Forfatter Emne: Fredens religion slår til atter engang  (Læst 6304 gange)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Sv: Fredens religion slår til atter engang
« Svar #30 Dato: Juni 04, 2017, 04:14:09 pm »
Landboen...
Citér
Du skal ikke bestemme hvad jeg skal, eller ikke skal , skrive.

Og hvorfor fanden benytter du et citat fra "selvi"?

Citatfusker af rang, Lysje!

Jeg kan næsten "høre" din  rapkæftede stemme, du "lyder" som et uartigt barn   :hyper: prøv dog at opføre dig, som om du var voksen !

Og så indrømmer du jo, at jeg citerede selvi, hvad har det med fusk at gøre ????

selvi var et hjernevasket menneske, som de måske en dag, sætter en bombe på ryggen af, men det er altså rigtigt, at :

RELIGION: At det 20. århundrede var det mest sekulariserede og ateistiske århundrede i menneskehedens historie og samtidig også et af de mest blodige, taler stærkt imod sammenhængen imellem religion og krig og vold

https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/sammenh%C3%A6ngen-mellem-religion-og-krig-er-en-skr%C3%B8ne

Ingen af det 20. århundredes store krige som Første eller Anden Verdenskrig, Boerkrigen, Koreakrigen, Vietnamkrigen eller den kolde krig udsprang af religion. Det var heller ikke religiøse ledere, der stod for de store overgreb imod mennesker i nyere tid.

Citat slut

ISLAM er = HAD / ONDSKAB, men man kan vel ikke sige, Europa er i krig ?

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Juni 04, 2017, 05:58:11 pm »

De danske toppolitikeres genbrugs-blarblar er begyndt at tikke ind på nyhedsredaktioner - I ved, alt det om "de feje tabere", "forfærdeligt", "dybfølte tanker til briterne" osv. Ikke et ord om den ondskabsfulde politiske ideologi - is . . m. Sssssh.

Jeg skal da også prøve at holde mig til emnet. Trådens emne var fredens religion og det ville da være på sin plads at vise en reklame fra det kuwaitiske telefonselskab som er gået viralt i Mellemøsten. I den optræder flere som har haft den islamistiske terror helt inde på livet. Buskabet i denne video er at man skal bombe terroristerne med kærlighed:

https://www.youtube.com/watch?v=U49nOBFv508
Mvh
puffin

Evalu

• Gæst
« Svar #32 Dato: Juni 04, 2017, 08:09:30 pm »
selvi var et hjernevasket menneske, som de måske en dag, sætter en bombe på ryggen af, men det er altså rigtigt, at :

RELIGION: At det 20. århundrede var det mest sekulariserede og ateistiske århundrede i menneskehedens historie og samtidig også et af de mest blodige, taler stærkt imod sammenhængen imellem religion og krig og vold

https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/sammenh%C3%A6ngen-mellem-religion-og-krig-er-en-skr%C3%B8ne

Ingen af det 20. århundredes store krige som Første eller Anden Verdenskrig, Boerkrigen, Koreakrigen, Vietnamkrigen eller den kolde krig udsprang af religion. Det var heller ikke religiøse ledere, der stod for de store overgreb imod mennesker i nyere tid.

Citat slut

ISLAM er = HAD / ONDSKAB, men man kan vel ikke sige, Europa er i krig ?

Du har tordnet mod selvi; men du er enig med hende.............

Du erklærer dig enig i, citerer fra og linker til  en artikel skrevet af et Hara Krisnamedlem, hvor forfatteren hævder, at der ikke er sammenhæng mellem religion og krig og vold.................

Du siger, at "ISLAM er = HAD / ONDSKAB"; men du har jo lige skrevet, at der ikke er sammenhæng mellem religion og krig og vold!!!!

Du virker noget meningsforvirret. Mon ikke du trænger til en slapper?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Juni 04, 2017, 09:25:12 pm »
Evalu.. hvem herinde, har ikke været træt af selvis spam ???

Jeg er sikker på, hun er blevet hjernevasket og at hun havde det rigtigt skidt, min mening ( og jeg var ikke alene ) var - at hun skulle have været meldt til PET, inden hun gjorde skade på sig selv og andre mennesker !

At hun mente, at de fleste krige var skabt af ateister - det har hun jo ret i, er du uenig ??

Når Kristelig Dagblad kan lægge en artikel på deres side, kan jeg vel også, sandheden er - lige gyldigt hvem der siger det, at de fleste krige blev skabt af ateister.

Citér
Mao Zedong var skyld i flere dødsfald end nogen anden i det 20. århundrede, omkring 80 millioner. Mao var ateist og darwinist. En anden ateist og darwinist, Stalin, kommer ind som nummer to med 60 millioner døde. Hitler var nummer nummer tre. Hans ideologi var ikke religiøst inspireret, men en udløber af darwinismen, en slags socialdarwinisme i praksis.

Nu har vi en anden situation, ISLAM vil overtage verden, men det sætter ikke ateisterne fri for, at have skabt krige.

Nu bør alle, både ateister og kristne stå sammen, og bekæmpe terror !

Og du burde ikke lægge spam ud, til nye debattører - tænk dig om !

Evalu

• Gæst
« Svar #34 Dato: Juni 04, 2017, 10:08:03 pm »
Når Kristelig Dagblad kan lægge en artikel på deres side, kan jeg vel også, sandheden er - lige gyldigt hvem der siger det, at de fleste krige blev skabt af ateister.

Dit link er ikke til en artikel i Kristeligt Dagblad. Dit link er til et debatindlæg i Kristeligt Dagblad.

Lyjse:
Citér
Nu bør alle, både ateister og kristne stå sammen, og bekæmpe terror !

Alle bør stå sammen og bekæmpe terror; men jeg kan ikke se, hvorfor ateisterne skulle gøre det beskidte arbejde for dig i din religionskrig mod muslimer.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.8%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Juni 05, 2017, 12:43:21 am »
Islam = HAD

Og det spreder sig, vi kan ikke stoppe hadet, ved at "banned" en muslim, personen er jo stadig derude, sammen med de andre hadefulde muslimer.

Hvad skal vi gøre... hvordan kan vi stoppe dem.. uddanne noget mere politi.. sætte hæren ind og beskytte Europa, og lade muslimerne udrydde sig selv, i deres lande..

"Islam = HAD". Er det noget du oplever i din hverdag der hvor du bor? Eller er det noget du har fra medier?
Du får ret og jeg får fred!

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Juni 05, 2017, 12:45:19 am »
Grupper på sociale medier og andre kanaler, der støtter Islamisk Stat, omtaler i dag angrebet i London som "de sorte dage, vi har lovet" og "ulvene er vågnet."

Ja, ulvene vågner mere og mere i disse måneder. Vi har jo i flere år kunnet læse om, at islamisterne betragter bl.a. de jihad-krigere, det er lykkedes dem at få ind i EU-staterne som "sovende celler", som bare skulle holde sig klar til at angribe de vantro. Det er interessant sammenholdt med "ulvene, der er vågnet".

De danske toppolitikeres genbrugs-blarblar er begyndt at tikke ind på nyhedsredaktioner - I ved, alt det om "de feje tabere", "forfærdeligt", "dybfølte tanker til briterne" osv. Ikke et ord om den ondskabsfulde politiske ideologi - is . . m. Sssssh.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Juni 05, 2017, 01:44:07 am »
"gyse-kulturen" vil dø når der ikke er nogen terrorangreb i europa mere.

GYSE-kulturen hænger ikke sammen med terrorangreb, men med reklamekroner. Jo mere GYS, jo flere seere og dermed reklameindtægter.

Sådan er kapitalismen.

Det kunne man se på TV2 natten efter Londonangrebet. Hele sendefladen var ryddet, før man overhovedet vidste om det varet terrorangreb og på redaktionen sad man og savlede efter om der ikke snart var meldinger om flere døde. Det ville jo være ærgerligt hvis der ikke var nogen døde.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Juni 05, 2017, 01:48:39 am »
........................................... er det samme som et færselsuheld hvor dem i cykel snakker i telefon og var et UHELD?

Nej, det var overhovedet ikke noget uheld. Føreren af bilen kører alt for hurtigt gennem en kurve uden udsigt fremad. Det var med vilje og agt.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Juni 05, 2017, 11:52:41 am »
Evalu.. er der nogen der har pisset på din ostemad .. du angriber mig, fordi jeg lægger et link, der dokumenterer, at ateister har våret årsagen til de fleste krige - og går op i, hvem der har skrevet artiklen..altså påstår du, at Leif Asmark Jensen,
Sørningevej 39, Skamstrup,
Mørkøv

er fuld af løgn  :angry:

Eller hvad er dit problem.. jeg kan da sagtens finde andre eks.

Mao var historiens værste uhyre

https://www.b.dk/verden/mao-var-historiens-vaerste-uhyre

Josef Stalin  -  det samlede antal ofre for stalinismens forbrydelser skal tælles i millioner.

P.s. Har du fået slettet dit SPAM mod en ny debattør ?

Anklageren

• Gæst
« Svar #40 Dato: Juni 05, 2017, 12:12:29 pm »
Evalu.. er der nogen der har pisset på din ostemad .. du angriber mig, fordi jeg lægger et link, der dokumenterer, at ateister har våret årsagen til de fleste krige - og går op i, hvem der har skrevet artiklen..altså påstår du, at Leif Asmark Jensen,
Sørningevej 39, Skamstrup,
Mørkøv

er fuld af løgn  :angry:

Vi andre ser bare, at Evalu påstår, at det ikke er Kristelig Dagblads holdning, som kommer til udtryk.

Det er jo ikke fuldstændig sikkert, at Leif Asmark Jensen er den genkomne messias.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Juni 05, 2017, 12:53:39 pm »
Hr.Tigerklager, hvor er det "sødt" af dig - at du prøver at hjælpe Evalu.

Du ved meget bedre hvad hun mente, end hun selv gjorde  :ROFL:

Nu kan jeg jo godt finde frem til begyndelsen, af denne "debat".. det var den sure Landbo, der ville have al religion afskaffet, og mit svar til hende var, at ateister var årsag de til fleste krige.

Jeg lagde for en ordens skyld, dokumentation fra Kristelig Dagblad.

Dokumentationen er der ikke noget galt med, som du kan se, hvis du åbner mine link.

Næ.. Evalu havde bare en dårlig dag, og flyttede fokus til, hvem der havde skrevet  det indlæg.

UHA da da - det var jo en fra hare krishna  :biggrin: så falder alle beviser jo "til jorden"..

Og så syntes Evalu også, at det er et beskidt arbejde, at bekæmpe terror.. hvis hendes galskab kan hjælpe hende, til at få det bedre, så har jeg "en bred ryg"  :connie_1:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Juni 05, 2017, 12:58:00 pm »

Vi andre ser bare, at Evalu påstår, at det ikke er Kristelig Dagblads holdning, som kommer til udtryk.

Det er jo ikke fuldstændig sikkert, at Leif Asmark Jensen er den genkomne messias.

Det er endog meget usikkert.
Eftersom jøderne er Guds udvalgte folk, vil en eventuel genkommen Messias sandsynligvis dukke op i Jerusalem, og nogle af de evangelisk kristne sekter har allerede forberedt sig på at være på pletten, så de kan sende LIVE fra den store begivenhed.
I'm a Troll

Evalu

• Gæst
« Svar #43 Dato: Juni 05, 2017, 01:08:31 pm »
Og så syntes Evalu også, at det er et beskidt arbejde, at bekæmpe terror.. hvis hendes galskab kan hjælpe hende, til at få det bedre, så har jeg "en bred ryg"  :connie_1:

Jeg har aldrig sagt, at det var beskidt arbejde, at bekæmpe terror:

Alle bør stå sammen og bekæmpe terror; men jeg kan ikke se, hvorfor ateisterne skulle gøre det beskidte arbejde for dig i din religionskrig mod muslimer.

Du må til gengæld gerne forklare, hvorfor du vil bekæmpe Islam, når du mener, at det er ateisme, der er skyld i krig og vold.

Anklageren

• Gæst
Det er meget mere simpelt
« Svar #44 Dato: Juni 05, 2017, 01:13:12 pm »
Hr.Tigerklager, hvor er det "sødt" af dig - at du prøver at hjælpe Evalu.

Du ved meget bedre hvad hun mente, end hun selv gjorde  :ROFL:

Det var jo dét Evalu skrev!