Forfatter Emne: Fredens religion slår til atter engang  (Læst 6324 gange)

Anklageren

• Gæst
Splidens parti slår ikke til
« Svar #15 Dato: Juni 04, 2017, 10:44:32 am »
Mit forslag: At sende muslimerne ud af europa

Hvordan er det nu liiiiiiiiige det går med Danskernes Parti og deres vælgererklæringer?
Fremad de fik nemlig over 14 flere stillere sidste måned (ved ikke hvor mange der er udløbet men de fik flere end 14) KD gik tilbage og fik 40 færre stillere http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6001.0 DP kører fremad imens KD er i bakgear og kan ikke klare slutspurten. DP skal nok overhale KD på et tidspunkt i det ræs

Danskernes Parti har indsamlet 5.720 vælgererklæringer på to år, og skal op omkring 20.000 stillere for at opstille til folketingsvalget.

Danskernes Parti fik 11 nye stillere i april måned, og tallene fra maj måned er ikke kommet endnu. Danskernes Parti manglede altså 14.280 stillere så sent som den 1. maj i år.

Med 11 flere stillere om måneden vil det tage 1.298 år at nå op på det krævede antal stillere - og jeg synes - det er helt ovenud glimrende, at du er tilfreds med den "slutspurt"  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Fredens religion slår til atter engang
« Svar #16 Dato: Juni 04, 2017, 10:52:40 am »
Jeg kikker på http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6001.0 og http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5717.msg74632#msg74632

Danskernes Parti 5.709
Til
Danskernes Parti 5.720
Men som sagt så betyder det ikke at de fik 11 stillere men at der er flere nye stillere end der er stillere som er udløbet. Ingen af os ved hvor mange stillere DP fik men vi kan gætte os til det. Vi ved dog begge to at de fik 11 nettostemmer i alt. Du skrev selv dette i den gamle tråd:

Det har taget DP to år at samle de 5.709 vælgererklæringer - og vælgererklæringer bliver forældet efter 18 måneder.

DP er ikke engang i nærheden af at kunne samle nok, for allerede nu bliver vælgererklæringerne fra 2015 forældede, efterhånden som tiden skrider frem - så det er et Sisyfos arbejde.

Men selvom stillere bliver forældet (hvilket KD kan mærke da de bakker tilbage i slutspurten om at nå i mål med 20000 stillere) så går DP stadig fremad. Mit håb er at Nye Borgerlige svigter så vil dem der er stiller for NB blive stiller for DP)
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #17 Dato: Juni 04, 2017, 11:42:27 am »
Jeg vil tillade mig at vende tilbage til tråden, som den var, inden den ækle, følelseskolde psykobrovter til Carlo begyndte sin afsporing ved at plapre om et bestemt partis antal vælgererklæringer. (Tråden handler om den i skrivende stund seneste terror i London).

Grupper på sociale medier og andre kanaler, der støtter Islamisk Stat, omtaler i dag angrebet i London som "de sorte dage, vi har lovet" og "ulvene er vågnet."

Ja, ulvene vågner mere og mere i disse måneder. Vi har jo i flere år kunnet læse om, at islamisterne betragter bl.a. de jihad-krigere, det er lykkedes dem at få ind i EU-staterne som "sovende celler", som bare skulle holde sig klar til at angribe de vantro. Det er interessant sammenholdt med "ulvene, der er vågnet".

De danske toppolitikeres genbrugs-blarblar er begyndt at tikke ind på nyhedsredaktioner - I ved, alt det om "de feje tabere", "forfærdeligt", "dybfølte tanker til briterne" osv. Ikke et ord om den ondskabsfulde politiske ideologi - is . . m. Sssssh.

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juni 04, 2017, 11:54:15 am »
Det værste er denne Brovtekommentar

http://ekstrabladet.dk/112/fire-cykelryttere-ramt-af-bil-to-alvorligt-tilskadekomne/6692171

Det gør vi da også i DK.

HVAD I HELVEDE ER DET FOR EN LOGIK?

Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #19 Dato: Juni 04, 2017, 12:19:23 pm »
Danskpartisten:
Citér
Det værste er denne Brovtekommentar

http://ekstrabladet.dk/112/fire-cykelryttere-ramt-af-bil-to-alvorligt-tilskadekomne/6692171
Det gør vi da også i DK.

HVAD I HELVEDE ER DET FOR EN LOGIK?

