Forfatter Emne: 3-tandhjul :) .  (Læst 1012 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
3-tandhjul :) .
« Dato: Maj 31, 2017, 10:46:48 am »
Jeg mangler 3 tandhjul :) , til knallertkæde, men den må gerne være store, helst op omkring 22-tand med et Ca. 22-Mm hul. jeg har haft fat i T-hansen og andre, men er der nogen der ved om/og hvor stort et træk-tandhjul man kan få til en knallert, jeg skal bruge 3-ens tandhjul og Ca. 2½-3-meter kæde.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: 3-tandhjul :) .
« Svar #1 Dato: Juni 07, 2017, 03:28:42 pm »
Jeg har i dag modtaget indsugningsmanifolden med posten fra "Erik" på Fyn, og jeg har betalt for nye plader til kabinen i autocamperen, de kommer på fre/lørdag.

Jeg har købt de tandhjul, og kæderne, (så har stakkels "flixtor noget at skrive om på SOLen. :) ), T-Hansen skaffede det hele dagen efter jeg bestilte det :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 07, 2017, 06:18:57 pm »
Nå han tog ikke den lange tur helt til Lolland denne gang , det var da også godt du ikke skulle tage afsted selv , tænk hvis trillerteren gik i stykker på vej til Odense.

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2017, 06:24:44 pm »
Måneskin /UF.

Du er falsk, det ved jeg, desværre er der ingen andre der har opdaget det endnu, men det kommer nok en dag, prøv nu lige og brug din lille hjerne, tror du jeg ville køre uden styrthjelm  uden det var lovligt, eller at jeg havde en seddel fra min læge, du er så falsk at du er til at brække sig over.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 07, 2017, 06:38:33 pm »
Jeg skrev ikke noget om styrthjelmen , men at det var en lang tur at køre , hvis trillerten gik i stykker på vejen .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 07, 2017, 06:53:56 pm »
Okay du skriver jeg er falsk dig om det , men jeg tror folk har fundet ud af at du er en der ikke kan holde dig til sandheden , det er jo gevaldige sørøverhistorier du tit disker op med . Og for dig er jeg Måneskin og ikke andet.  :yes:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 07, 2017, 07:18:44 pm »
Hvem var det der skrev at Anklageren havde meldt det til politiet , og du havde kendt ham i 15 år , og hans profil var hacket , og man kunne se det på den måde han skrev på , at han var falsk  :ohmy: hvad er det for en sørøverhistorie at diske op med .  :hyper: