Forfatter Emne: Hold kæft, hvor er her kedeligt....  (Læst 3783 gange)

Nordboen

• Gæst
Hold kæft, hvor er her kedeligt....
« Dato: Maj 31, 2017, 09:57:13 pm »
Sjældent eller aldrig har jeg set Din-debat i så syg tilstand.

Selv de få aktive "brovtere" virker kørt trætte, gør de ikke?
Og en del af dem er faktisk forsvundet..homofaber fx.
Anklageren gentager sig selv ud i det helt maniske, og det har han egentlig gjort i mange måneder. Og for hver gentagelse af gentagelserne får han så en 'like' af sin skødehund Trådløse-Anna. Carlo den Klamme har aldrig virket så nær min tidlige skolegangs stakler - dem, der reelt var opgivet ret hurtigt.

Og der har vel heller ikke i flere år været så få aktive nationale? DerRudi prøver at holde dampen oppe en gang i ugen - me-en man kan godt se, at han ikke rigtig gider. Det kører på rutinen. Forståeligt - uden kvalificeret modstand. Der er også en verden udenom et lille forum, der er ved helt at gå til i visse syge personers ufattelige uhumske pladder (så som Jo-jo, selfi etc.)

Og Tigermandens "banning" i marts? Ha ha. Han behøver kun at ændre et bogstav i sin profil, så kan han boltre sig som vanligt. GuBBi, GuBBi.... sidste rest af "det anti-autoritære venstre"?   :big_grin:

Og i grunden er det da en skam. Sitet har nået at vise, at også lødig debat kunne skabes herinde.
Nu skal der nok være en eller to, der bliver frygteligt gale i hovedet, fordi jeg nævner et par navne. Men det er der ikke noget at gøre ved.
« Senest Redigeret: Maj 31, 2017, 09:59:09 pm af Nordboen »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Er det en joke?
« Svar #1 Dato: Maj 31, 2017, 10:17:40 pm »

Anklageren gentager sig selv ud i det helt maniske, og det har han egentlig gjort i mange måneder. Og for hver gentagelse af gentagelserne får han så en 'like' af sin skødehund Trådløse-Anna. Carlo den Klamme har aldrig virket så nær min tidlige skolegangs stakler - dem, der reelt var opgivet ret hurtigt.

Og der har vel heller ikke i flere år været så få aktive nationale? DerRudi prøver at holde dampen oppe en gang i ugen - me-en man kan godt se, at han ikke rigtig gider. Det kører på rutinen. Forståeligt - uden kvalificeret modstand. Der er også en verden udenom et lille forum, der er ved helt at gå til i visse syge personers ufattelige uhumske pladder (så som Jo-jo, selfi etc.)

Og Tigermandens "banning" i marts? Ha ha. Han behøver kun at ændre et bogstav i sin profil, så kan han boltre sig som vanligt. GuBBi, GuBBi.... sidste rest af "det anti-autoritære venstre"?   :big_grin:

"De nationale" har altid kun kørt et enkelt tema, med 4-5 underemner.

I februar 2001 havde Dansk Folkepartis Ungdom indrykket en annonce i bladet Studiemagasinet med teksten: "Masse-voldtægter, Grov vold, Utryghed, Tvangsægteskaber, Kvindeundertrykkelse, Bandekriminalitet. Det er, hvad et multietnisk samfund tilbyder os."

Dengang var det endda ikke spritnyt, men emnet har ellers kørt uafbrudt siden.

Det kan da ikke undre, hvis emnet bliver lidt kedeligt, når det er blevet gentaget i mindst 16 år  :yes:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Skødehunden bider,
« Svar #2 Dato: Maj 31, 2017, 11:59:22 pm »
Sjældent eller aldrig har jeg set Din-debat i så syg tilstand.

Selv de få aktive "brovtere" virker kørt trætte, gør de ikke?
Og en del af dem er faktisk forsvundet..homofaber fx.

Og i grunden er det da en skam. Sitet har nået at vise, at også lødig debat kunne skabes herinde.
Nu skal der nok være en eller to, der bliver frygteligt gale i hovedet, fordi jeg nævner et par navne. Men det er der ikke noget at gøre ved.

Nu skal du jo ikke bestemme hvem jeg skal like? jeg LIKER dem der skriver noget fornuftigt og ikke de HAD-skribenter du repræsenterer,  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Hold kæft, hvor er her kedeligt....
« Svar #3 Dato: Juni 01, 2017, 10:36:47 am »
Et godt forum er ét, hvor der er højt til loftet og plads til en masse forskellige synspunker.

Det, jeg godt kan lide ved din-debat er, at der er meget lidt censur (GuBBi kan til tider virke lidt løs i sin moderering, ja, men det har også sine fordele - der skal meget til før han censurerer folk og det kan jeg egentlig godt lide). Hvor på andre fora censureres man, bare man siger det mindste politisk ukorrekte. Jeg forlod f.eks. Nationen, fordi jeg blev træt af, at efter hvert andet indlæg, man skrev, stod der PENDING. Alt skal modereres og censureres. Ikke særligt demokratisk. Og derudover vil EB selv bestemme, hvilke emner, man må diskutere. Så hvis et emne er kontroversielt, åbnes der slet ikke op for kommentarfeltet. Udemokratisk! :hyper:

Det, der til tider mangler her, er lidt flere aktive brugere, da der dybest set ikke er mere end 15-20 rigtigt aktive brugere herinde. Det er i underkanten. Og derfor kan debatten godt blive lidt ensformig rent tema- og retorikmæssigt. F.eks. på SOL i gamle dage var der hundredevis af brugere, hvilket gjorde det sjovt, fordi alt muligt mellem himmel og jord blev diskuteret og der var et hav af forskellige synspunkter.

Til tider synes jeg også, at indvandrerdebatten fylder for meget herinde. Ikke fordi den ikke skal være her, for det skal den da. Og jeg finder den bestemt også relevant. Men der er visse brugere herinde, der stort set ikke går op i andet. Der er trods alt andet i livet end muslimer og politik.

Jeg synes dog selv, at jeg gør mit til at få afveksling i temaerne. I går oprettede jeg en fodbold-diskussion. Og jeg har jo også oprettet en fladjords-diskussion og mange andre pudsige diskussioner.

« Senest Redigeret: Juni 01, 2017, 10:40:30 am af politisk ukorrekt »

Nordboen

• Gæst
Sv: Fornuft...??
« Svar #4 Dato: Juni 01, 2017, 10:59:57 am »
Trådløse-Anna:
Citér
Nu skal du jo ikke bestemme hvem jeg skal like? jeg LIKER dem der skriver noget fornuftigt og ikke de HAD-skribenter du repræsenterer,  :girl_sad:

DER var så den ene!   :JC-hysterical:  :dance3:  :blum:

Noget andet morsomt: Man siger godt nok, at vi brugere ikke kender hinanden. Det er også rigtigt, men vi kender hinandens adfærd herinde:
De tre der i skrivende stund har 'liket' Trådløse-Annas kommentar gættede jeg, inden jeg trykkede  - endda i den rækkefølge!   :big_grin:
« Senest Redigeret: Juni 01, 2017, 11:05:26 am af Nordboen »

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hils Uffe bæmand
« Svar #5 Dato: Juni 01, 2017, 12:17:12 pm »
Mange Dudes forlader hurtigt en samtale hvor de bare skal gentage sig selv.
Snakker jeg med en racist som vil stoppe alle flygtninge ved grænsen og sende dem hjem, fordi noen kan være bekvemmeligheds flygtninge eller terrorister, gider jeg kun en gang svare at han sender størstedelen ned til tortur og krig selvom de er uskyldige.
Når racisten så næste gang ævler løs eller igen finder et eksempel på en terrorist og igen vil smide alle hjem, gider jeg ikke svare det samme en gang mere. Racisten kan jo ikke fatte det. Og han skriger bare for at overbevise andre om den holdning han allerede har, ikke for at diskutere noget.
Derfor forlader mange Buff Dudes debatter hurtigt.

Alternativet VIL ikke sætte antal på muslimer, der skal forsørges....... :hyper:

Så forvel med dig fætter guf!
 :cray2:..... :hyper:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 01, 2017, 03:11:08 pm »
Buff Dude ?.

Ikke samtlige "asylansøger" er i fare hvis de bliver sendt hjem, desværre kommer der mange som ser Danmark som et fristed, og de bør selvfølgeligt sendes hjem med det samme, de tager "penge&tid" fra dem som virkeligt har brug for hjælp, som vi bør hjælpe som det civiliseret samfund som vi er, siger vi er.

