Forfatter Emne: CBB-mobil.  (Læst 731 gange)

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
CBB-mobil.
« Dato: Maj 30, 2017, 03:20:54 pm »
Har opdaget, at jeg ikke bruger min Tlf: så meget, så jeg betalte for mere end jeg har brugt, nu har CBB så sat mit abonnement ned :), er det ikke bare FEDT, så nu skal jeg KUN betale det halve hver måned.

Der er ikke noget at sige til at CBB er kåret til Danmarks beste Tlf:-netværk af BT, de får 10-stjerner af mig :).

Det er sjældent jeg roser nogen, men CBB har taget pusten helt fra mig, jeg har aldrig prøvet at nogen selv gør opmærksom på at de får for mange penge for noget, og at de automatisk sætter prisen ned <3 >:) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

PS:. jeg fandt en gammel "klap-Tlf" som virker, den anden havde fået lidt for meget vand :( .

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
Sv: CBB-mobil.
« Svar #1 Dato: Maj 30, 2017, 05:01:16 pm »
Endelig gode nyheder , du plejer jo ellers at brokke dig, men nu kører det da for dig , fået ny klap tlf , og du blev ikke snydt med det der tandhjul , og CBB har sat prisen ned , ja man kan da være heldig sommetider.     Var det nu vand den gamle tlf havde fået for meget af. 

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 30, 2017, 05:37:49 pm »
Måneskin.

Det er sygeligt ironi du kommer med, vand er vand, jeg havde Tlf: i min venstre brystlomme da jeg var ude og køre på min "Trillet2000" uden styrthjelm helt efter loven, men så begyndte det at regne, og pludseligt var min lomme fuld af vand, hvilket min Tlf: ikke kunne klare, jeg havde engang en gammel PHILIPS Tlf: , den tabte jeg ude i skoven, og jeg kørte den over med at traktor, så den lå langt nede i jorden, men jeg lånte en anden Tlf: og ringede til min Tlf: og efter en time fandt jeg min Tlf: 10-Cm nede i jorden.

"Måneskin/Syl/Flixtor(og en bruger/profil her på din-debat)" eller hvad pokker jeg skal kalde dig, så stop den hetz imod mig nu, tak!.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 30, 2017, 05:53:32 pm »
Jeg skrev endelig gode nyheder , synes du da ikke det er rart . Man kan da komme til at glemme hvad væde tlf fik , men okay det var vand . Jeg er Måneskin og ikke andet , så stop dit gætteri tak.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Maj 30, 2017, 05:58:35 pm »
Det er godt at PJ og måneskin kan hygge sig sammen. Hvem skulle de dog skrive med, hvis de ikke havde hinanden?

Offline nobody (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 30, 2017, 06:00:01 pm »
Politisk Ukorrekt .

<3 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen