pm »
Skulle det være et Tor netværk som der blev logget ind med så kunne man  nægte adgang med det som man har gjort mange andre stededer.

Tor netværk begynder deres ip adresse med 100, 105 osv.

Nej de gør ikke. Den her køre over Rumænien,og har 89.34, lad være med at kloge dig på noget du tydelig vis ikke har begreb om.

« Senest Redigeret: Juni 04, 2017, 09:08:26 pm af Tor »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juni 04, 2017, 09:11:43 pm »

Mak

Citér
POinten er jo at kvinder vil have en mand der er bedre / bedre stillet end dem - så en arbejdsløs kronisk sy
kvinde vil selvfølgelig ikke have mig, der også er arbejdsløs og kronisk syg - ja dødsyg. Og ja jeg har prøvet.

Hvorfor skal vi mænd vælges fra? Er det ikke i statens interesse at der er flere gifte par så der kommer flere børn?

Jeg har også behov for at blive rørt ved og for at blive nusset. Har i andre ikke også det?. Jeg tror ikke det er mig der er mærkelig. :smile:

Måske du skulle "gå en anden vej" f.eks.

http://www.denoffentlige.dk/socialt-udsatte-danner-netv%C3%A6rk-p%C3%A5-facebook

Det etablerede hjælpesystem er efterhånden blevet så skrabet, at socialt udsatte mennesker viser stor interesse for at modtage, men også selv at give – i en gruppe, der bare vokser og vokser på Facebook, kan alle se ideen i at hjælpe hinanden videre, der hvor systemet er stået af.

Gruppen ”Ting bortgives til udsatte mennesker” er åben på Facebook, så alle kan læse med.

Du kan sikkert møde mange derinde, og måske også finde en kæreste  :smile1: selvom det ikke er formålet med siden, så "hvor mennesker mødes, kan der opstå "sød musik"  :smile1:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juni 04, 2017, 10:23:07 pm »
Nej de gør ikke. Den her køre over Rumænien,og har 89.34, lad være med at kloge dig på noget du tydelig vis ikke har begreb om.
Du har ingen anelse om mine begreb. :smile:

Du bruger sandsynligvis en af disse server i Rumænien med din ip 89.34,

arachna
kutowski
tor4thepeople2
yarde

Og jeg bruger ikke Tor lige nu. :smile:

« Senest Redigeret: Juni 04, 2017, 10:56:07 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Joy O

• Gæst
« Svar #25 Dato: Juni 05, 2017, 01:09:14 am »
Du har ingen anelse om mine begreb. :smile:

Du bruger sandsynligvis en af disse server i Rumænien med din ip 89.34,

arachna
kutowski
tor4thepeople2
yarde

Og jeg bruger ikke Tor lige nu. :smile:
[DAN.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juni 05, 2017, 02:58:30 pm »

Mak

Citér
POinten er jo at kvinder vil have en mand der er bedre / bedre stillet end dem - så en arbejdsløs kronisk sy
kvinde vil selvfølgelig ikke have mig, der også er arbejdsløs og kronisk syg - ja dødsyg. Og ja jeg har prøvet.

http://www.denoffentlige.dk/socialt-udsatte-danner-netv%C3%A6rk-p%C3%A5-facebook

Det etablerede hjælpesystem er efterhånden blevet så skrabet, at socialt udsatte mennesker viser stor interesse for at modtage, men også selv at give – i en gruppe, der bare vokser og vokser på Facebook, kan alle se ideen i at hjælpe hinanden videre, der hvor systemet er stået af.

Gruppen ”Ting bortgives til udsatte mennesker” er åben på Facebook, så alle kan læse med.

Du kan sikkert møde mange derinde, og måske også finde en kæreste  :smile1: selvom det ikke er formålet med siden, så "hvor mennesker mødes, kan der opstå "sød musik"  :smile1:

Tak lyjse.

Og vil i andre ikke nog holde jeres computer snak i en anden tråd?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juni 05, 2017, 04:17:30 pm »
Mon de to enlige Mak og Lyjse er jævnaldrende?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juni 05, 2017, 07:44:42 pm »

Mak

Citér

Tak lyjse.

Og vil i andre ikke nog holde jeres computer snak i en anden tråd?

Molak Molak Mak Mak Mak - søg dog for he..... læge !!!!  :MG_216:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juni 05, 2017, 07:59:40 pm »
Molak Molak Mak Mak Mak - søg dog for he..... læge !!!!  :MG_216:

Min læge ser jeg allerede alt for meget til, jeg tror faktisk han er ved at være lidt træt af mig for han tror jeg er hypokonder.

Hvad med dig el nino, hvordan har helbredet det? Er du en af dem der fik det job du ville som har kone og børn? Hvad så med at hjælpe dine brødre på bunden af samfundet? Vi har brug for støtte?

Hvor blev solidariteten af?. :smile:
« Senest Redigeret: Juni 05, 2017, 08:01:22 pm af Mak »