Men!, vi skal som land også stille skarpere regler overfor de "nye" dansker, de skal overholde samtlige love og regler vi andre dansker skal leve under, så som lighed imellem kønnene, kan de ikke acceptere det, så er det UD med det samme.

Jeg har mødt mange "muslimer" der er konverteret til vores tro/kristendommen i takt med at de har set "lyset"/er blevet et oplyst menneske, jeg går ikke kristendommens "ærne", men det har altid vist sig, at oplysning er vejen frem til fred og venskab.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

"Må din gud være med dig, bare din gud vil fred :) . ".

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Fornuft?
« Svar #7 Dato: Juni 02, 2017, 12:10:58 am »
Trådløse-Anna:
Citér

Noget andet morsomt: Man siger godt nok, at vi brugere ikke kender hinanden. Det er også rigtigt, men vi kender hinandens adfærd herinde:
De tre der i skrivende stund har 'liket' Trådløse-Annas kommentar gættede jeg, inden jeg trykkede  - endda i den rækkefølge!   :big_grin:

De "nationales" likes har været fuldstændig som et urværk - de liker hinanden - og det gælder også dig selv.

Det er der ikke noget sært ved -  men det er underligt, at du fremstiller det, som om der er noget i vejen med det.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 02, 2017, 06:04:18 pm »
D-D er vigtigt forum fordi der er fuld ytringsfrihed for hvad man må sige. Alle andre forums are diktaturer med mods og admin der sletter posts som ikke støtter NWO-eliten eller som åbent viser den mindste skeptisk for holocausthistorien eller åbent støtter DP. Gubbi og Anklageren er også bevis på at der er folk på venstrefløjen der går ind for ytringsfrihed (det ros vil jeg dog give disse to brovtere) PU siger det rigtigt her

Det, jeg godt kan lide ved din-debat er, at der er meget lidt censur (GuBBi kan til tider virke lidt løs i sin moderering, ja, men det har også sine fordele - der skal meget til før han censurerer folk og det kan jeg egentlig godt lide). Hvor på andre fora censureres man, bare man siger det mindste politisk ukorrekte. Jeg forlod f.eks. Nationen, fordi jeg blev træt af, at efter hvert andet indlæg, man skrev, stod der PENDING. Alt skal modereres og censureres. Ikke særligt demokratisk. Og derudover vil EB selv bestemme, hvilke emner, man må diskutere. Så hvis et emne er kontroversielt, åbnes der slet ikke op for kommentarfeltet. Udemokratisk! :hyper:
Og det samme er det andre steder. Der er bare alt for få personer her på D-D så tilsidst så bliver det kedligt 
« Senest Redigeret: Juni 02, 2017, 06:07:57 pm af Danskpartisten »
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juni 02, 2017, 06:12:19 pm »
Trådløse-Anna:
Citér

Man kan hurtigt se at 99% af dem der liker hinanden er i to grupper. De nationale og brovterne. Der sker nogen gange at der kommer et indlæg fra Anklageren jeg er enig i men det sker næsten aldrig
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juni 02, 2017, 06:26:46 pm »
Man kan hurtigt se at 99% af dem der liker hinanden er i to grupper. De nationale og brovterne. Der sker nogen gange at der kommer et indlæg fra Anklageren jeg er enig i men det sker næsten aldrig

Tja, som jeg ser det er der et par fast sammentømrede grupper herinde.

De nationale: Rudi, Nordboen, hende dersens Helle-et-eller-andet, Jens (vikingen).

Brovtebanden: Anklageren, Carlo, Trådløse. Af og til bakket op af et par andre.

Og så har vi de, der delvist bakker op om én af de to bander, uden direkte at hænge sammen med dem. F.eks. er Evalu og Lunavecchia ofte enig med Brovtebanden, uden at de dog giver indryk af at hænge sammen med dem. Og TorstenBonfils, Debatsvinet og et par andre bakker også tit op om de nationale, men igen uden at synes at være direkte med i "banden".