Det er naturligvis ikke logik. Det er sygdomssymptomer, som de jævnligt kommer til udtryk, specielt når der har været endnu et islam-terrorangreb, eller når en eller flere nordiske kvinder råt, ondt er blevet voldtaget af "unge" (mænd fra Fredens Religion). Så kæfter han op om bilulykker, statistik om kræft, jordskælv og andet, som ingen ideologi/religion sætter igang. Det er tværtom non-logik. Ingen normale ville sammenligne terroren med trafikulykker, uhelbredelige sygdomme eller naturkatastrofer.

Det er da også først og fremmest den iskolde, ensomme psykopats hånlatter mod ofrene, når hans sande venner her i verden igen har slået til, børn og unge dræbt og lemlæstet i Allahs navn. Formålet er at træde på os almindelige mennesker og vore følelser. Ligeledes, når vi foruroliges over den optrappede terror med tanke for vore børn og børnebørn og det land, vi gerne ville overdrage til dem. Så sidder han i sin ensomme syfilishule og savler om, at vi repræsenterer en "gyse-kultur."

Det meste kan du genfinde hos Anklageren, som også retorisk har hånet danske voldtægtsofre.

De repræsenterer alt andet end logik, Danskpartist. Derimod den rene, hadefulde ondskab mod landsmænd.

Det er for det, de skal huskes.    :Gigakach_02: :Gigakach_02:

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juni 04, 2017, 12:33:23 pm »
"gyse-kulturen" vil dø når der ikke er nogen terrorangreb i europa mere. Og siden muslimer står for 99% af alle terrorangreb (1% er venstrefløjens favoritterrorist Breivik) i europa de sidste mange år så er løsningen simpel. Nul ISlam i Danmark

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Anklagerens begrænsninger
« Svar #21 Dato: Juni 04, 2017, 12:47:11 pm »
Anklageren:
Citér
Kogt helt ned handler »Erasmus Montanus« jo om en ung nar, som i hovedsagen har ret, nemlig i at forsvare den nye tanke om, at Jorden er rund. Og en gammel nar – Per Degn – som i hovedsagen tager fejl, nemlig i at insistere på, at Jorden er flad. Men som alligevel ender med at vinde.

Islam er først og fremmest en politisk ideologi - men lad mig så bare tilføje: Det ved den, der generer og terroriserer alle andre, er det sæt love, de anvisninger, den troende muslim er undergivet. Det er jo dem, der er baggrunden for, at de ikke kan acceptere andre og at de "flager" med skilte, hvor der står "Islam will dominate the World!"

Men det ved vi på Din-debat, at Anklageren ikke kan forstå, og derved er den diskussion strandet og blevet uden mening allerede for længe siden. Jeg har i al beskedenhed prøvet at forklare Anklageren, hvad islam er - i ret lange indlæg. Hans svar: "Det er noget intellektuelt bavl..."

Åse Dane prøvede i flotte, sobre indlæg sidste år (tror, det var i november?). Samme svar: "Det er noget intellektuelt bavl...."

Det er ellers overordentligt vigtigt for os i den vestlige verden at drøfte og forstå, hvad islam er i disse år. Hvis man bare tror, at islam "er en religion", punktum, kommer man aldrig til at forstå, hvorfor islamisk terror optrappes i Europa i disse år.
« Senest Redigeret: Juni 04, 2017, 12:49:07 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juni 04, 2017, 12:51:21 pm »
Danskpartisten

Citér
Mit forslag: At sende muslimerne ud af europa
Hvilket forslag tror du og resten virker bedst?

Jeg foreslog:

Citér
- uddanne noget mere politi.. sætte hæren ind og beskytte Europa, og lade muslimerne udrydde sig selv, i deres lande.
.

Jeg er enig i, at vi skal sende muslimerne ud af Europa, men der findes fredelige "muslimer" som forsørger sig selv, og er flinke mennesker, de skal have lov til, at blive.

Alle moskeer skal lukkes, det er der - de bliver hjernevasket.

Alle kriminelle muslimer skal selvfølgelig smides ud af Europa, de kan være kriminelle hvor de kom fra !

Kristne i muslimske lande, skal vi tage imod, muslimerne slagter dem dagligt.

Så kan de få lov til, at udrydde sig selv, i deres egne lande - vi skal ikke blande os.

Vi skal derimod sætte hæren ind, i Europa - undtagen i Tyrkiet, de er på randen af borgerkrig, de ender som Syrien.

Så skal hæren udrydde alle islamister, indtil der ikke er flere tilbage.

« Senest Redigeret: Juni 04, 2017, 12:53:09 pm af lyjse »

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Anklagerens begrænsninger
« Svar #23 Dato: Juni 04, 2017, 12:55:51 pm »
Anklageren:
Citér
Kogt helt ned handler »Erasmus Montanus« jo om en ung nar, som i hovedsagen har ret, nemlig i at forsvare den nye tanke om, at Jorden er rund. Og en gammel nar – Per Degn – som i hovedsagen tager fejl, nemlig i at insistere på, at Jorden er flad. Men som alligevel ender med at vinde.

Islam er først og fremmest en politisk ideologi - men lad mig så bare tilføje: Det ved den, der generer og terroriserer alle andre, er det sæt love, de anvisninger, den troende muslim er undergivet. Det er jo dem, der er baggrunden for, at de ikke kan acceptere andre og at de "flager" med skilte, hvor der står "Islam will dominate the World!"

Men det ved vi på Din-debat, at Anklageren ikke kan forstå, og derved er den diskussion strandet og blevet uden mening allerede for længe siden. Jeg har i al beskedenhed prøvet at forklare Anklageren, hvad islam er - i ret lange indlæg. Hans svar: "Det er noget intellektuelt bavl..."

Åse Dane prøvede i flotte, sobre indlæg sidste år (tror, det var i november?). Samme svar: "Det er noget intellektuelt bavl...."

Det er ellers overordentligt vigtigt for os i den vestlige verden at drøfte og forstå, hvad islam er i disse år. Hvis man bare tror, at islam "er en religion", punktum, kommer man aldrig til at forstå, hvorfor islamisk terror optrappes i Europa i disse år.
"Islam will dominate the World!" der er også en hvor der står
"Nonbelivers can go to hell"
Og der de fleste muslimer mener der kun er et tolkning af ISlam og Tyrkiet som åbent snakker om helligkrig imod europa så er fremtiden åbenlys hvis der forsat er ISlam i europa. En religionskrig

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juni 04, 2017, 01:03:33 pm »
Landboen:
Citér
AL religion bør forbydes i det offentlige rum.

Jeg har nu altid siden drengeårene kunnet glæde mig over, når vi - min familie - kom forbi sådan et vejkrucifiks som det ved Svinkløvvej i Han Herred. Så er jeg, der ikke er en stor kirkegænger, blevet mindet om, at jeg hører til i en gammel kristen kultur.

Hvad mener Landboen mon, der burde gøres ved krucifikset? Er det en bombesprængning der er tale om?

http://hanherred.dk/wp-content/uploads/2013/01/juni-2012-vejkrucifiks.jpg
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juni 04, 2017, 01:37:55 pm »
Landboen..

selvi
Citér
ateister de eneste terrorister
« Dato: Juni 02, 2017, 05:34:58 pm »
de største terrorister er ateisterne selv

Du skulle have skrevet: AL terrorisme skulle forbydes !

Du skal ikke bestemme hvad jeg skal, eller ikke skal , skrive.

Og hvorfor fanden benytter du et citat fra "selvi"?

Citatfusker af rang, Lysje!

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juni 04, 2017, 01:40:12 pm »
Landboen:
Citér
AL religion bør forbydes i det offentlige rum.

Jeg har nu altid siden drengeårene kunnet glæde mig over, når vi - min familie - kom forbi sådan et vejkrucifiks som det ved Svinkløvvej i Han Herred. Så er jeg, der ikke er en stor kirkegænger, blevet mindet om, at jeg hører til i en gammel kristen kultur.

Hvad mener Landboen mon, der burde gøres ved krucifikset? Er det en bombesprængning der er tale om?

Jeg har ikke behov for at glo på religiøse symboler - uanset hvilken tro de hører til.
Og "den gamle kristne kultur" er vist ikke noget at prale af.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juni 04, 2017, 03:23:53 pm »

`Jeg har ikke behov for at glo på religiøse symboler - uanset hvilken tro de hører til.
Og "den gamle kristne kultur" er vist ikke noget at prale af.
´

I der Rudis verden er de symboler vist det der hører med til at være fædrelands-kærlig,  :girl_sigh:

ergo::> Rudi har patent på fædrelands-kærlighed,  :girl_blum2:
« Senest Redigeret: Juni 04, 2017, 03:25:26 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juni 04, 2017, 03:36:21 pm »
Dansk folkeparti og de blå har svigtet os mænd. Importen af udlændinge gør det sværere at få selv de lavtbetalte ufaglærte jobs.

Hviorfor skal vi lide på grund af indvandringen?

Det er kun arbejdsgverne der score noget på det her.

Burde de danske politikere ikke gøre noget for manden på bunden? Vi har brug for hjælp. Når vi ikke kan få et arbejde vil ingen kvinder have os, og mange ensomme mænd har det ikke godt.

Kom nu i omdrejninger!