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 02, 2017, 06:31:05 pm »
Og så er der troldene som Tigermanden og Selvi. Jeg vil ikke putte dem i brovtebande gruppen men i troldegruppen. Så er der mig og PU selvom sidstenævnte ikke er ret meget herinde mere i d-d mere
« Senest Redigeret: Juni 02, 2017, 06:32:47 pm af Danskpartisten »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: Juni 02, 2017, 10:24:01 pm »
Og så er der troldene som Tigermanden og Selvi. Jeg vil ikke putte dem i brovtebande gruppen men i troldegruppen. Så er der mig og PU selvom sidstenævnte ikke er ret meget herinde mere i d-d mere

Tja, der er jo delte meninger om, hvor selvi og tigeren hører til. Men trolde er de helt klart.

Ser også dig og PU som stående lige udenfor nationalisterne, da I har jeres egne og på visse punkter lidt alternative holdninger. PU virker antijødisk (det har jeg ikke indtryk af at Rudi, Nordboen o.s.v. er). Og du virker mere anti-globalist og pro-Trump end nationalistbanden. :yes:

Så er der mig selv. Synes ikke helt jeg hører til nogen gruppe herinde. Det er jeg sikkert for Rasmus-Modsat og egenrådig til, selvom nogle af og til har forsøgt at placere mig i bestemte grupper. Vil dog sige, at jeg er anti-globalist og anti-NWO, men samtidig også frihedselsker og pacifist (i modsætning til andre herinde, der mener at verdens problemer kan løses ved at optrappe konflikter yderligere). Jeg har dog også en del anarkistiske tendenser, da jeg generelt ikke er specielt autoritetstro og derfor mener, at individet altid skal komme før staten. Derfor tror jeg ikke på, at en stærk leder (führer) er løsningen, og her er nationalisterne sikkert uenige med mig. Jeg tror mere på at decentralisere magten, så vi får mindre stat og mere personlig frihed...
« Senest Redigeret: Juni 02, 2017, 10:25:43 pm af politisk ukorrekt »

Offline Danskpartisten

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 02, 2017, 10:52:41 pm »
Fordi at 107 indvandringstråde er ensformligt så prøver jeg også at lave tråde om andre ting bla om hvordan MSMløgnemedierne lyver kontant. Det er mærkesag nummer to for mig (sammen med dyrevelfærd men det skaber ikke rigtig nogen debat her) at fjerne alt mediestøtte og gøre Danmarx Radio privat. Derfor hvis DP ikke er på stemmeseddelen til folketingsvalget så vil jeg stemme på Nye Borgerlige da de vil gøre de ting jeg siger selvom jeg mener de er for bløde med indvandringspolitikken. Så er der også min pro Assad holdning som er delt af DP og dig (DP er uden tvivl det meste Assadvenlige parti i Danmark) men det er svært at komme igemmen det her. Syriangirl videoer kan varmt ambefales hvis man vil lære sandheden om dette emme. Hvis bare en person har afmeldt mig licensen brug grund af mig så er jeg glad

Nigermanden

• Gæst
Sv: Der er alt for mange højreekstreme
« Svar #14 Dato: Juni 03, 2017, 08:45:47 am »
politisk ukorrekt:
Citér
Tja, som jeg ser det, er der et par fast sammentømrede grupper herinde.
De nationale: Rudi, Nordboen, hende dersens Helle-et-eller-andet, Jens (vikingen).
Brovtebanden: Anklageren, Carlo, Trådløse. Af og til bakket op af et par andre.

Og så har vi de, der delvist bakker op om én af de to bander, uden direkte at hænge sammen med dem. F.eks. er Evalu og Lunavecchia ofte enig med Brovtebanden, uden at de dog giver indryk af at hænge sammen med dem. Og TorstenBonfils, Debatsvinet og et par andre bakker også tit op om de nationale, men igen uden at synes at være direkte med i "banden".

Der er da klart flere af de såkaldte nationale, nogle af dem holder bare pause ind imellem. Bannerføreren, J. Langgaard-Nielsen og Mauser for eksempel.
Hvad angår den mere humanistisk indstillede fløj, mener jeg, at Anklageren er en debattør, der hører til i den absolutte elite herhjemme. Og det skal vi andre bare være glade for, da det dels betyder, at de racistiske højreekstreme eftertrykkeligt bliver sat på plads, dels at mig og Anklageren med vore humanistisk-sociale værdier står stærkt i debatten.   :Cherna_29:  :blum: